Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Feb 11, 2009 5:50:51 GMT -5
Kanoe smilede og grinede "Se det var da slet ikke svært at sige, vel?" sagde han og stak sine hænder i sine lommer. "Jeg forstår dig godt, og jeg bliver jo ikke sur på dig eller noget." sagde han og smilte kærligt. "Der er jo sikkert mange spørgsmål indeni dig som du skal finde svar på, så et mere gør at der bliver lidt for fyldt derinde." sagde han og prikkede Kioshi i panden med sin ene pegefinger.
|
|
|
Post by Kioshi on Feb 11, 2009 5:54:00 GMT -5
Han sendte Kanoe et tilfreds smil. ,,.. tjah.." Roligt lod han armene glide over kors, imens han fortsat bare så på Kanoe. ,,Jeg ved ikke.. Jeg ved bare ikke hvordan jeg bør føle, hvis du forstår.." Et halvkvalt grin lød fra ham. ,,.. Jeg mener.. Jeg har aldrig nogensinde haft følelser for en anden person. I hvert fald ikke på den måde.." Kioshi sukkede kort og rystede roligt på hovedet. Jeg vrøvler og vrøvler.. Alt, hvad jeg siger, giver ingen mening..
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Feb 11, 2009 5:58:00 GMT -5
Kanoe satte en hånd i siden "Jeg forstår dig godt ja. For jeg havde det lidt på samme måde da jeg mødte dig først." sagde han stille og holdt en kort pause. "Jeg havde denne følelse som jeg ikke helt vidste hvad var og jeg kunne ikke forstå den. Men det fandt jeg jo så ud af senere." sagde han og så ned i gulvet.
|
|
|
Post by Kioshi on Feb 11, 2009 6:01:25 GMT -5
Kioshi smilte svagt og lod den ene hånd glide op til brystet, inden han svagt "lagde den på hjertet". ,,.. Jah." Mumlede han svagt og så opgivende rundt. ,,Jeg må nu sige at.. Første gang jeg så dig, var du bare en eller anden.. fremmmed møghund." Sagde han lavt med en drillende klang i stemmen. ,,men men men.. Nu er du så meget mere." Han blottede svagt tænderne i et smil, så de halvskarpe hjørnetænder kom til syne.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Feb 11, 2009 6:08:12 GMT -5
Kanoe grinede "Jeg er vel også bare en møghund!" sagde han med et stort smil. "En køter vel sagtens, hvis man skal sige det på en anden måde." han smilede kærligt og gik langsomt hen til køkkenbordet for at sætte tallerkenen væk. "En køter der passer sin køter af en størestøster." sagde han med et grin og et smil.
|
|
|
Post by Kioshi on Feb 11, 2009 6:20:37 GMT -5
Kioshi lo muntert og fulgte Kanoe med blikket. ,,.. Nah. Du er god nok." Mumlede han med et nik og foldede hænderne i nakken. ,,.. ellers ville jeg slet ikke have været her lige nu. Jeg har altid været meget.. eh.. naiv, men.. Der er et eller andet ved dig, der får mig til at føle mig.. sikker." Roligt nikkede han bekræftende med hovedet og smilte let.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Feb 11, 2009 6:26:53 GMT -5
"Det er nok fordi jeg ikke er som alle de andre hunde.." sagde han og sukkede. "Jeg bedømmer ikke folk på deres race, men på deres personlighed." han så ned i bordet med et lettere trist blik. "Du virker meget forvirret og ligner en der ikke rigtig ved hvad han skal gøre med sit liv. Jeg elsker at tage mig af andre. Folk siger at jeg tænker meget mere på andre, og at jeg skal passe mere på mig slev. Jeg har min karrierre og mit liv." sagde han og smilede skævt.
|
|