Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 29, 2008 9:14:43 GMT -5
"Hvordan forvirrer jeg dig? eller hvad er det der forvirrrer dig." sagde han og tog sig lettere ømt til sit hovede. "Jeg skal forklare dig det hvis du fortæller mig det." sagde han og så på Kioshi med et lille smil. "Så vi kan få rydet bordet." sagde han og smilede stort men skævt og strammede sin hestehale igen lidt mere.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 29, 2008 10:25:08 GMT -5
Kioshi rystede svagt på hovedet og trak tænkende på skuldrene. ,,Jeg ved det ikke helt Kanoe.. Jeg føler mig bare total forvirret, selvom der nok ikke rigtig er nogen god grund. Tror jeg...." Mumlede han og smilte skævt, inden han bakkede et skridt tilbage og betragtede Kanoe. ,,.. hm.."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 29, 2008 11:20:04 GMT -5
Kanoe rejste sig og stillede sig foran Kioshi og så ned på ham med et smil men hans ører lå ned "Der er ikke noget at være forvirret over egentlig.." sagde han og grinede lidt. "Jeg sagde jo bare.. ja det ved du jo. Men det er jo bare følelser. måske er det dine egne følelser eller tanker der forvirrer dig?" sagde han og undgik at røre ved Kioshi.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 29, 2008 12:14:24 GMT -5
,,nu hvor du nævner det... Så tror jeg det er mere mine egne følelser, end.. hvad du siger." Mumlede han og tog sig endnu engang til hovedet med et suk. Han slog et kort slag med halen og så lidt rundt. ,,.... geh..." Mumlede han og vippede ørerne helt frem, imens han bare betragtede Kanoe.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Jan 11, 2009 11:33:02 GMT -5
Kanoe gik lidt væk fra Kioshi og vendte ryggen til. Han tog sig til sit hovede og sukkede dybt. Han vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre. Han ville ikke gøre Kioshi ond men han var faldet pladask for den søde katte dreng. Han havde fået den følelse af at han ville gøre alt for Kioshi. Lige meget hvad! "øhm.." mumlede han og så ned i gulvet og lod hånden falde ned langs siden og hænderne endte i bukselommerne. Han vendte sig ikke om da han lige nu følte at han ikke kunne se Kioshi i øjnene.
|
|
|
Post by Kioshi on Jan 11, 2009 12:12:51 GMT -5
Kioshi betragtede Kanoes ryg, imens han som altid overvejede sine ord. Han ville gerne sige noget, som ikke virkede sårende mod Kanoe, da han havde en svag følelses af, at Kanoe ikke ligefrem var den lykkeligste hund for tiden. Kattedrengen bed sig svagt i underlæben, inden han med rolige skridt famlede sig helt hen til Kanoe. Der stod han og så tvivlsomt rundt, imens han mærkede sit hjerte banke hårdt mod hans bryst. ,,Kanoe.. uhm.. Jeg.." startede han, men bed dog tænderne sammen.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Jan 11, 2009 12:19:32 GMT -5
Kanoe vendte sig hurtigt om og lagde en finger på Kioshi's læber "Du behøver ikke sige noget.. Jeg ved det godt, det kan ikke lade sig gøre." sagde han og så ned på Kioshi med et trist blik. Han smilede skævt og falskt "det er ok.. forsøget værd." sagde han og bed sig let i læben.
|
|
|
Post by Kioshi on Jan 11, 2009 12:36:47 GMT -5
Kioshi så tavst på Kanoe i et stykke tid, inden han skubbede Kanoes hånd væk fra hans ansigt. ,,B-bare.. Bare ti stille Kanoe.. " Mumlede han, inden et halvbekymret blik dukkede op på hans ansigt igen. ,,J-jeg.. " Han sukkede tungt og så på Kanoe. ,,Forbandede.. dumme... hund.." Mumlede han og tog sig til hovedet med et skævt smil. ,,Hvorfor skal du være så pokkers.. tiltrækkende... "
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Jan 11, 2009 12:41:11 GMT -5
Kanoe puttede hånden ned i lommen igen "ok.." sagde han og trak let på skuldrene. Han grinede af Kioshi "Mig? Tiltrækkende? Jeg kunne spørge dig om det samme." dagde han og smilede. Han havde slet ikke fattet noget men han var overrumplet af fortvivlethed og følelser. Det gjorde ham døv.
|
|
|
Post by Kioshi on Jan 11, 2009 12:51:02 GMT -5
Kioshi betragtede en smule opgivende hundefyren foran ham og lagde betænktsomt armene over kors. ,,Hrmm.." Langsomt gned han halen mod det ene ben. ,,.. geh.. " Mumlede han og pressede to fingre mod den ene side af panden. ,,.. Hvorfor skal alting altid være så.. forvirrende." Spurgte han lavt Kanoe og sukkede endnu en gang.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Jan 11, 2009 13:37:56 GMT -5
Kanoe rystede stille på hovede "Jeg ved det ikke." sagde han stille og så ned i gulvet endnu engang og tav. "Jeg undskylder at jeg har gjort det indviklet for dig Kioshi. Jeg ville ikke gøre dig noget" sagde han.
|
|
|
Post by Kioshi on Jan 11, 2009 13:48:46 GMT -5
Kioshi rystede roligt på hovedet og sendte Kanoe et svagt smil. ,,Det er nu ikke ligefrem fordi du har gjort mig noget. Udover at du har gjort mig en smule klogere, men det er ikke ligefrem det jeg mener lige nu.. " Mumlede han og så lidt rundt. ,,hm.."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Jan 11, 2009 13:51:41 GMT -5
Kanoe så undrende på Kioshi "Klogere? Klogere på hvad, Hvis jeg må have lov at spørge?" sagde han og undrede sig lidt over hvad Kioshi mente med det. "Jeg vil ikke sige at jeg kan gøre nogen klogere. Jeg kan ikke engang gøre mig selv mere klog... så.." sagde han og hviftede lidt med armene. Han var i syv sind og derfor ikke helt til at styre.
|
|
|
Post by Kioshi on Jan 11, 2009 14:14:54 GMT -5
Kioshi smilte skævt og rystede bare kort på hovedet. ,,Ah.. Ikke noget Kanoe." Mumlede han og lod endnu engang blikket glide rundt med et suk. Endnu engang slog han et slag med halen, imens han overvejede, om han nogensinde ville få de ord, som han egentlig gerne ville sige, ud af munden.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Jan 17, 2009 13:45:27 GMT -5
Kanoe stod og tænkte lidt inden han ville sige noget. På den måde var han sikker på at der ikke kom noget dumt ud af munden på ham, men det kunne godt ske alligevel. "Kioshi.. Hvis der er noget du vil sige til mig kan du bare sige det. Jeg bliver ikke sur eller noget. Du har kun ret til at skælde mig ud og vise klør." sagde han og blev da tavs og betragtede Kioshi med sine lyseblå øjne.
|
|
|
Post by Kioshi on Jan 18, 2009 11:43:18 GMT -5
Kioshi smilte svagt af det med at vise klør, siden han jo ikke ligefrem havde nogen. Halv kat eller ej. Kioshi rynkede let på næsen, imens han overvejede, som altid, sine ord. Han ville ikke lyde som en eller anden selvegoistisk nar. ,,.. Uhm...." Mumlede han og slog et slag med den lange hale. ,,.. Jeg ved, jeg vil sige et eller andet.... Jeg kan bare ikke få ordene ud, Kanoe..."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Jan 18, 2009 12:07:15 GMT -5
Kanoe lagde sine hænder på Kioshi's skuldre og så ned på ham med sine is-lyseblå øjne. "Prøv.." sagde han stille og så ned på en kat som han havde skræmt.. Han havde slet ikke tænkt sig om, hvad han tit glemmer at gøre. Men dette her var noget af det dummeste han havde gjort. Men Kioshi var bare uimodståelig.
|
|
|
Post by Kioshi on Jan 19, 2009 14:06:00 GMT -5
Kioshi sukkede lavt og betragtede bare Kanoes øjne. .. hold da helt op, jeg har aldrig nogensinde lagt mærke til, at hans øjne var så.. så.. utrolig smukke. Tavst bed han sig i læben og nikkede let på hovedet. ,,Jeg kan prøve, ne.. Men det bliver sikkert bare en masse vrøvl.." Kluklo han og sendte Kanoe et svagt smil. Kanoes berøring gav noget af et gys i Kioshi, han flyttede sig dog ikke ud af stedet. Den eneste forandring var den svage, pinke strej der dukkede op ved hans fregner.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Feb 11, 2009 5:41:36 GMT -5
Han fjernede sine hænder fra kioshi's skuldre igen da han kunne se at Kioshi ikke var helt tryg ved det. "Så må jeg jo høre på det vrøvl der kommer ud af dig." sagde han og smilede. "Jeg vil bare gerne hvide noget om det så er vrøvl eller ej." sagde han og blev mere alvorlig. Han lod en hånd glide gennem sit hår en en nervøs bevægelse inden han satte sit hår op i en hestehale igen.
|
|
|
Post by Kioshi on Feb 11, 2009 5:46:54 GMT -5
Kioshi overvejede det lidt med et skævt smil. ,,Jeg ved nu ikke.." mumlede han lavt, inden han tavst så lidt rundt. Et svagt suk lød fra ham, inden han slog et slag med den lange kattehale. ,,Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte." sagde han med et muntert smil. ,,Jeg mener... Du er en fantastisk person og alt det, men.. " startede han og overvejede igen sine ord. ,,.. jeg ved ikke hvad jeg føler for dig. Mine følelser flyver i hovedet på mig." Han tav kort for at trække vejret. Derefter kløede han sig svagt bag sit ene øre. ,,.. hrm.."
|
|