|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 15:30:44 GMT -5
Fluke kom hen til sin dør ved lejligheden.. det var ikke en af de der højenogle.. hvor man skulle op af trapper.. nej det var nemt at komme til.. da der kun var stueetager, og så selvfølgelig en første sal.. der hørte til lejligheden.
han stoppede op foran døren og smilte kort, han satte sin hånd på en flad sort skærm.. pludselig begyndte skærmen at tale. "God aften, Fluke Whisper. Velkommen hjem." En monoton computer stemme talte. døren åbnede sig af sig selv, og Fluke trådte et skridt frem og tog fat i dørhåndtaget, han kiggede let på Tenshi. "Her bor jeg så. " han smilte skævt.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 15:36:08 GMT -5
Tenshi står udenfor.. ser lidt op på bygningen... som om nogen prøvede at stikke ham blå i øjnene. ".... Bor... bor du alene?" spørger han en anelse flad i stemmen. FUCK!! tænker han vredt. Det kan bare ikke være rigtigt?! Hvad så med førehunden?! tænker han besk.. Nu var hans planer ellers lige så gode, syntes han.. Hans hale skyder børster under frakken..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 15:50:52 GMT -5
"Ja jeg gør da? " han hævede et undrende øjenbryn. -"Man kan vel sige.. at det er mit værelse.. " han grinte let og kløede sig i nakken.. han strak armene i vejret igen. "mhm.. vil du med ind? " spurgte han så lidt diskret.. han kiggede fra Tenshi og ind i opgangen..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 15:54:48 GMT -5
Tenshi skæver lidt rundt.. .. Fuck.. FUCK det! han ser mod Fluke.. mærker en uro inden i sig, da han bliver indviteret indenfor. .. For helvede.. Det er en enorm risiko at løbe.. tænker han nervøst.. Hvad skal han nu stille op?! Han skal ikke miste kontakten til Fluke.. men have ham til at store på sig.. Men.. Fluke vil nok undre sig, hvis Tenshi går med ind, og han så ikke tager frakken af.. Men tager han frakken af, så dukker ørerne jo frem.. og er synlige.. pokkers osse! "Ehm.." han skæver lidt nervøst rundt.. Med ind.. og måske få flere oplysninger.. men med livet som indsats.. eller stikke af som.. som en kujon?! ALDRIG! Tenshi smiler lidt forsigtigt. "..Uhm.. jo... det vil jeg gerne.." han ser lidt ned. .. Høh.. dit hus bliver forpestet af stank! tænker han en smule drilsk
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 16:03:29 GMT -5
Fluke trækker kort på skuldrene.. "Okay så. " han smilte skævt og gik så ind.. og Tenshi fulgte vel trop? Han tog sine sko af og stillede dem lidt hulter tilbulter i opgangen.. Han gik ind i stuen med et lille smil.. et tungt suk bredte sig om hans læber.. træt var han vidst.. uhmm... ~ jeg har lyst til at sove.. inde i stuen var der lidt rodet.. tøj overalt.. og en pizza fra i forgårs stod på stuebordet.. et rigtigt drengerum.. men der stank godt nok ikke.. der var også en falsk kamin.. der gav ligeså meget varme, som hvis det var en rigtig en.. der lå et tæppe og nogle dyner og en pude foran den.. der plejede fluke at sove.. for det fik ham til at slappe af..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 16:08:52 GMT -5
Tenshi træder ind efter Fluke.. han sætter sig på hug, spænder de mange spænder op, som holder støvlerne lukket. Så trækker han dem af, alt imens døren lukker bag ham.. "... Du bor... her altså helt alene?" spørger han med en dæmpet stemme, da han går hen og står i døren ind til stuen.. Han ser ned på dynen foran kaminen. Sover på gulvet foran kaminen.. en rigtig køter! tænker han med væmmelse.. Tenshis hjerte hamrer af nervøsitet... Hvad gør han hvis han bliver bedt om at lægge frakken?
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 16:16:37 GMT -5
Fluke gik hen til den gamle pizzabakke og samlede den op.. han gik så ud i køkkenet med den, og smed den ud i den selvtømmende skraldespand.. "Hmn.. " han stirrede lidt ned i vasken.. og gik så indi stuen igen. -"Ja, jeg bor her alene. " svarede han til Tenshis spørgsmål. han purrede let op i sit baghår..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 16:20:34 GMT -5
.. Pizza.. han smed MAD UD?!! tænker Tenshi oprevet.. men okay, han har heller ikke spist noget meget længe.. det er svært som kat at skaffe mad på bordet hver dag. "... Eh.. heh... herligt.." siger han med et flakkende blik rundt i rummet. Han ser så på Fluke. ".. Men.. hvis du bor her alene.. hvor bor din familie så? Jeg mener.. altså.. du burde vel være hos dem?" han smiler skævt.. han vil lige træde i det faktum, at Flukes familie nok næppe har det så godt, efter Flukes mors død.. Tenshi ved det.. for det var ham der skød hende.
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 16:25:53 GMT -5
Fluke trak på skuldrene, "Well.. min mor er død.. " han begyndte at samle noget tøj sammen i bunker.. -"og min far har aldrig tid til mig.. så jeg kunne lige så godt bo alene.. " han trak på skuldrene igen og smilte svagt til Tenshi.. det at han selv nævnte sin mors død.. det var hårdt og det gjorde ondt. "Sulten..? " spurgte han så stille.. hvorfor er her begyndt at lugte af rådden gyde? han rynkede næsen.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 16:43:32 GMT -5
"Er hun død?" -han tværer og gnider salt i såret- ".. Hvordan død? altså.. sådan.. alderdoms død.. eller?" han laver et falsk bekymret ansigt.. mens han egentlig har lyst til, hånligt at le. "Men du besøger ham vel?" han lægger hovedet på skrå.. Han får tilbudet at få noget mad... Han er lige ved at takke ja, men istedet ryster han på hovedet.. Han må holde koncentrationen! Ikke miste fokus på grund af mad.. "Eller er der for langt hen til ham?" han lægger hovedet på skrå
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 16:47:20 GMT -5
Fluke stivnede.. hvorfor skulle han lige præcis blive ved med at køre i det? "Hun blev myrdet.. skal vi ikke tale om noget andet? " spurgte han hurtigt. -"min far? nah.. nogengange.. men det sku' ikke ret tit.. " han trak på skuldrene og puttede hænderne ned i lommerne.. kedelig samtale.. "Hvorfor er du så interesseret i min far? " spurgte han med et hævet øjenbryn.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 16:54:51 GMT -5
.. Hah.. det gjorde nas, hva? tænker han skadefro. Han får så spørgsmålet omkring hvorfor Tenshi har så stor interesse i hans far. "Uhm.. Jeg er bare.. facineret af hans arbejde.."Tenshi ser lidt i jorden.. laver det der indsmigrende ansigt igen, mens han ser til siden.. .. Kom nu for helvede med de oplysninger! tænker Tenshi irritabelt.. ... Jeg har ikke tid til det pis her! tænker han en smule snerret
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 16:58:39 GMT -5
"Nå.. " Fluke så mistænktsomt på ham.. han slog sig ned i sofaen og stenede så rundt i sin egen lejlighed.. han tænkte ikke rigtig på noget.. men så slog det ham.. at Tenshi ikke havde taget sin jakke af. "Ayase.. eh?.. hvorfor har du stadig din frakke på? " han så undrende på ham.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 17:06:56 GMT -5
Tenshi står lidt.. flakkende blik.. "Uhm.." hans hjerne knager efter en undskyldning. "..Det.. øhm.." han ser ned.. "Det.. er lidt pinligt.." siger han med en lille ynke stemme.. ser undskyldende op på Fluke. "... Jeg har sådan nogle halvlange ører... men jeg er en hårløs vovse.. af gadekryds.. " han ser såret væk.. selvfølgelig falsk sårethed. "Jeg viser ikke mine øre eller hale til nogen.. for de er skallede.." Tenshi kæmper med tårerne.. men ikke på normal vis.. han kæmper for at få dem til at opstå, og ikke for at holde dem tilbage..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 17:11:17 GMT -5
Fluke så lidt på ham.. "Ehm.. okay okay.. " han så væmmet på Tenshi.. Tudefjæs.. tænkte han og himlede med øjnene.. "Det lidt ligesom de der egyptiske hårløse hunde.. de har heller ikke hår.. " han prøvede at lyde rigtig klog.. men egentlig var han ligeglad.. om Tenshi var hårløs.. eller behåret..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 17:13:31 GMT -5
"Så er jeg nok krydset med sådan en.." han smiler lidt forpint.. selvfølgelig falsk.. Hans blik glider rundt i lejligheden.. som efterhånden har fået en ubehagelig lugt.. mindende om den som er i Kattekurven.. "Hvorfor inviterede du mig indenfor?" spørger han så med hovedet en kende på skrå. ... Svar mig.. køter! tænker han besk.. Han skal bare have fundet ud af noget mere om Fluke.. Men han føler sig også lidt malplaceret, som han står der midt i stuen..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 17:23:59 GMT -5
Fluke syntes at der lugtede mere og mere inde i stuen.. rådden mus? wtf.. han så sig lidt omkring.. og så hvilede hans blik atter på Tenshi. "Hmn, det ved jeg ikke.. selvskabs skyld- I guess. " han smilte skævt. ja, hvorfor mon? .. hmmn.. han så tænksom ud.. "Undskyld mig.. men er det dig der lugter? " spurgte han med et undrende smil.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 17:29:14 GMT -5
Tenshi står lidt med hænderne i lommerne.. Da fluke nævner at der lugter, ser Tenshi ud til siden med sådan et lidt -eeehehe- agtigt blik, lader den ene hånd glide op i nakken.. "... Måske en smule... " siger han let tilbageholdt. ".. Jeg er forældreløs.. og stukket af fra børnehjemmet.." lyver han.. altså det med børnehjemmet. "Og har intet job.. så kan ikke betale husleje, hvis det havde været en mulighed.. så kan ikke gå i bad.." han skæver lidt til siden igen.. han vil helst ikke have tilbudt et bad nu, så han tilføjer; "og så kan min hale, og mine ører ikke tåle vand heller.. så sviger de helt vild..."
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 17:34:04 GMT -5
Fluke så lidt på ham.. hans ene øje fik ticks.. "Eh.. så du.. har ikke været i bad.. i lang.. tid? " han så med væmmet udtryk på ham.. pludselig udbrød han: "HAR DU SÅ HELLER IKKE VASKET DEN DER??!! " han kunne få hysterisk flip nu.. det gjorde ham bange! .. han pegede anklagende ned på Tenshis skridt.. bagefter rødmede han.. okay det bare.. ulækkert!
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 17:38:15 GMT -5
Da fluke pejer ned mod Tenshis private sted, rødmer hans kinder stort, men han svarer hys tilbage; "Ah jo, er du dum eller hvad?! Hvorfor tænker du på sådan noget? Øv din perv!" Hans stemme endte ud med at blive en smule skinger i det.. sådan rigtig forsvars mode. Hvad pokker har han i tankerne?!! Tenshi bliver en smule skræmt nu.. Hvorfor tænker Fluke på sådan noget? Selv om Tenshi ikke har været i bad, har han da for pokker sørger for at holde bare bitte små dele af sig ren! sit ansigt.. men mest dernede hvor Fluke påpegede.. Skønt man nu stadig ikke ville kalde ham den reneste i verden.. på ingen måde..
|
|