Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Mar 12, 2009 5:33:23 GMT -5
Kinaii rynker på panden og kommer til at trykke lidt for hårdt på en ledning, så maskineriet eksploderer med et FUSCH lige i hovedet af ham.
".. ... ..." Han så lidt på den masserygende jernstykke. Så sukker han let. "Om igen." Han puster det blidt ud, og gnider irriteret sod af ansigtet. Først nu er det som om at han igen lægger mærke til at Tenshi er der, og han slår lidt blikket over på ham. Tavs ser han dog rundt på de andre, deres forskellige reaktioner på Tenshi. Nogle af de yngre katte, fniser lidt af Kinaii selv, eftersom at han er fyldt med sod fra den lille elektroniske dimsedut.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 12, 2009 5:40:58 GMT -5
Der går et sæt igennem Tenshi, da Kinaiis maskine eksplodere.. Han farer op, trækker sin pistol, som ellers var gemt i bæltet.. retter den mod det sted lyden kom fra.. Men han sænker den igen med et tungt, lettet suk, da han ser hvad det var.. andre folk havde nogenlunde samme reaktion.. mens andre tog det helt med ro..
Tenshi lægger pistolen tilbage i bæltet, sætter sig ned endnu engang med et tungt suk. .. Jeg er parnoid.. han lukker øjnene igen.. læner sig ind over bordet. .. Forhelvede.. det her kommer jo aldrig til at gå.. tænker han sammenbidt
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Mar 12, 2009 6:05:56 GMT -5
Kinaii rynker dybt på panden da Tenshi retter en pistol mod ham.. "... Er De begyndt at blive paranoid, Sir?" Respekten for Tenshi er helt klar, tydelig og gennemtrængende i hans stemme. "Undskyld, jeg forskrækkede Dem." Han vendte så blikket ned, og trak en skruetrækker frem, som han fikst og godt styrede ved den tre-fingrede hånd. Det havde nu ikke været planen at skræmme livet af lederen. Okay, det gjorde han heller ikke, but you get the point.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 12, 2009 6:08:20 GMT -5
Tenshi rør sig ikke.. heller ikke da Kinaii taler til ham. ".. Selvfølgelig er jeg parnoid.. Du finder ikke nogen med mere eftersøgt hoved end mig.." mumler han lavt.. løfter hovedet en lille smule, så han kan hvile hagen på armene, og holde øje med hvad der sker omkring ham. ".. Og drop det der 'sir' .. brug Tenshi eller Koneko.." han taler lidt mumlende.. klør sig dvask i håret bagved de trekantede flyverbriller.
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Mar 12, 2009 6:14:17 GMT -5
"Så sandt," siger han roligt, og slår igen blikket over på Tenshi. Et gyldent øje analyserer hans udtryk. ".. Hvis De siger det." Han smiler lidt over det sidst Tenshi havde sagt, inden han så trykkede prøvende på en knap. Denne gang eksploderede den ikke, men sitrede bare i den lidt ældre kats hånd. Han kom til at tænke på hundene, og at det nær var gået galt - efter havd han havde hørt, dagen før. Han rynkede lidt på panden.
".. .. idiotiske køtere." tænkte han så højt, og rystede lidt på hovedet. De lærte de aldrig. Gjrode de?
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 12, 2009 6:21:16 GMT -5
Tenshis blik glider tomt frem for ham, uden noget synderligt udtryk. "Enig.." han lukker øjnene igen..
en lidt yngre kattepige, med hendes to veninder, nærmer sig hans bord. "undskyld... Koneko.. men.. Hvad skete der egentlig helt præcist? vi har hørt du blev omringet?" de ser spørgende på ham.. Han åbner øjnene igen, ser op på dem med et døsigt udtryk. "Det blev spottet at jeg var en kat.. af nogle unge køterknægte.. de forfulgte mig.. jeg tænkte, at jeg ikke ville føre dem i nærheden af andre katte.. så jeg løb igennem midtbyen af InuCity.. ind på en cafe.. hvor jeg desværre stødte på en hund jeg engang havde skuldt.. så jeg virkede bekendt syntes han.. så dukkede der en millitær tæppetisser op.. Temmelig stucked.. uden våben eller noget.." han klør sig på hovedet igen.. .. øv.. tror jeg har fået lopper.. tænker han misfornøjet. "... Kio.. eh.. House.. dukkede op.. Nogle havde vel fortalt ham det.. og han havde en revolver med.. så flugten derfra gik uden skræmmer.. At give sig til at skyde omkring sig midt inde i Inu city.. det ville have været halsløs gerning.." brummer han afsluttende, klør sig igen lidt på hovedet..
Pigerne lyttede opmærksomt imens han fortalte. Nu da han er færdig, står de med beundrende blikke. "Orv.. kio-sama hjalp?" siger en af dem.. en anden tilføjer; "Jeg troede han var på vej til at blive forrædder kat.." den tredje afslutter; "Nej da ikke Kio! det er han for pæn til.." med fangirl smil og snakken går de derfra, ind på sovesalen..
Tenshi skæver lidt efter dem med et opgivende blik. ... Tsk.. teenagetøser..
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Mar 12, 2009 6:39:50 GMT -5
Han lyttede roligt med til forklaringen. ".. Militærtæppetisser... Det skulle lige mangle at det var den.. Dims.." Kinaii samlede to ledninger, og den sagde duuuut-duuut-lyde. "... Hvad fa'en er nu dét...." Der gik ikke mindre end tre sekunder inden den igen eksploderede, og Kinaii væltede ned af stolen og skærmede sig for ansigtet.
"... Fint. Så kan jeg bare begynde for ny." hvæste han så, mens han kom op og sidde, nogle fnes lidt, og han rystede på hovedet og samlede de forskellige små stykker af dimse-dutten op. ".. om igen igen..." Han lagde det i lommen og så på Tenshi. "Forræder kat eller ej, det var godt at House dukkede op og gav dig opbakning.. Ikke at du ikke selv ville kunne have klaret det, det er jeg sikker på, men man kan aldrig vide."
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 12, 2009 6:44:26 GMT -5
Tenshi retter blikket og sin opmærksomhed mod Kinaii, da det igen eksplodere.. han siger dog intet, før Kinaii er færdig med at tale. "I den situation havde jeg været død.. Inde midt i Inu city.. selv hvis jeg havde kunnet løbe væk, ville et enkelt råb: Kattenes leder! have været nok til at mindst 10 hunde ville have været over mig.. Og i ubevæbnet tilstand, kan end ikke jeg slippe fra det.." han klør sig igen på hovedet. "AAEH! forbandefe kryb!" hvæser han, går halvt om halvt amok med at klø sig på hovedet. "Pffh! det er hvad der sker når man stjæler en køters hue!" hvæser han besk.. han kommer dog til fatning. "Hvad er det egentlig du er ved at lave?"
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Mar 12, 2009 6:58:53 GMT -5
"Ah. Jeg ser. Men du klarede det." Kinaii nikker lidt, og den skæve hale stritter let ud i luften. "Jeg forsøger mig med en kommunikator. Den forvrænger ens stemme.. når.. Altså .. Den virker." siger han, lettere tomt. "Ellers så leger jeg bare med mulighederne.. Den kan også give strøm, når man trykker på en knap.. Igen, dog kun hvis den rent faktisk ikke eksploderer i ansigtet af en først. Som.. Denne her gjorde." Det er sjældent at Kinaii siger så meget, men nu blev han jo altså spurgt. Det knistrede lidt fra hans lommer, men han havde mere travlt med at lede efter evt manglende stykker der var fløjet af pommern til. "Men som du selv kan se, så.. Virker den ikke rigtig.. Lige for øjeblikket."
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 12, 2009 7:05:41 GMT -5
Tenshi nikker let. ".. Måske det ville fungere bedre med dele, som ikke er defekte.." han klør sig let på hagen. "Hvilke dele skal du bruge? jeg kan sende en deling på togt efter det.. sådan nogle ting kunne komme til nytte.." han nikker let.. overvejende. Han sidder lidt og overvejer.. en stemmeforvrænger ville gøre godt.. Fluke kender jo Tenshis stemme.. så at afpresse ham selv, ville være dumt.. men med en stemmeforvrænger, så ville man jo kunne narre ham..?
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Mar 12, 2009 7:30:16 GMT -5
"Måske." svarer Kinaii enigt og ser let på ham. ".. Nej, det er ikke nødvendigt. Jeg ved et sted hvor jeg kan finde dem, relativt billigt." Han ser så frem. "Men tak for forslaget. .. En stemmeforvrænger ville gøre underværker. Så vil folk være sværere at genkende.." Han mumlede nu lidt frem og tilbage med sig selv. Så ser han på Tenshi igen. "Noget andet der ville kunne være nyttigt... Tjah..." Han slår dog blikket væk, og sidder og spekulerer over andre nyttige ting. Kinaii ér dygtig. Så han ville sikkert godt kunne gøre det..
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 12, 2009 7:34:47 GMT -5
han trækker lidt på skuldrende. "Okay.. det må så forblive op til dig.." mumler han bare.. klør sig på hovedet endnu engang. "Men ja.. Det ville gøre en masse ting en del nemmere.." han rynker næsen en smule.. Efter at have siddet og tænkt lidt, lader han sig falde fremover, ind over bordet med et tungt bump. ".. Guueh!!" en lav utilfreds lyd.. Jeg er så træt.. tænker han, lader øjnene langsomt glide i
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Mar 12, 2009 7:40:30 GMT -5
"Du burde lægge dig op i din seng, istedet for at lægge her." siger han roligt, men han vender så rundt. "Jeg tror jeg går ud og søger nogle af dem nu. Fortsat god dag, Koneko." Han gik ud af døren, og humpede, mens den skæve hale slog fra side til side.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 12, 2009 7:44:38 GMT -5
Han nikker bare lidt.. ja.. at sove.. det ville vel være en god ide? Han ryster på hovedet, rejser sig op,. han har noget andet han må gøre inden han lægger sig til at sove.. Han trækker hætten på trøjen hen over hovedet, inden han forsvinder ud af skjulestedet..
//out
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 10, 2010 3:42:43 GMT -5
Tenshi sad ovre i hjørnet i en gammel, meget slidt sofa... Han var træt og følte sig udmattet endnu efter gårsdagens anstrengelser og blodtab. Han sad med ansigtet fordybet i en bog, som han ubehjælpeligtforsøgte at læse.... Han måtte gennemgå teksten ord for ord, ogtabte ofte fokus... Tilsidst endte han med at lægge bogen fra sig på gulvet, og istedet lægge sig ned... Som altid stank han værre end en losseplads... Lokalet var koldt både af udseende og temperatur... Der var nogle få sofaer i hjørnerne, hvor meget af polstringen var kradset af, og så stod der borde med tilhørende siddepladser, der enten bestod af plastikstole eller gamle bliktønder... Øverst oppe under loftet hang der nogle kolde lysstofrør og brændte kynisk... Tenshis blik gled ud over dem som var tilstde i lokalet... Nogle 5-6 årrige, magre killinger legede tafat mellem stolene mens deres bedsteforældre og forældre holdt øje med dem... I en anden sofa sad nogle teenage katte og lyttede til musik fra en gammel batteridreven radio, som så småt var begyndt at dø ud... Det smertede i Tenshi, at se kattene sådan, men meget kunne han ikke gøre ved det lige nu... Men forhåbentligt ude i fremtiden...
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 10, 2010 4:02:31 GMT -5
Shiro var midt sin store undersøgelse af hele kattekurven, da han stødte på fællessalen. Den var sådan set også det der var nemmest at finde. Han så sig nysgerrigt omkring. Stedet så ikke ud af meget, men alligevel.. At kunen holde et sted som dette i hemmelighed så folk som ham havde et sted at flygte hen.. Det var stort for ham. Han smilte da han spottede killingerne der legede rundt. For børn som dem betød det ikke noget hvordan deres omgivelser var, så længe de havde hinanden at lege med. Han tænkte på hvordan han selv som killing ville ønske han kunne lege med de andre killinger og kunne ikke lade vær med at føle et stik af misundelse over de små. I samme øjeblik stødte en af killingerne med sort og går stribet pels ind i ham. Killingen havde i sin iver efter at slippe væk fra sin ven ikke lagt mærke til Shiro, og resultatet var at han faldt på halen. Shiro så forbløfet ned på ham. Pinligt som det var havde den lille killing næsten også væltet ham, på trods af dens størrelse. Han smilte lidt forsigtigt til den og sagde: "Hov, hvad er nu det? Jeg blev fanget". Killing så lidt overrasket på ham, men smilte så: "Så er du den!" udbrød de andre killinger i fryd og fniste. Shiro grinte og sagde: "Så må i hellere skynde jer at flygte! Jeg er hurtig," Advarede han. Killingerne flygtede grinene i alle retninger med Shiro lige efter dem, der med vilje satte farten en del ned og ofte udbrød: "Ej i er jo alt for hurtige!" og sådan nogle ting. Killinger så ud til at more sig stort, og efter noget tid med at lege frem og tilbage satte Shiro sig grinene ned ved siden af sofaen hvor Tenshi lå i. "Ej jeg kan slet ikke mere, i simpelthen så hurtige... jeg må have en pause!" Sagde han. Killingerne så lidt skufefde ud. "Vil du lege igen senere?" Spurgte den stribede. Shiro nikkede grinene. "Selvfølgelig," Svarede han. Han nød virkelig at få lov til at lege med de små...
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 10, 2010 4:22:44 GMT -5
Tenshi smilte for sig selv, da han så shiro lege med killingerne... Knægten så ud til at falde til... da shiro satte sig, legede killingerne lidt videre... Tenshi så på shiro "det ser ud til at du er faldet godt til?" spurgte han med de gule øjne rettet på shiros ansigt... En af killingerne, en lille grå en, løb hen og kravlede op i sofaen, hvor hun satte sig hos tenshi... Tenshi lod hende bare sætte sig, uden at lade sig distrahere... "hvad hedder du, Neko-Chan?" spurgte han ham så... De to andre killinger kom nu også over og kravlede op... Den stribede satte sig hos Shiro, mens den sidste, som var en rød dreng, satte sig imellem dem...
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 10, 2010 4:47:18 GMT -5
Shiro smilte til Tenshi og trak lidt på skuldrene. "Det er jeg vel," Sagde han. Han var ikke sikker på om han var faldet til... Det var stadig meget anderledes fra hvad han var vant til, og han havde ikke været der længe... Men han kunen godt lide killingerne. Shiro blinkede lidt overrasket med sine to farvede øjne ved den pludselige nærhed fra killingen, men smilte så og kløede knæten lidt bag øret. "Shiro," Sagde han stille. Hans blik faldt på bogen ved sofaen. Nysgerrigt lagde han hovedet på skrå. "Hvad læser du?" spurgte han.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 10, 2010 5:05:29 GMT -5
Tenshi nikkede lidt... Killingerne begyndte at spinde af velvære... Tenshi så på bogen... "jeg ved det ikke" svarede han med et tungt ryst på hovedet... "jeg er analfabet... Jeg kan ikke læse titlen..." han rynkede næsen... "de er desværre ikke ret mange katte der kan læse..." han så lidt på shiro.. "de der er, er ikke så gode... Det er et stort Problem for os..." han så ned... Killingen på hans skød længe sig tilbage.. "tenshi?" sagde hun spørgende... "jeg er sulten... Hvornår får vi mad igen?" spurgte hun stille.. Tenshi så ned på hende; "vi har kun rotterne i kælderen... Men husk, kun 3 om ugen pr person..." han strøg hende over håret... Hun så mismodigt ned...
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 10, 2010 5:19:24 GMT -5
Shiro så overrasket på Tenshi. Det var ikke meget mad for en killing i vokse alderen. Han rystede tanken af sig. Der var ikke noget at gøre ved det lige nu. Han så på bogen. "Umm... Jeg kan læse," sagde han stille. Han ville ikke lyde som om han pralede og han var ikke sikker på om det havde nogen betydning men han ville alligevel nævne det... "Jeg kan godt hjælpe med at læse den... Hvis du vil have det," sagde han.
|
|