|
Post by Fluke on Oct 19, 2008 15:40:46 GMT -5
Fluke så overlegent på Katten.. han knurrede nu.. "Hold så op! " han bed tænderne sammen.. og tog endnu et hårdt tag om kraven.. -"hvis du ikke fortæller mig det, slår jeg dig ihjel! " det var en god idé at virke troende, det havde Fluke altid lært.. eller.. det havde han set via TV.. det meste havde han lært gennem tv'et.. eller fra skolen.. Fluke gik heller ikke i skole mere.. det var han færdig med, hvis han skulle til at gå i skole igen, så skulle det være tiende klasse. men han havde ikke lyst! "Tenshi.. hvis du dør kan du ikke redde dine katte.. og du kan heller ikke redde dem hvis du fortæller mig hvor de er.. HAHAHAHAAH! " <--- synkron latter - han stoppede så igen og rømmede sig.. "Det vil sige, du har intet valg. "
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 19, 2008 19:11:52 GMT -5
Tenshi hæver det ene øjnbryn. "... Tsk.. Du er da lidt dum.. så slå mig da i hjel.." han smiler flabet. "Come on! Kvæl mig.. mærk skyldfølelsen af at have dræbt et andet væsen.." han lukker øjnene, strækker halsen så Fluke kan smyge hænderne omkring.. Han vudere Fluke til at være en forkælet lille tæppetisser, som egentlig ikke kan gøre ret meget. Han flytter sine hænder.. tager fat om Flukes håndled, og forsøger at tvinge hans grabber op omkring sin hals.. "Kom så.. mas til.." han smiler fortsat flabet. Han tør ikke.. ingen skade.. jeg er ude herfra før jeg når at sige kattekurv!
|
|
|
Post by Fluke on Oct 20, 2008 18:59:18 GMT -5
Fluke kæmpede for at få sine hænder ud af Tenshi's greb.. han ville ikke kvæle Tenshi.. nej.. det havde han jo ikke lyst til! han så mistroisk på kattedrengen, og så nu væk.. "Nej.. slip.. " han hev hænderne til sig og sænkede dem.. Pis.. hvorfor er jeg så svag..? men en dødkat, kan ikke tale.. så er den intet værd.. Fluke rømmede sig, og tog fat om kattens krave, og rejste sig nu.. han holdt godt fast. "Så.. nu kommer du med mig! " han hev Tenshi med sig ud på badeværelset.. og svang ham hårdt derud.. der var ingen vinduer derude.. kun et lille et.. som man ikke ville kunne komme op til, og man ville heller ikke kunne kravle ud, selv ikke som kat. "Så kan du blive herude.. " han lukkede døren i, og låste, og tog nøglen om sin hals i en fin halskæde.. hmmn..
//frys
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 21, 2008 12:46:53 GMT -5
Tenshi smiler flabet, da Fluke må vige med hænderne.. præcis som han havde regnet med! Men at han næste sekund bliver revet op at stå, slynget afsted ud på badeværelset. "Arhg!~" han mærker badeværelsesfliserne mod sine hænder og knæer.. og før han er nået op at stå igen, har Fluke lukket og låst døren. "HEY?!! Hallo! Luk mig ud din smovsende køter!" hvæser han og kommer op at stå, giver sig til at hamre på døren. For helvede da!! tænker han rasende.
|
|
|
Post by Fluke on Oct 21, 2008 13:31:52 GMT -5
Fluke rækkede tunge mod døren og slog blidt fingeren mod nøglen, så den gav et lille "kling." han smilte selv flabet og smilte selvfedt, så de små hugtænder kom til syne.
"Næh! " at høre Tenshi hamre mod den afslåste dør, frydede Fluke groft. han følte det så rart inde i, at det kildede i maven.. han lavede et par små hoppende dansetrin, da han gik ud i køkkenet, og fandt noget ædelse frem.. "Mhm.. en kyllinge vinge. " han tog en bid af den og gik ædene ind i stuen igen. han gumlede på noget kylling, og så på den aflåste dør. "Nå, Hygger du dig? " spurgte han flabet og grinte nu.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 31, 2008 16:59:20 GMT -5
Tenshi hamrer løs på døren i en stund. "Fucking møgkøter!" hvæser han, men ender med bare surt at sætte sig ned, ryggen mod døren, benene op til brystkassen og et surt udtryk malet i det utilfredse ansigt.. ... Idiotiske kødbensgnasker.. tænker han vredt. Idiotiske, melodramatiske, røvsnaskende, savlende, gøende kødbensgnaskende tæppetisser!
|
|
|
Post by Fluke on Oct 31, 2008 17:04:21 GMT -5
Fluke grinte bare af katten, som hamrede mod døren.. han spiste sin kyllinge vinge op og smed den ud i en af de der skraldespande.. de fungerede ihvertfald som skraldespande.. han sukkede tungt og stram armene i vejret.. "Mhmmm...! " han gned sit øje og gik over i sofaen og lagde sig lidt.. han var blevet en smule træt .. han faldt i søvn..
Lidt senere vågnede han, det var et par timer siden.. han skulle på toilettet.. så han skyndede sig at rejse sig op.. han havde fuldkommen glemt at Tenshi var derude.. så han låste bare døren op med nøglen og trådte ind.. halvdøsende.. og så fik han øje på Tenshi.. fuck..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 31, 2008 17:09:34 GMT -5
Tenshi sætter sig ved siden af døren.. den side hvor, hvis man åbner, vil åbningen være lige mod ham.. på ét eller andet tidspunkt, skal hunden vel enten skide (hvis han da ikke fandt en brandhane!) eller smide noget smovs ud.. Han smovsede nok ufrivilligt.. Ja! Det er Tenshi sikker på.. Efter hans overbevisning, smovser ALLE køtere af og til! ligesom at de katte der vasker sig med tungen i katteskikkelse, kaster hårboller op.. Men Tenshi har aldrig i sit liv kastet sådan en op.. Men okay, han vasker sig heller ikke..
Da Fluke åbner døren, ser Tenshi sit snit.. han haster på benene, og får sig lempet ud af døren, inden han smækker den, og af alle kræfter holder han op i håndtaget, så fluke ikke kan åbne den så nemt. ".. God smovsning, møgkøter! Jeg skrider!"
|
|
|
Post by Fluke on Oct 31, 2008 17:13:15 GMT -5
Fluke nåede ikke engang at gøre noget inden Tenshi var ude på den anden side af døren.. og Fluke var ude på toilettet.. "Hey! ARGH! nej bliv! " han prøvede at åbne døren.. han ligner en splejset kat! hvordan kan han så bare holde døren nede..?? "Idiot bæ! lad være! " knurrede han.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 31, 2008 17:17:11 GMT -5
Tenshi fnyser.. men kæmper for at holde døren lukket. "Smovs godt, køter!" hvæser han. "Så let er det ikke at fange Kattenes leder! PHAH!" hvæser han, inden han slipper døren og for fuld firspring er han med kurs mod døren ud af lejligheden.. . Shit mand.. Jeg har aldrig været så tæt på indespærring som nu!.. eller.. jo det har jeg.. men stadig.. Ja.. stadig.. det var godt fanget af Fluke.. men hans dumhed og uforsigtighed, resultere i Tenshis flugt
|
|
|
Post by Fluke on Oct 31, 2008 17:23:07 GMT -5
Fluke fik åbnet døren.. og faldt da han var på vej ud derfra.. men han skulle sådan tisse!! dog fik han holdt sig.. han løb hen imod Tenshi og prøvede at få fat på ham.. han vidste ikke om han nåede at få fat på Tenshi.. iih!.. hvorfor var jeg så dum lige der..?? han rystede på hovedet..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 31, 2008 17:28:54 GMT -5
Fluke får fat om Tenshis håndled.. Tenshi ser på ham med et hvæs. "Skrup ud og smovs din køter!" hvæser han besk.. trækker sin hånd mod sig, for at bide Fluke i knogen.. den køter skal slippe! og det skal være nu! .. Fuck.. jeg var næsten sikret! tænker han irritabelt og ærgende.. Han kunne jo være sluppet væk!
|
|
|
Post by Fluke on Oct 31, 2008 17:31:56 GMT -5
"Fanget! " sagde han og smilte stort over sin fangst.. han fik fanget ham igen.. Han prøver at hive Tenshi ned mod sig, og smilte nu selvfedt. "Du kan ikke slippe væk! nanananah! AV!! " sagde han så og slap Tenshis håndled.. han blev fandme bidt af den møgkat! "Din lorte kat! " han ømmede sin hånd..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 31, 2008 17:36:39 GMT -5
"Gå dog ud og æd en sko, køter!" hvæser han.. spytter efter Fluke inden han fortsætter mod døren.. Han når hen, standser kort op på Fluke.. læner sig hen mod ham og med et hurtigt snuptag, hapser han Flukes mobil, som ligger i køterens brystlomme. "Jeg siger tak." han smiler storflabet inden han i en hast river døren op, så han kan stikke af
|
|
|
Post by Fluke on Oct 31, 2008 17:41:14 GMT -5
"HEY!! " fluke knurrede højlydt da Tenshi snuppede hans mobil ud af hans lomme.. "Det er min mobil! kom med den! " han viste tænder men han nåede ikke få fat på Tenshi... og nu var han stukket af..
"Pis! " han sparkede til noget fiktivt og gik så ud på toilettet og satte sig der.. han tænkte.. han slap væk! lort møg!
//out
|
|
|
Post by Fluke on Dec 18, 2008 12:05:24 GMT -5
Fluke sad inde i sin lejlighed.. han sukkede tungt. Tv'eet kørte.. men det eneste han kunne tænke på var da Tenshi reddede ham .. for den der bjælke.. hvordan mon han havde det? var han død? .. eller er han okay?
Tenshi.. han sukkede tungt igen, og lænede sig bedre til rette i sofaen.. han zappede videre på tv'eet.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 18, 2008 12:07:16 GMT -5
Udenfor på gaden, pisker Tenshi afsted i sin katteform.. han har stadig nålen i maven, og bløder ud af siden.. Nærmeste tilflugtssted var Fluke... Ind i opgangen, op af alle trapperne i katteform, inden han få skridt inden Flukes dør, bliver menneske igen.. hamrer som en sindsyg på døren, "ÅBEN DIN SKABEDE KØTER!!!" hvæser han højt.. hamrer løs, ser sig flere gange rædselslagent over skulderen... stadig splitternøgen
|
|
|
Post by Fluke on Dec 18, 2008 12:13:10 GMT -5
Ligepludselig hørte Fluke banken udeforan sin dør.. han spidsede øre.. "Eh? " han rejste sig op og gik nysgerrigt hen til døren.. han kiggede ud af brevsprækken.. og missede let med øjnene over sit syn.. han rødmede.. ..... en nøgen person...? men det lyder jo som... Han åbnede døren... og ganske rigtigt var det Tenshi der stod der. "Tenshi..?! " sagde han overrasket.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 18, 2008 12:16:17 GMT -5
(XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD *dør af grin*)
så snart døren åbnes, får Fluke en blodig Tenshi om halsen. "Han er total psykopat! Psykopat siger jeg dig!!" han sparker døren til bag sig, bakker hen, står med ryggen mod den, inden han glider ned at sidde, med benene dækkende for sig, armene rundt om og et halvforskræmt ansigt..
|
|
|
Post by Fluke on Dec 18, 2008 12:20:25 GMT -5
Fluke rødmede.. han er nøgen.. "Hvem..? hvad..?" han missede forvirret med øjnene..
"Tenshi.. du bløder jo.." sagde han bedrøvet.. "Du må straks få forbinding om dig..." han bed sig i underlæben.
|
|