Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 25, 2008 14:02:35 GMT -5
Kanoe står bag en bod.. Et job han har for en ven. Han står der med et stort smil over sine læber og hilser venligt pa alle, Katte som hunde. Han har en flok hundepiger stående ovre ved sig lige nu og de fniser meget men han slipper ikke sit smil. de smutter dog igen, og Kanoe er fri for dem.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 25, 2008 14:06:24 GMT -5
Kioshi kom langsomt gående med en hat trukket ned over hans katteører. Hans blik gled langsomt rundt, imens han usikkert knyttede næverne. Kioshi havde aldrig været meget for menneskemængder. Og hvorfor han overhovedet havde bevæget sig herud, anede han ikke selv. Han følte sig nærmest nødt til det. Hm.. Så kan jeg meget passende købe en gave til min søster.. Tænkte han med et svagt smil, han dog skulle kæmpe med for at kunne holde det oppe.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 25, 2008 14:10:43 GMT -5
En lille kattepige stod og græd i mængden af folk. Kanoe lod en anden overtage og gik roligt hen til den lille pige og satte sig på hug foran hende. Så smilede han stort og venligt "Hvorfor græder du min ven?" spurgte han og så venligt på den lille pige. Pigen kunne ikke finde sin mor, så Kanoe tog hende op på sine skuldre så hun måske kunne se sin mor.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 25, 2008 14:14:02 GMT -5
Kioshi stoppede roligt op og så sig endnu engang omkring. Pludselig dukkede en lille piges ansigt op, over alle de andres hoveder. Hans smile forsvandt roligt, imens han undrende betragtede hende. Derefter sukkede han kort og hev lidt ned i hatten. Et lavt ,,Hmm.." lød fra ham, inden han roligt bevægede sig hen til stedet, han kunne se pigen var. Hun så da i hvert fald ud til at være en kat, men man ved nu aldrig..
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 25, 2008 14:18:49 GMT -5
En ung Kattekvinde kom løbende hen til Kanoe og kattepigen og Kanoe tog smilende pigen ned fra sine skulde og han fik et kram og et kys af dem begge. Han var glad for at kunne hjælpe folk. Han vinkede smilende efter dem da de gik. og så vente han sig om mod boden.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 25, 2008 14:26:54 GMT -5
Kioshi blinkede let med øjnene og opdagede pludselig nogen han havde set før. Som var han blevet lammet, stoppede han op og fulgte Kanoe med blikket. En smule overrasket, måske, men i hvert fald ikke længere så skræmt som tidligere. Han rynkede svagt på næsen og gik med rolige skridt imod Kanoe.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 25, 2008 14:30:07 GMT -5
Kanoe stillede sig om bag boden igen hvor en anden lidt ældre fyr kom hen til ham med en guitar "Nej jeg spiller ikke i aften.." sagde Kanoe og rystede på hovedet "Ikke for alle de drukkenbolte." sagde han og så gik den anden fyr igen. Kanoe sukkede og kiggede ned i bodens træplade.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 25, 2008 14:35:08 GMT -5
Kioshi stod bare og betragtede Kanoe med et svagt smil på de smalle læber. Han overvejede lidt, om han skulle sige hej, eller om han bare skulle holde sig væk. .. Hmm.. Han ser ikke ud til at have tid, nej. Må nok hellere lade være.. Svagt nikkede han med hovedet og smilte kort for sig selv.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 25, 2008 14:37:42 GMT -5
kanoe så op da han kunne mærke at der var nogen der kiggede på ham. Han fik øje på Kioshi og smilede. "Hej igen!" sagde han med sin bløde, venlige stemme og det samme søde, venlige smil. "Hvad laver du her? du ved godt at mange katte er udsat her ikke?" sagde han og så lidt uroligt på Kioshi.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 25, 2008 14:39:50 GMT -5
Kioshi så hurtigt væk, da han blev opdaget. Han opgav dog hurtigt at lade som om, han ikke havde hørt Kanoe, så istedet så han tilbage på ham. ,,Ehmm.. Jah det ved jeg egentlig godt, men.. Vidste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv, så jeg besluttede mig for at lalle lidt rundt. Selvom jeg tager en stor risiko." Han smilte skævt og vippede let hovedet til den ene side.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 25, 2008 14:52:01 GMT -5
Kanoe smilede og klappede en fyr på skuldere og han gik så hen til Kioshi "Så er jeg fri.. så kan vi snakke lidt." Sagde han med et kærligt smil og lagde sin arm over Kioshi's skulder. "Nu skal du ikke være bange for noget.. ok?" sagde han og så på Kioshi.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 25, 2008 14:57:32 GMT -5
Kioshi kiggede til at starte med undrende på Kanoe, og da han pludselig kunne mærke Kanoes arm mod hans skulder, rettede han hurtigt blikket mod jorden. Et kort nik var alt Kanoe fik som et svar. Han rettede hurtigt på sin hat og smilte et halvvejs genert smil.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 25, 2008 15:04:30 GMT -5
Kanoe smilede "slap bare af.. Jeg er kendt her så ingen vil gøre dig noget så længe du sammen med mig.. Og jeg vil heller ikke gøre dig noget." sagde han med et smil og et lille grin. Han fjernede sin arm da han kunne se at det gjorde Kioshi mere genert "det var Kioshi ikke?" spurgte han og så spørgende på Kioshi.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 25, 2008 15:09:28 GMT -5
Kioshi smilte skævt og lod blikket glide op igen. Han nikkede endnu engang på hovedet med et lavt ,,Mhm.. Ja, det var Kioshi." Sagde han lavt og så kort på Kanoe. Han betragtede ham kort og overvejede de navne, han mente Kanoe nu havde. Han foldede tavst armene om sig selv og sukkede svagt.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 25, 2008 15:12:02 GMT -5
"Du skal ikke være genert overfor mig." sagde han og grinede let og lagde en hånd ovenpå Kioshi's hat. "Take it easy boy.. I'm not going to eat you." sagde han og grinede atter. "Jeg vil ikke voldtage dig som så mange andre nok ville for du er jo noget af et hug." sagde han for at drille lidt.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 25, 2008 15:18:34 GMT -5
,,J-jeg.. Jeg er ikke genert." Mumlede han og smilte skævt. Han vippede en smule overrasket ørerne helt ind til hovedet, selvom man dog ikke kunne se dem. ,,..Huh.. HUH?!" Lød det pludseligt fra Kioshi, da han hørte Kanoes næste kommentar. Han så overrasket på ham, med en svag pink rødmen i ansigtet.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 27, 2008 14:27:07 GMT -5
"Du er så genert at du næsten ikke tør se mig i øjnene." grinede han og prikkede Kioshi i panden med sin pegefinger. Han så overrasket på Kioshi da han råbte lidt op.. Han kiggede smilende på ham "Uh og rødmer.." sagde han med et smil.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 27, 2008 14:29:45 GMT -5
,,H-hold da op.. Jeg.. Fryser bare en smule, hmpf." Mumlede han og så væk med et lavt fnys. Roligt lagde han armene over kors, imens hans blik gled lidt rundt. ,,Jeg er ikke genert, og jeg rødmer i den grad ikke!" Sagde han lavt og kløede sig let på den ene kind, som et forsøg på at få rødmen væk.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 27, 2008 14:32:45 GMT -5
Kanoe slog ud med armene "Ok så siger vi det... lille rødmer." detsidste hviskede han og smilede. "Hvad laver du egentlig her?" spurgte han og så sig omkring og så på Kioshi igen.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 27, 2008 14:37:13 GMT -5
,,Hnf.." Mumlede han lavt og så efter et stykke tid tilbage på Kanoe. Roligt trak han på skuldrene, men kom så i tanke om den egentlige grund. ,,..altså.. Jeg lovede at finde en gave til min søster.." Sagde han og smilte svagt.
|
|