|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 12:00:37 GMT -5
"... hnm.." mumler han bare lavt.. sådan lidt ynkeligt.. Tenshi ville aldrig indrømme det over for nogen.. heller ikke overfor sig selv.. Men han søger virkelig efter Flukes opmærksomhed ligenu.. virkelig søger! ... Urhg.. heldigt at ingen får noget at vide om det her.. han gyser alene ved tanken.. væmmeligt, hvis nogen skulle ende op med at vide hvordan kattenes leder lader sig nusse af en køter?!
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 12:06:55 GMT -5
Fluke kløede sig let i nakken, og kærtegnede Tenshis hals.. hvor den derefter gled ned ved drengens krageben.. han smilte svagt.. sådan lidt skævt. Utroligt.. det er virkelig underligt at den sure kat.. vil lade mig nusse ham..
"Men.. det er nok også bedst hvis du spiser lidt?" han lagde hovedet på skrå.
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 12:09:11 GMT -5
Tenshi ligger så stille han overhovedet kan.. mens han kan mærke sit hjerte slå lidt hårdt.. sådan en kildrende fornemmelse inden i kroppen på ham. "Så fang en rotte eller sådan noget.." mumler han en smule dvask.. Nogle gange ville han ønske, at hans stædighed ikke var så enorm.. for i princippet er hundenes teknologi jo stor nok til at de kan helbrede den slags skader på ingen tid.. men på den anden side.. hvis Tenshis stædighed ikke var der, var han sikkert blevet fanget.
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 12:12:51 GMT -5
"En rotte? .. du kan få noget kylling?" .. - Kylling. selve ordet fik Flukes mave til at rumle.. selvom han næsten lige havde spist.. så var han sulten igen. Sådan var det åbentbart med hunde.. de skulle æde hele tiden.
Fluke smilte og så sødt ned på Tenshi.. "Hvorfor så stædig..?"
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 12:20:09 GMT -5
Tenshis blik forbliver skjult. "Jeg vil ikke synke så lavt til at æde jeres fodder.." mumler han.. Tenshi har egentlig aldrig smagt andet end halvrå rotter, duer, krager og andet snask han har fundet... måske en fisk i ny og næ, hvis det er lykkedes ham at fange dem.. men det er så også det. "Jeg er stædig, fordi jeg har mine principper!"
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 12:24:40 GMT -5
"Synke så lavt?" Fluke grinte nu.. -"Du synker da kun op ad.. hvis du spiser det.. maden smaget meget bedre færdiglavet.. en rå.." han nikkede let.. og nussede forsat Tenshi på kragebenet.. og så opad halsen igen.
Fluke kiggede rundt i rummet.. han sukkede tungt.. -"Det er også ved at være sent.."
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 12:28:04 GMT -5
"Det er da lavt at hengive sig til jeres latterlige samfund.." han drejer hovedet lidt, så han kan se op på Fluke. "Det er som at blive fodret af dem der bidder en... Det virker jo ikke ligefrem som noget godt, vel?" han lukker øjnene lidt.. det føles rart at blive nusset af Fluke på halsen.. Tenshi lader normalt ikke folk røre sig.. og slet ik på den her måde.. "Du kunne jo i princippet forgifte det.."
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 12:32:23 GMT -5
Fluke himler med øjnene. "Men jeg bidder jo ikke?" han trak på skuldrene.. Han gabte en lille smule og pjuskede op i håret. "Jeg gider ikke bruge tid på at forgifte mad.." sukkede han.
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 12:34:57 GMT -5
Tenshi ligger og overvejer virkelig om han skal takke ja.. "... pffh.. så bestil det udefra.. og du sidder HER og bestiller det.. så jeg kan høre alt du siger.." brummer han snerrende.. så kan jeg altid følge efter ham ud i katte skikkelse, når han henter det de bringer ud.. tænker han overvejende.. Han sukker halvtungt, men holder inde med det tunge suk, eftersom det gjorde ondt i lungerne på grund af det. "Ueh~" han lukker øjnene hårdt i..
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 12:43:30 GMT -5
"Fint nok." han smilte kækt. Fluke fik rent faktisk overtalt Tenshi, leder katten! der var stædig! Han fiskede sin hjemme telefon op fra gulvet.. og trykkede et nummer ind.. "Hvad vil du så have?" han holdte den op til øret.
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 12:46:40 GMT -5
"Og det spørger du mig om?" halvsnerrer han og sætter sig lidt op. "Har aldrig ædt noget af jeres hundeæde.. så det ved jeg ikke.." han holder en hånd mod sin brystkasse.. bidder tænderne sammen i smerte.. forbandet.. kunne det nu ikke lige bare forsvinde? ... Kæft.. det her er sgu det laveste... tænker han bittert.. Det føles lidt som om at han stadig kan fornemme Flukes fingre mod sin hud på halsen og kravebenene..
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 13:11:33 GMT -5
Fluke trak på skuldrene, og smilte skævt.. "Okay så.."
I den anden ende blev røret taget.. en mexicaner hund.. lød det som.. selvom det var et pizzaria han ringede til.. "Jeg vil gerne bestille en Kylling, og nogle pomfritter." han smilte let.. -"Ja.. adressen er.." og så fortalte han ham adressen, og alle de andre informationer..
han lagde på.. "Maden skulle være her om 10 minutter.."
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 13:15:28 GMT -5
Tenshi føler det egentlig lidt facinerende.. den måde de bare kan ringe, og så får de mad.. "... I er virkelig hinandens kæledyr..[/i] mumler han en smule afdæmpet.. sådan som de fodre hinanden på den måde.. uhyggeligt.. han trækker dynen helt om sig, eftersom han jo er halvnøgen - kun med håndklædet på ellers. Hans øjne betragter Fluke i det skjulte..
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 13:23:14 GMT -5
"Hinandens kæledyr?" han rystede på hovedet. -"Det er pizzamandens job, at komme med maden.." han smilte let.. Fluke kløede sit øje.. og gemte et gab bag hånden.. "Mwaarh.. " han sukkede tungt.
"Tenshi.. hvorfor lader du mig nusse dig?" han så nysgerrigt på katten.
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 13:28:39 GMT -5
"Stadig.. det virker fucking sært.." han rynker næsen lidt. Han sidder lidt og sumper for sig selv.. løfter hastigt hovedet igen. "Hvad? Jeg lader dig sgu da ikke! du gør det jo bare!" hvæser han.. men bukker så let sammen og klemmer om sin brystkasse. ... aeee~hv! hans øjne misser sig lidt.. ... fuck.. det gør ONDT nu! han klemmer øjnene i for en stund, men åbner dem så og fæstner de gule øjne på Fluke
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 13:32:55 GMT -5
Fluke svarede ham ikke. -"Er du okay?" spurgte han bekymret, da det så ud som om at det gjorde ondt på Tenshi.. han sank en klump.. "Jeg ville gerne kunne gøre et eller andet.." han så ned i sit skød.. sukkede tungt.
Så kunne man høre en banken ude ved døren.. "Jeg tror maden er der nu.."
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 13:36:40 GMT -5
Tenshi snerrer bare et eller andet uforståeligt af Fluke.. men da han siger at maden er der, lader Tenshi sin krop transformeres ind til den lille brogede, mellemunge killing.. lige den der alder hvor katte går på opdagelse, men stadig har den bløde killinge pels.. Han hvæser let, inden han lunter hen over dynen, springer ned på gulvet og går haltende, næsten væltende hen mod døren ud fra værelset.. standser og ser om på Fluke.. "Meeeouw.." vipper med hovedet som tegn til at Fluke skal lette måsen og følge med..
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 13:39:03 GMT -5
(nu forstiller jeg mig killingen fra brothers grimm XDD)
Fluke så opmærksomt efter Tenshi, da han gik der.. og viftede med sin lille killinge hale.. han smilte svagt, lettede fra sengen, og gik så på strømpesokker ud til gangen.. han åbnede døren. -Godaften, sagde manden med kyllingerne og pomfritterne.. han rakte ham æsken og modtog pengene, hvorefter han gik igen. "Mange tak." sagde Fluke, lukkede døren igen, og kiggede så ned på katten.. -"Så er der mad.. "
|
|
|
Post by Tenshi on Jan 15, 2009 13:43:06 GMT -5
(AAAAAIIIIIII!! EVUL EVUL THING!! D': ;___; T___T the kitten.. THE LOVELY KITTEN!! *dies og tude sig i smadder*.... katteeeeeeen ;_; )
Tenshi gemmer sig under en af Flukes trøjer, der lå smidt på gulvet.. han titter lige ud under den.. holder øje med alt der sker.. lige fra da Fluke modtager maden, betaler, og til manden er væk igen.. Han bliver liggende under trøjen.. delvist fordi det gør ondt at flytte sig, men også delvist fordi han jo ikke har noget tøj hvis han ændre skikkelse til sig selv igen..
|
|
|
Post by Fluke on Jan 15, 2009 13:44:50 GMT -5
Fluke løftede tøjet op.. "Du er da en død lille killing hva..?" han smilte svagt, og løftede så katten op, men forsigtigt. -"Så.." han bar ham ind i sengen.. satte ham på den.. og lagde dynen om ham.. så hovedet tittede frem.. han sad selv på sengekanten, med maden på sit skød..
|
|