|
Post by Tenshi on Oct 9, 2008 14:24:01 GMT -5
Tenshi kommer halvt om halvt styrtende ind, med et fast greb om håndledet på kattekvinden, han redede fra hunden.. Han stopper først med at løbe, og slipper hende først, da de står inde i fælles stuen.. "For fanden tøs!" hvæser han, trækker hætten af, åbner frakken og smider den over en stoleryg på en af de slidte, gamle træstole.. "Hvad fanden tænker du på?" han ser rasende på hende.. Nu vil hun nok kunne kende ham.. alle katte kender til ham.. nogle kan kun kende ham på de piercede ører.. andre også på ansigtet og håret.. men ørerne er et sikkert kendetegn.
|
|
|
Post by rimoi on Oct 9, 2008 14:30:17 GMT -5
"undskyld .." siger hun og ser lidt skræmt på ham. hun er ikke så vil med nårh folk blir sure på hende " men det var ik min skyld du brugte din tid på at redde mig ! selvom jeg godt kan klare mg selv !" siger hun og tænker sig så lidt om og siger så hurtigt og undskylene "mente det ikke !undskyld! det var pænt af dig !" siger hun lidt stresset og ked . hun ville jo ikke såre hans følelser! måske var det også lidt dumt af hende ... der kunne havde sket hende noget selvom hu faktisk bare blev stillet et spørgsmål? eller hvad ...
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 9, 2008 15:10:40 GMT -5
Tenshi sukker opgivende.. "Hold nu bare kæft.. du bliver nødt til at dække dig til.. Du blir slagtet derude hvis du render rundt med ører og hale til frit skue.." han klør sig bag øret med den ene hånd, sætter sig lænende op af et bord med de gule øjne hvilende på hende. "Hvem er du?" spørger han så efter nogle minutters stilhed.. Det lysebrune hår med de sorte striper hist og her, gør nogle små sving da han ryster hovedet, for at pelsen på ørerne skal sætte sig rigtigt.
|
|
|
Post by rimoi on Oct 9, 2008 15:14:52 GMT -5
hun rødmer da hun nok havde sagt for meget undskyld og siger så "øh mit nav er rimoi men bare kald mig rimi " siger hun med et smil og håer ikke han er sur på hende mere . hun var jo først lige kommet til byen ! " er lige kommet til byen ...hvor er vi egentlig henne nu ?" spørg hun uvidende og undrende og kigger lidt rundt . her er lidt trist..men fint nok. håber ie han er sur ! tænker hun lidt nervøst
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 9, 2008 15:30:13 GMT -5
"Vi er i Kattekurven.. kattenes tilholdssted.." siger han i en lettere fnysende tone. "Rimoi... kay så.." han skyder lappen frem som en hilsen. "Tenshi." præsentere han sig tilbage.. hvis hun nu ikke skulle vide det i forevejen. "Du kan bo her frit.. sovesalene er derinde." han skyder en hånd i en gestus mod et forhæng, gammelt og slidt, med huller, som hænger foran en døråbning.. uden dør.. ind til et stort lokale.. Han selv trasker op til den "disk" som er placeret i den ene ende af rummet.. om bagved den hvor han snupper en flaske af ét eller andet.. Flasken er lukket med en korkprop, som han bidder af med hjørnetænderne.. det gir et lille 'plop' da den slipper flaskehalsen. Han drikker noget af indholdet.. En kradsende fornemmelse glider ned igennem halsrøret på ham.. sådan en underlig brændende smag væsken har.. Så hopper han op på disken, hvor han sætter sig i skrædderstilling med et dvask blik hen på Rimoi
|
|
|
Post by rimoi on Oct 9, 2008 15:36:33 GMT -5
"kay " siger hun med et glad smil og kigger på ham og siger så "regner ik me at blive her så længe rejser for det meste rundt i verden , det er rigtig hyggeligt at møde nye personer " siger hun på en sø måde og smiller . syndt han er homo...han ser faktisk ret godt ud..suk men tempramanget er ikke det bedste i verden må jeg nok indrømme ... tænker hun og kigger lidt rundt igen her var nu ret beskidt her kunne virklig trænge til nye gariner og måske noget maling ! tænkte hun og fik en masse ideer i hovedet og så virklig tænkende og kreativ ud i hovedet . hun elskede at få sådan nogle ideer
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 9, 2008 15:48:05 GMT -5
"Ja som den møgkøter der i parken?" spørger han med en himlen med øjnene.. "Det er din, og hende den rødhåredes skyld, at jeg blev nød til at kysse det forbandede møgkræ.. Fuck mand i har bare at være så taknemmelige, at i kunne DØ af det, okay?!" han drikker igen af flasken, som egentlig er en gammel cola flaske, hvor markaten er røget af, og låget manglede, så det blev erstattet med en korkprop. "Hvis du vil være på den sikre side, så slå dig ned her.. vi er en ret stærk kattebestanddel, og de ved ikke hvor kattekurven ligger.." han gaber en smule. "Men det er dit valg.. bare dæk dig til.. " han ser lidt ned på sine hænder... For helvede... tænker han med et tungt suk.. Det hele virker ham en smule meningsløst, og han har egentlig mest af alt bare lyst til at drikke hjernen ud i den flaske han har for hånden..
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Oct 9, 2008 15:49:23 GMT -5
((Er det ok jeg joiner? :3))
|
|
|
Post by rimoi on Oct 9, 2008 15:52:57 GMT -5
"er et derfor du kyssede ham ? hihi" siger hun små grinene "du kunne havde sparket ham over skindebennet , øhm krammede ham ! men du skulle abselut kysse ham ?" siger hun med en fnisende stemme og er ved at dø af grin inden i . det var simpelthen bare for sjovt ! efter nogle sekunder var hun rolig igen og sagde "men mange tak fordi du hjalp..." sagde hun taknemligt dog sttadig med et stort smil da det stadig var lidt sjovt det med deres kys! det er jo ikke hver dag man ser en drenge kat og en drenge hund kysse !
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 9, 2008 15:56:16 GMT -5
((Du joiner bare ^^ ))
En klædelig rødmen smider sig ind over hans kinder.. Fordi det da er flovt at hun skal blive ved med at nævne det! "SKAL du absolut nævne det igen og igen?!!" udbryder han med et lille hyss i stemmen.. Han drikker surt en slurk mere af flasken. "Han skulle for pokker bare ikke opdage jer! Så tænker man sgu ikke.. Ofrede sgu min mandlighed dér, for jeres skyld.." han lader det ene ben strække sig, så det dumper ud over bordkanten. ".. Hjælper alle katte... De forbandede hunde skal bare DØ!" han knuger den ene næve.. men læner sig så tilbage ned på disken, så han ligger med det ene ben bøjet, knæet mod loftet, og det andet ben slapt hængende ned fra bordkanten. "pffh.."
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Oct 9, 2008 15:59:59 GMT -5
Den ældre kat bevæger sig ind på stuen, og hører på lang afstand de to kattes snak. Han siger dog intet til det, og lægger bare de pelsede ører lidt bagud, inden han sætter sig ved en af stolene. Den skæve hale hænger slapt, og han fumler lidt med en skruetrækker i sin intakte venstre hånd, mens han holder mekanismen han skruer i fast med den defekte højre hånd. Katten arbejder koncentreret, men skæver nu og da hen mod de to andre katte, med det synlige gule øje.
|
|
|
Post by rimoi on Oct 9, 2008 16:03:46 GMT -5
"rolig nu..." siger hun da hun aldrig havde været den voldelig type ... det var ikke hendes skyld han kyssede en hund ! hun kiggede op på ham og sagde så noget som ville kunne skifte emnet "øhm øh håber ikke du er alt for sur på mig ?" siger hun og rødmer hun er ikke så vild med når folk er sur på hende. hun opdagede bagefter hun ikke have skiftet emnet ret meget . men det var da en start på et emne skift ! efter hendes mening.. han hadder mig sikkert !!!...vrææl...
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 9, 2008 16:17:01 GMT -5
Tenshi spotter mod Kinaii.. ... Huff! tænker han fnysende.. egentlig bare for at konstatere over for sig selv, at han har set ham.. Så stryger hans blik hen på Rimoi igen. "er sgu da ikke sur på dig?" han hæver et øjnbryn. "Hvis jeg havde noget imod dig, ville jeg nok ikke have redet dig, vel smartass? Du er en kat, og derfor skal du beskyttes.. som resten af kattene.." han bøjer nakken op så han kan sætte flasken for munden.. vipper så nakken bagover og lader den bitre væske sive ned i svælget på ham, til han har bundet flasken.. så smider han den fra sig på gulvet.. Ja, Tenshi er bestemt ikke den renlige type. Han lugter heller ikke alt for godt.. sådan lidt af døde lig, fisk og død mus.. alt efter hvor han sidst har været.. Men han har jo heller ikke lige just været i bad siden han var 14-15 år.. og det er dog nogle år siden.. .. Fluke.. hvor er det jeg har hørt det navn før? tænker han med et lille, lydløst suk.. Den hund.. den mindede ham om et eller andet.. Han lukker øjnene for at genkalde billedet af den blonde køters ansigt.. Men han kan ikke komme på hvor han har set ham før..
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Oct 9, 2008 16:21:10 GMT -5
Kinaii ser lidt på dem. Hundeproblemer. Hvor.. Typisk. Han ser træt på sit elektroniske instrument. Det er langt fra færdigt, og han har arbejdet på det flere nætter i træk, uden synderlig søvn. Sikkert derfor at han er så sløv idag. Han gaber, og holder sig let for munden. Han kan godt forstå Tenshi's hidsighed.. Man kan.. Han mærker hans øjne lukke sig let i.. Da heller ikke... Trætheden kommer.. Stole på de hunde... Kinaii falder i søvn henover bordet
/out ^^;
|
|
|
Post by rimoi on Oct 9, 2008 16:26:57 GMT -5
"ja det har du nok ret i hihi " siger hun og klør sig i nakken og træder et lille skridt til siden og knækker sammen så hun sidder på gulvet "miaaavv!!" siger hun klynkende og kigger på hendes fod og prikker til den . den gjrde stadig ret ondt efter faldet .den var nok brækket eller noget i den still . hun håbede fodn var okay men hun kunne næsten mærke den ikke var okay sådan som den var hævet. ham tenshi havde gjort nok og han blev sikkert bare irriitrret vis han skule hjælpe ... hun klarede den jo nok! der var nok heller ikke et sted i nærhedden hvor nogle kunne gøre noget.. hun prøvede at stille sig op og støttede sig på den andet ben men man kunne godt se det gjorde meget ondt på hende... vis han ikke havde forskrækket mig var det her aldrig sket ! dumme ham... tænker hun små irriterret
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 9, 2008 16:38:46 GMT -5
Han ser på Rimoi med et hævet øjnbryn.. han sætter sig op, sådan med en lettere slanget bevægelse, inden han smyger sig ned fra bordet. ".. Hva pokker har du nu gang i?" han hæver det andet øjnbryn også.. ".. Du er ikke for kvik, hva?" han skæver hen mod nogle stole, lunter hen og henter en.. forsikre sig lige at den ikke knækker sammen bare sådan uden videre.. Han sætter den ved siden af hende, inden han så med en smule besvær får hende op på stolen.. Så sætter han sig i skrædderstilling neden for hendes fod.. får med forsigtighed pillet hendes sko og strømpe af.. ".. Lad os så se.." mumler han en smule eftertænksomt. "... Kan du vippe med tæerne?" han ser op på hende.. han gætter ikke på at den er brækket.. for hun løb jo på den.. men den har nok fået sig en gevaldig forstuvning.. Det gør jo også ofte mere ondt end noget der er brækket.. Eller måske er der blevet revet et ledbånd over?
|
|
|
Post by rimoi on Oct 9, 2008 16:46:34 GMT -5
hun vipper med tæerne men kan ikke vippe meget "det gør ondt men kan vist godt vippe lidt " siger hun og kigger ned på ham . han havde vist en lile smule forstand på det heldigvis . men hun håbede ikke det var for slemt ! det ville jo ikke være så godt ! hvordan skulle hun så gå langt også vidre ! hun fik pludselig en tanke i hovedet hvad var det nu den der hund spurgte mig om ...nårh jo det ...vil ik være foræder ! de er ret uselt men på en anden side så jeg jo hvad der skete idag ...men nej ikke tænke over det eller ?øøøh hun så meget tænkende ud i den tid men tænkede så ikke mere på det efter //frysx3 skal i seng
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 9, 2008 16:56:34 GMT -5
Tenshi ser på hende med en rynke på næsen. "Den er ikke brækket så.." han skæver rundt efter noget at forbinde hendes fod med.. ender med at rejse sig og lunte hen til forhænget ved døren.. han trækker en lille lazerdolk fra sit bælte.. tænder den og skærer en luns af oppe fra toppen af forhænget, hele vejen ned.. så går han over til hende igen. "Jeg vil skyde på den er forstuvet eller noget i den stil.. ved ikke så meget om den slags.." han rynker næsen igen, inden han sætter sig på hug, og begynder at forbinde hendes fod med det snavsede luns linned.. "Jeg binder den ind.. så er der noget støtte for din fod.." mumler han..
//yush, frys
|
|
|
Post by rimoi on Oct 10, 2008 5:34:32 GMT -5
"tak..." siger hun og kigger på han forbinder foden. da han er færdig smiller hun . hun blir siddene lidt for hun vil give foden lidt hvile. efter det snuser hun lidt med næsen og lugter noget der ikke lugter særlig godt og følger den lidt med næsen og når frem til det kun kunne være tenshi den kom fra . hun spørg lidt nysgerriet "hvor lang tid siden er det du har været i bad ?" han lugtede virklig ikke særlig rart
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 5:39:39 GMT -5
Tenshi går lidt væk fra hende igen, og kravler op på bordet igen.. Han føler sig en anelse ør i hovedet.. måske lidt glad.. Men okay, han drak jo også alt indholdet i flasken, så det undre vel ikke nogen? Han ser så mod hende igen da hun taler til ham. "I bad?.. øh... det ved jeg ikke.." han tænker lidt efter. "...Det er vel... phfff... omkring 4-5 år siden.." han trækker let på skuldrende.. Renlighed er bestemt ikke noget han går op i, og det kan både ses, og lugtes.. Han skæver lidt rundt.. forsøger at få øje på om der tilfældigvis skulle gemme sig en mus, eller andet småt.. Han er en smule sulten..
|
|