Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Jul 30, 2009 8:36:11 GMT -5
"Det lyder rart, selv om jeg i sidste ende nok kun vil være til besvær" siger han og rejser sig fra stolen, imens han overvejer om det ikke selv er på tide at gå igen, da han selv nok har ret i, at han vil være til besvær. "Jeg foreslår at du får hvilet dig, indtil at du har det meget bedere, men jeg vil tage afsted nu, da jeg vist ikke har så meget mere at gøre her" siger han med et skævt smil, inden han vender ryggen imod Hoshikoi og går hen til døren. "Pas nu godt på dig selv, og lad vær med at komme så slemt til skade igen.." Hans tone lyder helt neutral, men han ser ned på håndtaget med en bedrøvet mine, da han i virkeligheden slet ikke har lyst til at gå sin vej... "Ses en anden gang" siger han og ser tilbage på Hoshikoi med et falsk smil, inden han åbner døren og går ud af den. //out
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Jul 30, 2009 8:52:52 GMT -5
Hoshikoi betragtede Cyrus med et fjernt og tænkene blik. Han kunne ikke se Cyrus til besvær, mere som en hjælp. Selv var den høje læge kat ikke den stærkeste fysisk og derfor var det nogle gange svært for ham at bæger nogle af patienterne alene - flere gange havde nogle der arbejdtede her kommer og hjulpet ham. Hoshikoi kom tilbage ind i læge værelset og ud af sine tanker før han ganske let nikkede og så på Cyrus der var hved at gå. ,, Jeg vil prøve, pas på dig selv .. Cyrus .. " Hoshikoi smilede et lille skævt smil der fik hans violette og blå øjne til at glimte ganske let før det igen faldte i læge masken. Selv om Hoshikoi aldrig ville indrømme det over for sit profesionele jeg kunne han godt lide Cyrus. Han fik ham til at ville le. Da drengen forsvandt ud af døren sukkede Hoshikoi og læge ansigtet gik helt fra ham imens det lettere følelsesforladte kom tilbage med de altid lidt mystiske og tænkene øjne. Hvad har du dog rodet dig selv ud i, Hoshikoi. Hoshikoi lod en hånd glide igennem håret og lagde sig ned for at tænke, og slappe af så benet kunne heale hurtigere. // Out~~
|
|