|
Post by Tenshi on Mar 10, 2010 12:36:24 GMT -5
Tenshi så på Shiro.. han rynkede brynene.. Nå... der var en tvivl. "At slå i hjel, er ikke nemt.. uanset hvor meget du hader folk...så vil det hjemsøge dig i drømme.. Hver eneste sjæl du har fået til at forlade sin krop, vil hjemsøge dine tanker i drømme.." han lukkede øjnene kort. "Er du sikker på, at det er det du vil?" han så med et roligt blik på Shiro... testen var i gang.. "Jeg vil helst holde så mange katte så uskyldige som muligt... har man først slået i hjel, så er man morder.."
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 10, 2010 12:46:18 GMT -5
Shiro så på den anden med et forvirret blik. Han lagde sine øre tilbage og så ned. Han knyttede sin hænder for at løsne dem igen. Ville han kunne gøre det? Han havde aldrig være særlig stærk men... Jackson fortjente det virkelig! Han lukkede øjnene hårdt i og rystede på hovedet da billederne begyndte at flyve igennem mit hovede. "Jeg... Jeg kan aldrig tilgive den slags! Han fortjener... " han så ned på sine hænder med en opgivende mine. "Han fortjener virkelig at dø... Han er syg... Virkelig syg..."
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 10, 2010 12:51:53 GMT -5
"At han fortjener at dø, behøves ikke at du selv skal gøre det.. Hvorfor plette dine hænder?" han hævede et øjenbryn.. "Jeg kan sagtens skyde ham ned.. du gav mig jo adressen... Mord på samvittigheden, er ikke godt.. især ikke i så ung en alder.." han rynkede bekymret brynene.. Testen han satte igang, var for at teste, om Shiro i virkeligheden ikke ønskede ham køteren død.. men det lod dte til at han gjorde..
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 10, 2010 13:28:53 GMT -5
Shiro så lidt på den anden. Han knyttede hænderne... Kunne han virkelig bare lade en anden gøre det for sig? Hvis han nu ventede til han var lidt stærkere... Selv om det var rart at vide at Tenshi bekymrede sig for noget så småt som shiros samvittighed var rart at vide men alligevel... "Jeg... Så meget ældre end mig er du nu altså heller ikke," Sagde han med du lille smil og ryst på hovedet. Så vidt han vidste var Tenshi max 20 år gammel... Han vidste godt han selv nok så ret lille ud på grund af sit udseende og være måde, men alligevel... Han var 16 og 4 år virkede ikke som det store...
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 10, 2010 13:49:35 GMT -5
Tenshi kunne ikke lade være med at le. "Det kan sgu meget vel være.. men.." han pausede sig selv. "Jeg har allerede utallige pletter på mig, efter mord.. faktisk så mange, at jeg kan dræbe uden at blinke.." han lukkede øjnene.. på hans læber hvilede der et sagtmodigt lille smil. Men jeg dræber kun for at hjælpe mine katte.. tænkte han med en brændende ild inden i kroppen. "at komme så langt ud, at man bliver en kynikker overfor mord.. det er ikke synderligt sundt.."
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 10, 2010 14:04:04 GMT -5
Shiro så sørgmodigt på den anden. Sikke en byrde at bærer... Tenshi var virkelig kattenes frelsene engle. "Du har valgt dig et hårdt liv," konstaterede han. Han betragtede den anden kat. En dag... En dag håbede han på at kunne være til nytte for ham. Han smilte lidt til den anden. "Jeg ved det er en stor byrde men... Jeg bliver nød til at se ham i øjnene og lade ham forstå præcis hvilket kryb han er og hvor forfærdelig en forbrydelse han har gjort," sagde han og så mod den modsatte væg, med du fjernt blik.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 10, 2010 14:21:52 GMT -5
Tenshi smilte skævt. "Jeg har ikke selv valgt noget.. Hmm.." han lod sig rulle om at ligge på siden istedetfor ryggen, så med de gule, ildbrændende øjne på Shiro. "Ikke mange ved det.. men mine forældre gav mig navnet Tenshi, netop fordi det betyder Engel... De var sikre på, at jeg skulle være kattenes frelser.." han lo lidt. "Lidt fjollet, egentlig... nærmest som var dte forudbestemt.." han lukkede sine øjne. ... Mor.... han mærkede en smerte i brystet, men skød den til side.. han ville helst ikke tænke på det. "Men.." han tog istedet Shiros emne op. "Jeg mener det virkelig når jeg siger, at jeg ikke vil plette din samvittighed.. Hvis han skal lide, og forstå hvad han har gjort.. så tro mig, jeg kan være alt andet end en Tenshi... til tider burde jeg nok nærmere blive kaldt Akuma" han slog en lidt hoverende latter op. ja.. Tenshi kunne være virkelig ironisk og morderisk, når han gjorde sig umage..
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 10, 2010 14:34:24 GMT -5
Tenshi... Shiro tyggede lidt på navnet... Pres fra fødslen af... En del anderledes fra hans navn der bare betød hvid... Han behøvede kun at se i spejlet for at finde ud af hvorfor... Tenshi så du øjeblik så trist ud at det stak i shiros hjerte... Han kunne ikke lade vær med forsigtigt at rode den anden lidt i håret. Han smilte svagt. "Hvis jeg ikke kan klarer det her kommer jeg ikke til at være til meget hjælp," sagde han og rystede på hovedet med et lille smil. "Så hvis du er Akuma ender jeg vel med at være 'kuro'," sagde han, og referede selvfølgelig til ordet for sort.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 10, 2010 15:01:39 GMT -5
Tenshi smilte.. så lo han. "Nå nå, skal du nakke et af mine mellemnavne nu?" drillede han. ".. eller næsten da.." han rystede på hovedet med et smil.. "Men altså... du er ikke til megen hjælp hvis du bryder psykisk sammen.. desuden er du ikke soldat.. du ville være på skideren hvis du pludselig endte ud i en kampsituation.. du så jo selv hvor hektisk det var i går, da jeg redede dig herind? Den slags er ikke unormalt her.." han lagde hovedet på skrå. "Så indtil videre, er det bedst hvis du forholder dig civil.."
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 10, 2010 15:14:56 GMT -5
shiro nikkede sammentykkende. Indtil videre. Selv hvis han ikke kunne slås måtte han kunne noget andet... Han smilte lidt til den anden. "Nuvel... Jeg skal nok finde på noget jeg kan gøre for at hjælpe til," sagde han og trak lidt på skuldrene. Han smilte svagt. Han bemærkede at han var begyndt at slappe af i den andens selvskab. Tenshi fik det til at virke naturligt. Han kløede sig lidt i nakken og spurgte så forsigtigt: "Er du færdig med at teste mig?" Det var ret tydeligt for ham at det var hvad han havde gang i... Hvorfor skulle han ellers snakke med ham alene om noget så personligt som hans fortid? Han havde set jackson bruge lignende teknikker på job søgende... At få dem til at snakke ved at få dem til at slappe af og betro dem lidt af sig selv også så de følte sig mere sikre... På trods af at han var klar over dette havde han alligevel svaret ærligt så det burde ikke være et problem...
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 10, 2010 15:40:24 GMT -5
Tenshi lo lidt. "Du er skarp.." konstaterede han. "Det er rutine.. jeg skal nødt til at teste de som kommer ind.. vi havde et andet skjulested også, på et tidspunkt.. men der slap en forrædderkat ind.. Han fik afslørret os.." Tenshi så mismodigt ned. "46 killinger mistede livet på én nat... jeg fik redet 15 ud... og samtlige voksne katte døde også, af dem som var der.. nogle enkelte teenagere slap ud... Det var en rædselsfuld nat.." han lukkede øjnene i en stund.. sendte søde minder og tanker til de katte, som den nat for nogle år siden, så brutalt mistede livet...
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 10, 2010 15:50:19 GMT -5
Shiro gøs. Hvem kunne dog finde på at gøre noget der ville skade nogen af sin egen race på den måde... Og så endda killinger... 46 magen til og samtidig helt unikke fra de tre søde unger inde ved siden af... Han rystede på hovedet. Forfærdeligt... Han overvejede om hans egne forældre mon ville kunne gøre noget sådant... De var trods alt forræderkatte... Han droppede at tænke over det... "Jeg forstår... Det er bedst at være forsigtig..." sagde han og kløede sig lidt i håret.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 10, 2010 16:02:39 GMT -5
Tenshi nikkede. "Jeg hader... at jeg har været nødsaget til at slå andre katte i hjel.." han sukkede. "Det er det værste.. Forrædderkatte.. de er nær værre end de smovsende køtere.." han rullede sig en smule sammen i sækkestolen. "Jeg kan ikke helt forstå, hvordan nogen så skødesløst kan forråde deres egne.."
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 10, 2010 16:09:12 GMT -5
Shiro nikkede. "Jeg tænkte lige det samme... " Sagde han stille. "Jeg har aldrig rigtig forstået hvordan mine forældre kan leve med det system når det er så uretfærdigt.." Han kløede sig selv lidt bag ørert for at slappe lidt af efter de mange lange og ubehagelige emner. Han smilte til den anden. "Jeg er glad for jeg fik lov til at møde dig... jeg troede det var en form for hallucination til at starte med da du redde mig," Sagde han og små grinte lidt. Det havde virket så surrealistisk at hans helt skulle dukke op lige når han havde allermest brug for det...
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 10, 2010 16:26:37 GMT -5
Tenshi nikkede. "Jeg forstår det heller ikke.." han sukkede tungt.. nej, forrædderkatte forstod han ikke..
Han løftede hovedet da Shiro snakkede om redningen.. Tenshi kunne ikke lade være med at le. "Halloucination? hvorfor dog?" han lagde sig igen om på ryggen.. halen slog et let pisk i luften
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 10, 2010 16:29:40 GMT -5
Shiro trak på skuldrene. "Det virkede bare enormt tilfældigt.. jeg var taget ud for at finde dig og så dukker du op når jeg har mest brug for det? En rigtig Tenshi, huh?" Sagde han og grinte lidt. Det lød måske lidt skørt, men han fortalte det alligevel. Han havde på fornemmelsen at tenshi ville være okay med det.. Han var så rolig på en eller anden måde. Shiro smilte. Han havde valgt sig en god helt.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 10, 2010 16:37:45 GMT -5
Tenshi kunne ikke lade være med at kaste nakken tilbage med en underholdt latter. "Årh hvor er du herlig.." lo han.. så rettede han hovedet op igen med et bredt, kattet smil. "Jeg har næse for katte i nød.." lo han så.. "Det var egentlig lidt af et tilfælde.. ja.." bekræftede han
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 10, 2010 16:53:09 GMT -5
Shiro grinte lidt med. Han nød virkelig den andens selvskab. "Du er også en virkelig dygtig kæmper," Sagde han, med et lille smil. "Jeg fatter ikke jeg slab uden skræmmer.. Tak igen." Han strakte sig lidt og vippede lidt med ørene, mens han spekulerede over om han mon nogensinde kunne blive lige så cool som Tenshi...
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 10, 2010 17:03:08 GMT -5
Tenshi smilte skævt og lod ørerne vippe lidt. "Tjah.. Miljøet har hærdet mig en del.. Jeg kan vel lære dig nogle tricks.. Men du skal nok starte med bare at lære flugttricks.. så som at løbe op af mure.. det er virkelig praktisk at kunne.." han strakte sig lidt, så hans ben lå udenfor sækkestolen. "Men ja.. egentlig er jeg også ret overrasket over at du slap uden skrammer.. du kunne nemt være blevet skudt.."
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 10, 2010 17:20:39 GMT -5
Shiro nikkede. Det havde virket ekstremt praktiskt, og han var god til at løbe, så mon ikke han kunne lærer det? Han daskede dovent ud efter en flue der generede ham. Stedet her var virkelig ikke det reneste. Han smilte til den anden. "Det ville være fedt hvis du kunne lærer mig det... Tilgengæld kan jeg godt lærer dig at læse eller skrive lidt... eller lærer killingerne det hvis du hellere vil have det sådan," Sagde han og trak på skuldrene.
|
|