Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Oct 12, 2008 3:24:57 GMT -5
Den platin blonde slanke man bevægede sig let rundt i det lille rum. Han havde stilt alt op nu, og nu så er her farktisk ud som en læges rum. Han sukkede og smilede lettere for sig selv imens han rystede på hovedet, så det store bløde, og pjuskede hvide hår bevægede sig om hans hoved. Det killede i hans øre og derfor blev de ganske let rykkede på. Han svang halen omkring sig idet han gik over for at åbne døren til sit rum, så folk kunne komme ind. Hoshikoi blev nød til at tale med kattenesleder snarest, så han kunne slippe for at betale huslejen og maden - For trodsalt var han gratis læge, og når man ingen inkomst for er det sværdt at betale husleje, det kunne envær jo se. Hoshikoi gik over til den knage han havde banket op og hev den hvide kitel omkring sig, og ud over den hvide skjorte og de sorte bukser som han havde på idag. Han lukkede let kitlen og satte sin læsebriller på. Det var nogle halvmåneformaede gennemsiktige briller med sølvstel. Han brugte dem kun når han skulle læse, fordi han havde en meget let synsfejl i øjnene. Han satte sig ned og svang den lange luftige hvide hale op i skødet imens han let læste en kats papire - Hvad var det dog for et kvater han var kommet til?
|
|
Haku
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Haku on Oct 12, 2008 3:32:45 GMT -5
Haku havde taet ind til den nye læge for han i længere tid har hat ondt i ryggen og han vidste ikke hvorfor, så for engang skyld gik han til lægen, det var habs første gang så han var en lille smule nervøs, med stille skridt nærmede hans sig døren, og bankede let på åbende døren på klem og kiggede ind med sit ene øje. Han ventede stille på læge personens svar, mens han ryg var ved at tage livet af ham, kæft det gjorde nad! "Ehm .. Hallo?" Sagde han med en lille stemme, selv når han talte gjorde det ondt i ryggen.
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Oct 12, 2008 3:45:59 GMT -5
Hoshikois tvefarvede øjne spærrede alt mere op når han læste om katten. tre skudsår, et branmærke af 3.grad og .. Han blev helt revet ud af sine tanker da dt bankede på døren og han vendte let rundt på rulle stolen, der havde hjul af plastik så de pep ganske let ,, Åå .. Hej ^^' .. Velkommen ind, Kan jeg hjælpe dem? " Hoshikoi lagde kattens papire ned og rejste sig op i sin fulde 1.80 længde. Hans slanke krop uden et eneste gram fedt på, og uden synelige muskler med de lange ben fik ham til at ligne en lygtepæl lidt. Han havde et blidt og venligt smil på læberne imens de lyse blå og lyse violette øjne let så på katten der havde sneget sig nærmere. Hoshikois lange, hvide hale der var utroligt blød og 'fluffy' bevægede sig ganske let op og ned af hans side imens han med et tålmodigt smil så på katten der stod over for ham.
|
|
Haku
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Haku on Oct 12, 2008 3:54:53 GMT -5
Haku gik ned og lukkede døren bag ham, lægen smilte venligt mens hans hale bevægede sig ved hans side, det fik så Haku's opmærkesomhed i nogle få minutter indtil han kom i tanke om hvad han ville, han gik nærmere hen til bordet. "Altså, jeg har nogle meget smertefulde ryg smerter og jeg ved ikke hvorfor jeg har dem .. jeg har ikke rigtig lavet noget" Sagde han mens han kiggede på lægen og dernæst hans hale, den var hvid og kinda fluffy. Han snappede sig ud af hans optagelse af lægens hale og kiggede på ham igen, mens han gned sig arm i nervøsitet, hans hale snurrede sg ned af ben, med et tæt klem. Han var virkelig underlig tilpas.
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Oct 12, 2008 4:00:18 GMT -5
Hoshikoi betragtede en yngre kat alt hvordan han kom nærmere, Hans gang var let påvirket at ryggensmerter, og så var det altser noget hvor at vær gang han rørte sig så fik han ondt i ryggen? Hoshikoi var ikke som andre læger, han behøvede ikke skrive op under besøget. Han memorerede der hele og vippede let på de hvide øre, der nærmest forsvandt i det lige så hvide hår før han gik over til den yngre kat ,, Aha, .. Hmm .. Vil du være sødt at sætte dig på briksen så skal jeg se på sagen ^^ .. " Hoshikoi gjorde en let bevægelse med den ene lange slanke arm, og de blege fingre strakte sig imod den hvide lidt slidte briks, Han havde ikke haft råd til at købe en ny. Hoshikoi trak en skuffe ud og hev nogle læge intrumenter frem. Hans ganske blide og lettere feminine stemme gled igen rundt i værelset ,, HVornår begyndte du at have ondt? Og har du oplevet det før? " Hoshikoi vendte sig igen mod den yngre kat og stod kort og betraktede ham, imens han ventede på svar så han kunne gå videre med sin undersøgninger.
|
|
Haku
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Haku on Oct 12, 2008 4:37:07 GMT -5
"Øhh .. okay" Haku's øjene fulgte lægens tynde fingere der pegede hen imod et form for bord, det var lidt slidt men, det var alt jo næsten i slumkvarteret. Hvor gik langsomt henover mod denne briks som lægen kaldte det, Haku holdt også øje med lægen da han trak nogle ting op fra en skuffe ved hans bord, han sank en klump i halsen og blev mere nervøs, han vidste jo ikke hvordan det forgik når man er til læge. "Øhh .. jeg har haft ondt i ryggen i .. cirka omkring de 2 uger, jeg tror ikke jeg har haft det før. Me, jeg har dårlig hukommelse så er ikke rigtig sikker" Sagde han med et nervøst smil da han kom hen til briksen, mens hans hale flakede lidt rundt omme bagved ham. Han bukkede sine øre en lille smule så de strittende kom til syne under hans hue, han vuggede en lille smule frem og tilbage mens han kiggede ned, hans hår faldt ned over hans øjene.
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Oct 12, 2008 4:44:53 GMT -5
Hoshikoi rynkede sine tynde hvide øjnbryn ganske let ,, Hmm .. Jeg tro at hvis du har haft dnne slags smerter før har du villet kunde huske det " Hoshikoi lagde hovedet lidt på skrå imens han betraktede drengen og der efter gasnke let med lange flydene skridt gik over på den anden side af briksen, så den anden kat sad med rykken imod ham ,, Det kan være fordi du har utrænede rygmuskler .. Det sker alt oftere, At folk glemmer at bruge sine rygmuskler riktigt, og så bliver de slappe og man overbelaster sin ryg. Det kan også være - Vilket jeg tro er mere sandsyneligt, At du har fådet et virus der angriber rygmusklerne .. Du kan også bare havde strukket din ryg forkert, da du sov? .. Vilken tid af dagen opdagede du det? " Hoshikoi lod sine blide hænder let glide ned over drengens rygsøjle, imens han prøvede at finde opsvulmetheder ,, - Og hvad hedder du? " Hosikois lide feminine stemme fyldte igen rummet, imens hans lange hvide hale let bevægede sig bag ham.
|
|
Haku
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Haku on Oct 12, 2008 4:57:30 GMT -5
Alle de hurtige spørgsmål kørte gennem Haku's hoved hans skulle lige samle tankerne da Lægen begyndte at røre ved hans ryg, det gjorde ondt. Han kneb øjende sammen og begyndte at svare. "Mit navn er Haku .. altså da jeg stod op der for 2 uger siden kunne jeg mærke det, så ikke bevæget mig særlig meget lige siden" Han bukkede sin ryg da lægen trykkede på et ømt område på hans ryg, et lille piv sneg ud af hans mund, hans hale spættede og hans øre solg ned i smerte. "Av av .. det gjorde altså ondt " Sagde han og drejede sitt hoved og kiggede på lægen, men kiggede så væk igen. De lyse blå lyse lilla øjene så så bløde og venlige ud at han af en eller anden grund ikke ville råbe af ham.
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Oct 12, 2008 5:03:27 GMT -5
Hoshikoi nikkede ganske let til alt informationen. Da Haku gav lyd fra sig at det gjorde ondt flyttede Hoshikoi med det samme hånden, og smilede lettere undskyldene ,, Hmm .. Siden du vågnede op med det vil jeg sige en af dine ledbånd har sat sig i spænd .. " Hoshikoi så kort tænkene og fordybet ud da han satte den ene hånd på sin hofte og den anden lod han let glide op til tændingen imens hans hale blidt svang sig omkring ham, som om den ligesom var motoren til tænkeriget ,, Hmm .. Siden det gør meget ondt at røre hved din ryg, så .. Jeg kan give dig et skud smertestillene og bag efter kan jeg rette ledbåndet på plads. Men du bedstemmer selv .. Ellers kan vi se om det falder tilbage af sig selv, selv om det kan tage op til en uge indu ^^ " Hosikoi smilede skævt til Haku. Han patienter skulle altid selvbeslutte sig hvis det var muligt.
|
|
Haku
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Haku on Oct 12, 2008 5:11:18 GMT -5
"Jeg tror at jeg vil vælge at du sætter det på plads idag ^^ For jeg tror ikke jeg kan holde mer af den her smerte" Sagde han mens hans hale langsomt begyndte at røre på sig igen den gled op af Haku's arm, han sukkede dog en lille smule fordi det ville nok gøre en smule ondt men, han ville da få smertestillende så han tænkte det igennem et par gange. "Øhh .. hvad hedder du entenlig ?" Spurgte han med en smule nysgerrighed på sinde, det ville være en god idé at vide hvad han hedder hvis han nu nogensinde ville komme igen. Men, det ville han nok ..
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Oct 12, 2008 5:22:55 GMT -5
Hoshikoi nikkede og smilede så. Han sukkede lettet, Han brød sig ikke om at hans patienter gik og havde smerter og derfor plejede han at ville have at patienten skulle vælge den mindst smerte frie vej. Hoshikoi gik over imod en hyld og tog en lille sort kasste frem og gik over og stilte den på briksen hved siden af Haku, så han kunne arbejdte og tale samtidigt, for at være høflig ,, Så vil jeg gøre dig opmærksom på lidt ting først .. Det er ufarligt at få smertestillende, Men resten af idag, og sikker også i morgen vil du føle dig lidt træt og sløret. Du skal helst undgå at overanstrenge dig og hold dig ude af slagsmål .. " Hoshikoi sukkede let, og lydløst .. der var så mange der sloges hele tiden nu fortiden ,, Efter du er kommet ud af den smertestile tilstand, vil du sikkert føle sig utroligt øm i ryggen, som hvis du havde træningsværk .. Okey Haku? " Hosikoi så ind i Hakus øjne med sine ejne tvefarvede. Hoshikoi havde et ærligt blik, og hqn fordybte sig kort i Hakus øjne. Da han blev spurgt om sit navn smilede han venligt og svarede med sin fine feminine stemme ,, Mit navn er Hoshikoi .. "
|
|
Haku
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Haku on Oct 12, 2008 6:16:12 GMT -5
"Ja, okay ^^" Han slimte mens han kiggede ned i den sorte boks som lægen havde sat ved siden af ham, han svang med halen i nysgerrighed selvom han kunne tænke sig til at det nok ville gøre ondt når han bare snakkede så ville det her nok gøre en hel del mere nad end nu. Han kiggede rundt omkring hans mørke lilla øjen strøg hurtigt gennem værelset og kiggede derefter på lægen endnu engang, han var utrolig smukt. Haku var meget betaget af den flotte læge, men igen kiggede han på lægens hvide hale der svang kinda legende bag ham.
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Oct 12, 2008 6:28:54 GMT -5
Hoshikoi smilede, og nikkede let ,, Du vel få en indsprøjtning .. " Hoshikoi trak blidt op i Hakus ærme og smilede lidt for dig selv. Det efter folede han det op så at ærmet kunne blive oppe. Han åbnede let den sorte boks med de blide lange fingre og et helt sæt af engangsprøjter dukkede op, og hved siden af var der små flasker med smertestilende. Han tog blidt en af sprøjterne frem og der efter lod han sprøjten suge det smerte stilende ind i dig. Han tjekede at det fungerede og lagde let sprøjten til side, i boksens låg. Hoshikoi gik i lange flydene skridt over til sit bor igen og tog noget vadt frem sammen med en lille flaske med nogen gennemsigtigt væske i ,, Er du blevet vaccineret før Haku? " Han betraktede den yngre dreng, Og blev igen betaget af de kønne øjne drengen havde. Han trak sig dog selv ud af øjnkontakten, da han åbnede den lille flaske og hældte noget af inhållet ud på vat stykket. Han duppede forsiktigt på Hakus arm, Der hvor han ville sætte sprøjten ind. Da han var tilfreds lagde han vattet ned på den slidte briks og tog sprøjten op ,, Dette kan føles som et lille stik .. Men det er intet farligt, Smerterne i din ryg vil nok dulme det over " Hoshikoi smilede og så op på Haku før han koncentreret stak nålen ind lige der hvor han ville og der efter tryggede han det smerte stilende ind. At give Haku smertestilende tog ham ikke mere ind nogle få minutter, Og det var inklusiv at hente ting og gøre Hakus hud ren. Hoshikoi smed den brugte sprøjte ud og lukkede den lille sorte boks ,, Nu skal vi bare vente lidt, på at det skal virke " Hoshikoi satte sig ned i kontorstolen med de bilige plastik hjul, og halen fandt vejen op i skødet på ham imens han betraktede Haku.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 9:04:34 GMT -5
Ezuran kom gående med Rimoi og kiggede bekymret på hende og gik med hende ind værelset og kiggede på fyren med det hvide hår "Undskyld mig" sagde han og kiggede på fyren "er du lægen? se, der skete.. noget.. og vi vil meget gerne se om hun er gravid." sagde han og kiggede på fyren som han trode var lægen og kiggede på Rimoi og kiggede så på lægen "Jeg kan ikke betale dig, for har ikke penge, men vi vil bare gerne vide om der er noget inde i hendes mave.." sagde han og kiggede på ham med et dybt bekymret blik, det kunne jo godt være at han skulle være far og han ville ikke vide det ved at hendes mave vil begynde at vokse, han ville vide det nu...
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 9:09:27 GMT -5
(håber det er okay at vi kommer her xD , hvis ikke skal vi nok gå igen ^^ )
|
|
|
Post by rimoi on Oct 12, 2008 9:14:15 GMT -5
hun kom gående ind sammen med ezuran da han begyndte at tale til person som han troede var læge. hun tænkte det nok var bedst at lade ham føre ordet . hun var også lidt nervøs da lægen jo var en mand så det var nok bedst det var ezuran der snakkede med ham, da hun også var lidt senert og nervøs... tænk vis jeg er gravid...det er da alt for tidligt....hvad gør jeg! det er jo heller ik sikkert...
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 9:19:36 GMT -5
( Det er okey : D svare lige med Hoshikoi ^^ )
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Oct 12, 2008 9:26:12 GMT -5
Hoshikoi smilede til Haku, Og førte ham over på en skammel der stod overi et hjørne, Så han kunne side der til det smertestillene virkede. Han nåede ikke at vende sig rundt før der kom et meget .. bekymret par ind. Hoshikoi vente sig imod dem med et overaskede blik og den hvide bløde og lange hale bevægede sig let i luften ,, Hej- " Han nåede ikke at sige mere før de talede videre. Eller .. Manden talede vidre. Hoshikoi nikkede til hele samtalen og så der efter på den yngre pige han havde hved sin side. Han smilede venligt og blidt og folede sin arm ud imod briksen ,, Mit navn er Hoshikoi, Værvenlig at sætte dem ned her miss. " Hosikoi smilede venligt og gik der efter hend og stilte sig frem for manden ,, Kan du fortælle mig eksakt hvor lang tid siden det er, Hun havde sammenlege? " Hoshikoi smilede stadigt blidt, venligt og beroligene. Let på fjerd som altid. Han så over imod den yngre pige og der efter på manden igen med sine blå og lilla øjne ,, Nej, Du behøver ikke at betale noget, Jeg er gratis læge her " Hoshikoi smilede venligt og ventede svar fra sit spørgsmål.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 9:32:35 GMT -5
Ezuran hjalp Rimoi med at sætte sig ned og han kiggede på lægen "rigtig mange tak, tak er ingen gang et ord som kan beskrive hvor meget jeg virkelig er taknemlig" sade Ezuran og kiggede på lægen da han spurgte om det "Idag." sagde han og kiggede på ham "Kan man godt se om der er noget hvis det skete idag?" spurgte han en smule bekymret og kiggede på lægen og kiggede så hen mod Rimoi , stadig ed et bekymret blik og kiggede så tilbage på lægen. Ezuran håbede virkelig at han godt kunne se om hun er gravid , det gjorde ham virkelig bekymret , det kunne jo godt være at det var en lille halvkat i Rimoi's mave og det vidste de ikke indu ..
(Mange tak ^^ )
|
|
|
Post by rimoi on Oct 12, 2008 9:40:40 GMT -5
hun sad sig ned og gav et lille smil til ezuran da han hjalp hende . hendes fod gjorde stadig lidt ondt... men lige nu var hun mere bekymret for om hun var gravid . det var hun ihvertfald ike klar til ! de skulle jo fodres og havde tøj,et sted at bo også vidre ! og hun havde ikke engang et job eller noget ! der fløj en masse tanker gennem hendes hovede. hun kiggede op på ham lægen han så da ud til at være meget selvsikker ...han måtte nok vide hvad han gjorde . håbede rimoi ihvertfald på... (hmm tænkte på burde det ik være mugeligt at se det på dagen ..jeg mener vi er jo 1000år ude i fremtiden :
|
|