|
Post by Tenshi on Dec 23, 2008 19:35:44 GMT -5
"Lad nu være med at blive sentimental.." mumler han irritabelt, og en let fnysen glider over hans overlæbe fra næsen af, i form af et lille pust. "Jeg redede dig af ren refleks.. Som om min hjerne troede du var en kat.." han ser væk.. Han trækker hovedet lidt til side da fluke nusser ham i pandehåret.. Men så alligevel føltes det rart
|
|
|
Post by Fluke on Dec 23, 2008 19:42:12 GMT -5
Fluke rynkede kort på næsen. En kat..? "Nårh.. på den måde.." han trak på skuldrene.. og flyttede så hånden fra Tenshi.. sådan en smule forsigtigt og fortrydene.
"Men ihvertfald.. dine sår er bundet ind nu.. nu skal de bare have tid til at heale sig.. " Han puttede dynen over Tenshi.. "Så skal du bare have varme og slappe af.." han nikkede let.. hvorfor gør jeg det her..? han sukkede tungt.
"Jeg går ind i stuen igen.." han smilte lidt.. rejste sig op og var på vej mod døren.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 23, 2008 19:57:27 GMT -5
Tenshis blik følger Fluke. "..Nej.. Du skal være, hvor jeg kan holde øje med at du ikke tilkalder nogen." siger han med en let snerpet tone.. Et eller andet sted var det vel bare en undskyldning for at holde Fluke hos sig? .. Hvad sker der for mig..? tænker han fustreret.. Selv om han ikke vil indrømme det, så kan han jo ikke helt undvære Fluke.. og sådan er det bare.. Fjender, jovist da.. men også uundværlig
|
|
|
Post by Fluke on Dec 23, 2008 20:02:26 GMT -5
Fluke stoppede op i døren.. "Huh..?" han missede let med øjnene, og skævede mod katten. -"Mhm.. Okay så.." han trak på skuldrene og gik tilbage, han satte sig på gulvet og kiggede op på Tenshi.. han gabte en smule.. "Tænkte bare om jeg skulle sove ude i stuen.. når du alligevel ikke bryder dig om mig.." han smilte skævt.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 23, 2008 20:06:03 GMT -5
Tenshi ser på Fluke med et dræbende blik. "... Du sover på gulvet.. Hvis du skal sove.." siger han irritabelt.. han er ikke selv i stand til at sove endnu.. og så kan han jo holde øje med Fluke? ... Den køter skal ikke tro han kan narre mig!! tænker han mistroisk..
|
|
|
Post by Fluke on Dec 23, 2008 20:08:23 GMT -5
"Okay.. men så skal jeg altså hente min sækkestol.. og tæppet.." han smilte skævt.. og så rejste han sig.. han smuttede hurtigt ud i stuen.. og kom slæbende tilbage med sækkestolen.. og også tæppet.. han lagde det ved siden af sengen.. og så satte han sig ned på sækkestolen.. og tog tæppet om sig.. han kiggede på Tenshi endnu en gang.
"Det er underligt.. at sidde her med kattens leder..."
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 23, 2008 20:14:17 GMT -5
Tenshi vender bare øjne af Fluke.. men han lader ham hente sækkestolen.. Da Fluke er vendt tilbage, og siger det der, han nu gør, lader Tenshi blikket glide fra Fluke, op i loftet. "... Underligt..? Hvordan underligt?" mumler han og skæver dernæst mod ham endnu engang.. .. for nogle katte, ville det være som at sidde i rum med some kind of superstar.. men for fluke.. det må vel være fordi jeg er fjenden? overvejer han kort
|
|
|
Post by Fluke on Dec 23, 2008 20:23:12 GMT -5
"Fordi.. vi er jo fjender.. og.. ja.. du kunne slå mig ihjel når som helst.." han kløede sig på kinden.. smilte skævt. Ja.. det kan han.. men lige nu er han jo såret.. ".. Såeh.. ja.." han trak på skuldrene..
Fluke vidste ikke hvad han skulle sige..
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 23, 2008 20:43:10 GMT -5
"Sgu ikke i den her tilstand.." fnyser han endnu engang.. Han triller ned på den ene side, så han bedre kan se Fluke.. "... Er du egentlig bange for mig?" spørger han så en smule fladt..
|
|
|
Post by Fluke on Dec 23, 2008 20:45:14 GMT -5
"Ikke for dig men for dine evner.. jeg vil ikke dræbes af dig.." han så lidt på Tenshi, og kiggede så væk, han smilte svagt. "Såeh.. well.." han trak på skuldrene igen, og lagde sig til rette på sækkestolen.. han fik tæppet over sig..
"Mhn.."
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 23, 2008 20:51:25 GMT -5
"Så ER du jo bange for mig.." konstatere han med et fnys. "Men bare rolig.. en dag kommer du til at dø!" advarer han med et kynisk lille fnys. "Jeg... .. får magten en dag.." han sukker..
|
|
|
Post by Fluke on Dec 23, 2008 20:56:56 GMT -5
"Hvis du da vil slå mig ihjel.." han så oprigtigt på katten.. -"Ved godt det var ren refleks og alt det der.. men hvis du havde tænkt dig mere om.. havde du ikke reddet mig.." sagde han og så undrende på Tenshi..
han puttede sig bedre til rette.. "Nogle gange.. forstår jeg dig ikke.."
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 23, 2008 21:08:26 GMT -5
Tenshis blik bliver lidt fjernt mens han lytter til Flukes ord... "Hmm... måske.. er det bare fordi jeg er så underlig.." han lukker øjnene. "... Jeg ville ønske du ikke var sådan en dum stinkende køter..." mumler han for sig selv.. om Fluke hører det eller ej, er ikke til at sige..
|
|
|
Post by Fluke on Dec 23, 2008 21:09:51 GMT -5
Fluke spidsede ører ved det sidste. "Huh? ønske?" Han blinkede nysgerrigt med øjnene, og kiggede intenst på Tenshi.. "Hvorfor ønske?.."
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 23, 2008 21:12:41 GMT -5
Der går et sæt igennem Tenshi da det går op for ham at FLuke hørte ham.. Så han retter hurtigt; "Eh.. så ville der være en hund mindre i verden.. skal du nok se.." med et fnys vender han om på den anden side... lidt flov... For fanden da.. kunne FLuke ikke bare havde været en kat?!
|
|
|
Post by Fluke on Dec 23, 2008 21:16:59 GMT -5
Fluke så undrende på Katten, der vendte sig om.. "Øh... nå.. ja okay så.." han trak på skuldrene, og lagde sig ned igen.. da Tenshi jo tydeligvis bare "lukkede af" for ham.. det lød nu ikke som om at han mente det på den måde..? han lå og undrede sig, imens han kiggede op på loftet.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 23, 2008 21:22:44 GMT -5
For helvede... tænker han irritabelt.. Ligenu føler han en underlig tom fornemmelse inden i.. Måske på grund af Kio? Han havde et eller andet sted håbet på at få omsorg fra Kio... Men så.. ja, han bedrog ham.. Måske han skulle forsøge at snige sig omsorg fra Fluke? For helvede.. jeg er sgu en desperart psykopat... tænker han vredt over sin egen væremåde.. Men.. Han har brug for omsorg ligenu... bare.. en eller anden slags omsorg..
Derfor faker han det... ligger med ryggen til Fluke, inden han faker nogle få snøftelyde, for at få Flukes opmærksomhed..
|
|
|
Post by Fluke on Dec 23, 2008 21:27:20 GMT -5
Fluke skævede mod sengekanten, da han hørte Tenshis snøfteri.. han satte sig op og kløede sig i nakken.. Huh..? "Tenshi.. er du okay?" spurgte han roligt.. han kravlede op i sengen.. og nussede kattens hoved.. derefter lidt hans ører.. og så hans kind..
"Græder du..?" spurgte han lidt tilbageholden.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 23, 2008 21:36:39 GMT -5
Tenshi ligger bare stille med ryggen til.. Fluke var dog forudsigelig..han gjorde præcis som Tenshi havde regnet med... "Jeg er okay.." mumler han.. laver sin stemme let rusten... for at få Flukes opmærksomhed.. "... Græder ikke.." en stilfærdig lille snøften gemt let ned mod puden... ... Hvor er jeg ynkelig..
|
|
|
Post by Fluke on Dec 23, 2008 21:38:28 GMT -5
Fluke hævede øjenbrynet.. "Det lyder altså sådan.." han skævede ned mod kattens ansigt.. men han kunne ikke se det.. da Tenshi havde gemt det ned i puden.. "Gør det ondt..?" spurgte han lavt, og nussede kattens hals.. .. Mhm.. det er synd for ham.. tænkte han.
//frys
|
|