|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 13:47:23 GMT -5
Tenshi hvæser da han bliver løftet på... og kløerne kommer frem og vil meget gerne kradse fra sig.. da han bliver lagt på sengen, er det lidt som at lægge en pose med sand.. først når fødderne.. jo mere han nærmer sig sengen, desto mere kommer hans krop til at ligne en lille pelskugle..
da dynen så er lagt over ham, triller Tenshi ned at ligge på siden.. transformere så sin krop tilbage til normal, så han ligger på siden, med dynen hen over sig og kigger lidt utilfreds på Fluke. ".... Det lugter lidt af mus.." mumler han.. og føler sig nu ekstra sulten!
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 13:49:09 GMT -5
Fluke sniffede til lugten.. "Ja.. en lille smule.." han nikkede, og åbnede nu æsken med mad.. -"Med, eller uden bestik?" spurgte han med et smil..
Fluke vendte æsken med maden hen mod Tenshi.. og smilte sødt.. "Velbekomme."
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 13:52:17 GMT -5
Tenshi ser mistroisk på Fluke imens han sætter sig op.. sørger for at holde dynen om sig. "... Og du er sikker på, at det der kan spises?" han ser lidt på maden.. pomfritter..? de så sære ud.. han har godt hørt om dem, og set dem.. men aldrig spist dem. "Jeg ved ikke hvad bestik er.." mumler han og ser undrende på Fluke.. hans mave skriger efter mad..
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 13:55:33 GMT -5
"Ja da.. det kan spises!" han samlede en pomfrit op og puttede den i munden.. tyggede den og slugte. "Den smager godt, og den kan spises." han nikkede let, "Uhmm.." -"Bestik er ... arh lige meget.. gider ikke forklare.. så tag med fingrerne.. men det er lidt varmt.." påpegede han.. og rakte Tenshi maden.. -"Her.."
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 14:00:20 GMT -5
han sidder lidt og kigger mistroisk på Fluke.. men tager så en pomfrit.. kigger på den med et undrende blik, nærmest som var pomfritten blevet smidt i krydsforhør.. Han tager så en bid af den.. og så. "Guadr!" han flytter den fra munden med en grimasse. "... ad, hvordan kan du æde det stads?!" udbryder han og ser med et halvmåløst blik på Fluke - nej.. Tenshi kan bestemt ikke lide kartofler..
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 14:02:17 GMT -5
"Det er saltet..? og smager godt?" han missede let med øjnene.. -"Nåh men så æd du kyllingen.. så spiser jeg pomfritterne." han smilte igen.. kan han ikke lide pomfritter?.. underligt.. Han fandt bytten med remoulade og dyppede en pomfrit deri.. spiste den så.. "Hnn..." han kiggede på Tenshi, "Spis nu."
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 14:06:00 GMT -5
Tenshi sidder og kigger mistroisk på kyllingen.. "... uhnm.." han tager fat i et lår på kyllingen.. "... Den er total fedtet til?" han rynker næsen lidt, men tager så en bid af det.. han sidder lidt.. .. Okay jeg gir mig.. dte kan da spises.. tænker han skeptisk.. det virker meget fedtet for ham.. men smagen fejler IKKE noget! meget bedre end mus og rotter. "... uhnm.." brummer han, gumler lidt på den lille bid kylling han tog.. "... det undre mig at i køtere ikke er tykkere end i er alle sammen, hvis det er sådan noget her i spiser.."
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 14:09:14 GMT -5
Fluke grinte.. "Det er det heller ikke altid .. vi lever af alt muligt.." han nikkede let.. han åd nogle flere pomfritter, og skævede diskret hen på Tenshi.. han så sød ud da han spiste.. meget.. aawh...
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 14:41:18 GMT -5
"Hmmn.." han sluger det, tager så en bid til med nedslået blik. "... Det er ikke.. overdrevent dårligt.." mumler han så en smule tilbageholdt.. han vil ikke indrømme at han faktisk lige har fundet sig en ny livret.. der går ikke længe inden hele kyllingelåret er fortærret... - og så begynder han på knoglen
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 14:45:37 GMT -5
Fluke så på Tenshi.. han missede let med øjnene.. "Øøh.. du skal altså ikke æde knoglen.. der er mere kylling.. " han kiggede ned i æsken.. og snuppede nogle flere pomfritter.. .. knoglen...?
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 14:52:33 GMT -5
Tenshi ser undrende på Fluke. "... Det må jeg sgu da selv om..?" - så gumler han videre på knoglen. "Marv i knogler er det bedste ved at æde dyr.." han får bidt et stykke af knoglen af.. kværner det imellem sine solide tænder
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 14:58:35 GMT -5
"Ah.. okay så.." han sank en klump.. det var lidt ulækkert.. syntes han..
"Mhmm.. " han fik spist resten af pomfritterne op.. og da Tenshi også var færdig med maden.. gik han ud i køkkenet med æsken og smed den.. han sukkede let.. og kom tilbage.. Fluke tog sin trøje af.. og så også sine bukser. nu var han kun i bokseshorts. "Jeg vil sove.." mumlede han let..
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 15:02:15 GMT -5
Tenshi spiser ikke så meget af kyllingen.. han er jo ikke vandt til at få så meget mad, så hans krop kan ikke indtage så meget ad gangen.. han sidder lidt.. tørrer fingrene af i nogle servietter der fulgte med inden Fluke går ud med det.. mens Fluke er ude af værelset, putter Tenshi sig ned til rette.. hans blik falder på Fluke da han træder ind igen.. men finder det TEMMELIGT ubehageligt at Fluke begynder at afklæde sig.. han siger dog intet før Fluke gør. "Okaay..? så giv mig noget tøj, så skrider jeg igen.." brummer han utilfreds
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 15:03:46 GMT -5
Fluke rystede på hovedet.. "Nej.. " han sukkede, "Du har det dårligt.. du skal hvile.." han kiggede lidt på Tenshi, og så ned på sin sækkestol.. "Jeg sover på sækkestolen der.. du får min seng.." han smilte svagt.
Fluke satte sig ned på sækkestolen..
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 15:09:53 GMT -5
Tenshi hæver øjnbrynet lidt. "... Øh.. det må du selv om så.." han undre sig.. lader sin krop transformere ind til en kat igen.. han tripper ud fra dynen, op på hovedpuden hvor han efter at have haltet lidt, sætter sig ned der.. kigger på Fluke med de gule øjne.. Tenshis pels er fuldkommen tilfredtet.. og da han lægger sig ned, vil det uden tvivl afgive pletter... der ligger han så.. sammenrullet..
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 15:11:38 GMT -5
Fluke kiggede op på ham.. "Heh.." han lagde sig sammenkrøllet på sækkestolen.. der var varmt inde i hans lejlighed.. så han behøvede ingen dyne.. "Mhnn.." -"Godnat Tenshi.." lidt efter faldt han i søvn..
//slut
|
|
|
Post by Fluke on Sept 19, 2009 13:02:18 GMT -5
Fluke sad inde i sin lejlighed med et nedslået, dog tænksomt blik. Hvor mange dage var der gået nu? Tenshi havde fået det bedre, og var tilsyneladene stukket af på en eller anden måde, men det var nu ikke dét der irriterede Fluke. Det var de ting han havde gjort. mod Tenshi.
Han tænkte tilbage på dengang i den nedstyrtede lagerbygning, hvordan de var fanget, og så begyndte han at drille ham.. og eksperimenterede endda med hans underliv ved at gøre ting på ham. Fluke bed tænderne sammen over det og knugede sine fingre ned i bukserne. Hvordan kunne han være så dum? Hvorfor infiltrerede han sig med lederkatten? på mere end bare.. fjendelig plan. Hvorfor begyndte der at komme venlige følelser ind i det hele? Men det undrede ham dog at se Tenshi da han var såret.. han kom til ham for at få hjælp. Virkelig, det undrede ham. Hvorfor ville lederkatten komme til hvalpen af lederhunden? "Underlig.. kræ.." tænkte han surt og lagde hovedet tilbage med et højt suk. .. hvorfor kan jeg ikke bare.. han kiggede ned på sin hånd med et tungt suk.
Pludselig begyndte hans telefon at kime, (han havde fået en ny) og han tog den op til øret, og til sin overraskelse var det hans far. "Far.." lød det overrasket fra ham, men faderen ville vidst ikke spørge til hvordan Fluke havde det.. nej, nærmere.. arbejde. "Åh.. Nej far.. " han bed sig i underlæben og hørte den andens ord.
"Så.. Fluke. Jeg ved ikke hvad du har lavet.. men som lederhundens søn skal du opfylde nogle krav, og de krav har du ikke udfyldt godt nok. Du skal slå flere katte ihjel, og det vil også sige; hvis du møder lederkatten, så skal du slå ham ihjel med det samme."
"Ja far.. jeg forstår.." sagde Fluke roligt og sukkede ganske kort. It can't be helped.. Tenshi er min fjende.. det er vores skæbne.. desuden betød det kys heller ikke noget.. og jeg ville bare afprøve min seksualitet.. det betyder ikke noget som helst.. noget af det.. jeg må ikke skuffe min far.. nu er det slut med at hjælpe Tenshi.. ja.. sådan er det.. "Jeg forstå far. farvel!"
Fluke lagde på og kiggede længe på sin mobiltelefon. ".. så er det vel forbi.. vores venskab.. varede ikke længe.."
(out)
|
|