|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 17:41:28 GMT -5
"Hold dog kæft! " han knurrede af Tenshi igen. haha! han røødmer! han smilte nu smisket.. men rystede det af sit ansigt. "Pff! det jo fordi man skal holde sig ren dernede! og.. det var bare noget jeg tænkte på! hold op med at tro ting om mig! " sagde han irritabelt. Tsk.. jeg er skam ikke voldtægter- eh.. hvad tænker jeg på? jeg vil jo slet ikke sådan noget med ham!! han rynkede på næsen..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 17:44:38 GMT -5
Tenshis kinder er stadig let rødmende. "Hvorfor pokker tænker du overhovedet på sådan noget, om andre mænd?! Er du gay eller hvad sker der for dig?!" han skær en grimasse. .. For helvede ! han står med et muggent udtryk i ansigtet, inden han får styr på sig selv. "Hvis ikke du vil have folk skal tro forkert om dig, så lad dog være med at snakke om andre mænds.. øh.. dele!" svarer han så spydigt som en afslutning
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 17:46:08 GMT -5
"Hør nu her! " sagde han med løftet pegefinger. -"MÆND snakker med andre MÆND om sådanne ting! nåh! " han rynkede på næsen igen og lagde armene over kors igen.. sådan rigtig næsvis. "Desuden, hvad interesse har du i om jeg er Gay eller ej? " han fnøs.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 17:49:29 GMT -5
"Nej man gør sgu da ej?!" udbryder han med et hys i stemmen. "Og hvad jeg interessere mig i det for? Nok fordi du invitere mig ind, og så virker det sgu da pisse skummelt hvis du så er gay! Er du voldtægtsforbryder eller hva fuck sker der i dit fjæs mand?" Tenshi kan mærke sit humør stige, og han overvejer kraftigt bare at trække pistolen.. pløkke Fluke i knolden.. Men han vælger at forsøge at komme ned på jorden igen.. Han rømmer sig, og tager en dyb indånding. "... Uhrmf!" han drejer hovedet ud til siden med et lille fnys.
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 17:51:44 GMT -5
Fluke begyndte også selv at blive hys nu. "Hvad fanden snakker du om mand?! jeg er sku' da ikke voldtægts forbryder! " sagde han irritabelt og hysterisk.. "Kæft hvor du dum mand! " han slog sig selv i panden, og lagde armene over kors igen.. idiot spasser! "Men jeg er faktisk Biseksuel! og hvad så? du sikkert også vildt bøsse! " knurrede han..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 17:54:12 GMT -5
Tenshi skær en grimasse da Fluke siger han er biseksuel.. springer tilbage, sådan stående på en fod, med armene og det ene ben svævende i sådan en "kamp position". "Jeg er fandme da ikke vildt bøsse! hvad snakker du om?!" hans kinder blusser dog op.. Tenshi har sgu aldrig haft nogen tanker om at være sammen med folk af samme køn! aldrig nej! Han stiller sig dog normalt, trækker hætten længere frem over hovedet.. ser væk. "Hmpf!" fnyser han fornærmet. "Men i hvert fald.. du er total perv!"
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 17:56:06 GMT -5
"Du rødmer! " sagde han så anklagende og pegede. Han fnøs nu.. Fluke ville ikke tabe i det her.. han skulle nu.. se at få sig et bad.. tænkte han og skar en grimasse.. "Jeg er da ikke perv?! det er dig der ligger op til at ville kysses hele tiden! " sagde han igen.. med den der anklagende pegefinger.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 17:58:43 GMT -5
"Vel gør jeg ej!" hvæser han.. hvilket bare resultere i endnu mere rødmen.. Ih altså! hvorfor påpeger Fluke det?! Da Fluke nævner det med kysset, stamper Tenshis ene fod i gulvet. "Phfh! Og hvad så? det er i det mindste ikke mig, der sidder og tænker på en anden mands skridt!" han fnyser og ser væk. Gu vil jeg ej kysses! Bwadr! Det er for at få dig til at komme ud med oplysninger for fanden! tænker han irritabelt.. Urh! besværligt er det da!
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 18:05:18 GMT -5
"Hah! du tænker sikkert også på andre mænds skridt nåh! " sagde han endnu en gang anklagende.. han fnøs, og så væk. ny replik, kom så.. "hvis dy synes jeg er så skræmmende, hvorfor takkede du så ja til at komme med indenfor? " han hævede et mistænktsomt øjenbryn. "jeg tror det er DIG der vil voldtage mig! " den anklagende pegefinger endnu en gang.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 18:09:15 GMT -5
"Øh, nej jeg gør ej?" han hæver et øjnbryn.. den var da lidt flad, den kommentar? Han fnyser dig så igen, ser irritabelt på ham. ".. Skulle JEG ville voldtage DIG?" spørger han undrende... ".. Hvis du tror det, hvorfor indviterede du mig så ind? Pffh! du er sgu ikke for kvik, hva?" han fnyser.. "Desuden hvis jeg ville voldtage dig.. tror du så ikke jeg havde gjort det allerede? Damn.. du er virkelig ikke for klog!" han ryster opgivende på hovedet..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 18:11:37 GMT -5
"Hold op! " råbte han så igen. dumme møgdyr! tænkte han irritabelt.. hver gang han følte at han var ved at blive vundet over, så kom han bare med sin fine kommentar; hold op. "Du holder bare lav profil! nemlig! " han fnøs af ham..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 18:19:55 GMT -5
"Ja.. jeg holder jo HELT vildt meget lav profil.." han vender øjne.. "Hør nu efter.. jeg er ikke interesseret i at rape din røv, got that?" han pjusker let op i sit pandehår, slår blikket ud af nærmeste vindue.. Jeg.. burde måske komme ud herfra.. Det her.. begynder at blive farligt.. Han skæver mod døren. "Nå.. men nu må du have det godt, selvskabsvovdyr.. har noget jeg skal nå inden morgentimerne.." han begynder at gå mod døren. "Ha det godt, gaydoggy.. pas nu på ikke at gå for meget i doggystyle mode, ne?" han ser sig flabet over skulderen.. Man kan vel sige, at han vandt diskutionen?
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 18:23:37 GMT -5
Fluke så vredt mod ham.. hvad bildte den lort sig ind? "Grrrrh... hold så kæft! " han løb lige imod Tenshi og fik ham væltet ned på gulvet, Tenshi bliver vendt om i faldet.. hætten blev revet af.. Fluke havde lukket øjne.. Lidt efter lidt fik han åbnet sine øjne, og han så direkte ind i den andens øjne.. hans hjerte bankede hurtigere.. så så han de fremstrittende øre.. pjuskede.. ikke skaldede ører.. Katte.. ører?! "Kat.... " mumlede han.. .. han er en.. kat..? Han rødmede nu.. men af en eller anden grund kunne han ikke flytte sig. Jeg er blevet kysset af en kat..?
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 18:27:26 GMT -5
Tenshi mærker et skub mod sig, vælter rundt og havner på ryggen.. Hans håndld bliver holdt fast, og en klædelig rødmen slår sig ind over hans kinder. "... Arhg!" han vrider hovedet da han opdager at hætten er faldet af.. forsøger at grave ørerne ned i hætten igen.. NEJ!! NEJ DET HER SKER BARE IKKE!! tænker han panikken. Han spræller for at slippe fri. "Så flyt dig dog for fanden! Forbandede, perverse møgkøter!" nu hvæser han igen.. Men Fluke vil sikkert lægge mærke til at Tenshis hvæsen, er en tydelig hvæsen for en kat.. Hans øjne er hårdt lukket i... mens han forsøger at skubbe Fluke af sig.. hvis det lykkedes, så vil han i hurtig fart stikke af ud af Flukes lejlighed..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 18:30:29 GMT -5
Fluke holdt ham fast.. han så helt målløs på ham.. Tenshi var.. en kat? .. han sank en klump. nu hvor han kiggede ordenligt efter.. så han meget velkendt ud.. på en plakat måske..? vent lige.. "Tenshi.. " mumlede han så, og så direkte på ham.. -"Du er lederkatten! " sagde han, og så chokeret ind i Tenshis øjne.. ... jeg er blevet kysset af kattenes leder!
//frys
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 18:32:50 GMT -5
Tenshi åbner øjnene.. ser op på Fluke.. direkte i øjnene.. Han beslutter sig for at spille åbne kort nu.. smiler flabet.. sådan lidt nederdrægtigt. ".. Godt gættet, smartass.." siger han sarkastisk. "Tenshi Koneko.. hyggeligt at møde dig!" siger han hvæsende.. .. Fuck.. For helvede mand! Jeg tog for mange chancer! Tenshi er allerede begyndt at forberede sig på sin aflivelse.. "Nå.. pervydoggy.. Hvad vil du så stille op nu?" han lukker øjnene en smule i.. men åbner dem op igen..
//frys ^^
|
|
|
Post by Fluke on Oct 19, 2008 10:47:32 GMT -5
Fluke satte sig op, men sådan så Tenshi ikke kunne flygte.. han sad nemlig oven på ham.. ... utroligt! utroligt! .. han missede hurtigt med øjnene, og rystede nu på hovedet.. han gned sine tindinger, for at tænke.. hvad skulle han stille op..?
"HAH! jeg har fanget dig! " sagde han stolt, og smilte selvfedt. han tog fat om kraven på Tenshi og hev ham lidt op imod sig. "Pff.. jeg vidste da godt du var en kat! jeg spillede bare, at jeg ikke vidste det. " sagde han på en "cool" måde, ligesom når detektiver finder ud af noget i den helt store finale.. selvfølgelig vidste han ikke at Tenshi var en kat til at begynde med.. men man kunne da godt lege det kunne man ikke..?
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 19, 2008 13:00:18 GMT -5
Tenshi hæver et øjnbryn af ham. "... Øøøh.. nej du vidste ej..?" han hæver et øjnbryn. "Du er for dum, til at vide sådan noget.." han gaber. "Og du har fanget mig.. men hvad vil du stille op?" spørger han og gaber falsk. Fuck! FUCK mand.. det her er sgu da for latterligt... tænker han en smule usikkert.. For hvad kan man regne med, når der ligger en hund over ham?
|
|
|
Post by Fluke on Oct 19, 2008 14:19:07 GMT -5
Fluke knurrede af Tenshi.. "Jo jeg gjorde så! " han bankede Tenshi's baghoved ned i gulvet.. og slap så hans krave.. ja.. hvad vil jeg stille op..? han så tankefuld ud.. men egentlig uden at tænke.. for ja.. hvad ville han gøre..? han kunne spærre ham inde på toilettet..? det ville egentlig virke bedre hvis han meldte ham.. eller kontaktede sin far.. men han havde ikke rigtig lyst.. han ville have Tenshi for sig selv.. Tenshi var FLUKES bytte.. "Fortæl mig hvor jeres skjulesteder ligger! " han smilte overlegent..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 19, 2008 15:33:28 GMT -5
han mærker sin nakke smadres mod gulvet. "Av~" hvæser han besk. Han ser irritabelt på Fluke. "Kæft du er dum, mand." fnyser han og himler med øjnene. "Vores tilholdssted? Jo, nu skal du bare høre! Det ligger i dit klædeskab.." han vender øjne.. Fluke er da godt dum, hvis han virkelig tror på at Tenshi vil fortælle ham det.. VIRKELIG dum, altså. "Magen til hjernedød køter skal man sgu lede læ- nej vent.. de er over alt.." håner han. "Men du topper sgu over dem alle."
|
|