Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 29, 2008 16:05:53 GMT -5
"Nåh det sker nogle gange.." løj han og tørrede sit ansigt for at få rødmenen til at holde op. "Hvor bor du så henne?" spurgte han for at skifte emnet om ham selv over til Kioshi. det var alt for pinligt for ham hvis Kioshi fandt ud af noget..
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 29, 2008 16:15:42 GMT -5
Kioshi tav kort og så med et suk væk. ,,..Hm.." Mumlede han og lagde armene om sig selv. ,,.. Lige for tiden.. bor jeg i et faldefærdigt hus." Sagde han og tvang et svagt smil frem, imens han så på Kanoe. Kort slog han et slag med halen, inden endnu et suk lød fra den rødhårede dreng.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 29, 2008 16:23:33 GMT -5
Kioshi lo af tanken om at bo hos Kanoe. ,,Ja.. jeg bor med min søster, 2 brødre, papfar og min mor." Mumlede han og smilte skævt. ,,.. og desuden.. Vil ingen af os være til besvær." Han rystede derefter let på hovedet med et smil. ,,Men stadig.. tak fordi du overhovede.. overvejer det.."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 29, 2008 16:35:28 GMT -5
"Jeg har jo plads og jeg føler mig ret så alene i det store hus.." sagde han og så på Kioshi "I vil slet ikke være til besvær." sagde han og så væk igen.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 29, 2008 16:42:55 GMT -5
,,Hm.. " Mumlede han og trak svagt på skuldrene. ,,Måske.." sagde han med et smil og betragtede Kanoe. Han sendte ham et muntert smil, inden han så rundt igen. ,,..men jeg ved nu ikke med min familie. Selvom vores hus ikke er stort, nænner de ikke at flytte. I hvert fald ikke efter hvad jeg ved."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 29, 2008 16:51:58 GMT -5
"Spørg dem nu alligevel.. Jeg vil ikke lade jer bo usselt når det først begynder at sne og blive rigtig koldt." sagde han og prikkede endnu engang Kioshi i panden og kunne ikke undgå at rødme lidt.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 29, 2008 16:52:27 GMT -5
Kioshi tav kort og trak svagt på skuldrene. ,,..Jo jo." Sagde han med et let smil, inden Kanoes rødmen fangede hans blik. ,,.. Kanoe. . . Er du sikker på du ikke er ved at blive syg?" Mumlede han, famlede et halvt skridt nærmere på Kanoe, inden han prikkede svagt til Kanoe med et spørgende blik.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 29, 2008 17:03:36 GMT -5
"Godt godt." sagde han og så væk. "Ja ja jeg fejler skam ikke noget, Jeg har det helt fint." sagde han. "Jeg har det fint...." sagde han stille og så ned. "men jeg er glad for at du tænker på mig" sagde han og grinede falskt.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 29, 2008 17:06:15 GMT -5
Kioshi hævede undrende et øjenbryn og satte hænderne i siden. ,,.. Jeg tror dig nu ikke helt." Mumlede han bestemt og slog et slag med halen. Kioshi tav dog kort, da en anden tanke pludselig ramte ham. Han smilte skævt og trak kort på skuldrene. ,,Jeg... Jeg tænker altid på mine venner.."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 29, 2008 17:16:21 GMT -5
Kanoe stoppede op og stilte sig foran Kioshi "Jeg har det helt fint jeg sværger." sagde han og smilede. "Det er kun godt at du tænker på dine venner." sagde han og kyssede kurtigt og ramte Knapt nok Kioshi's kind. og så smilede han bare ingen rødmen.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 29, 2008 17:21:52 GMT -5
Kioshi smilte skævt og sukkede så opgviende. ,,Fint.. fint." Sagde han med et smil. Hans smil forsvandt dog hurtigt, og istedet stod han pludseligt bare og gloede overrasket på Kanoe. ,,...Hv-hvad... hvorfor.. jeg..." Mumlede han, og denne gang var det hans tur til at rødme.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 29, 2008 17:24:39 GMT -5
Kanoe smilede bare og blinkede kækt til Kioshi "hvad flipper du sådan ud over?" sagde han og grinte "der skete jo ikke noget" sagde han og lagde en hånd på Kioshi's hovede.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 29, 2008 17:31:20 GMT -5
,,.. men.. Det er ikke normalt at... du ved... uhm.." Mumlede han og så ned på sine fødder. Han prøvede forgæves at skjule det smil, der var dukket op på hans læber. Det var egentlig også grunden til, han ikke ville se Kanoe i øjnene.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 29, 2008 17:41:52 GMT -5
"Det er bare kærlighed" sagde han med et smil og grinede han rørte dog ikke ved Kioshi da han nok vil blive frastødt.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 30, 2008 8:10:10 GMT -5
Kioshi tav kort og smilte derefter skævt. ,,Hm.. Jah måske.." Hans blik gled langsomt rundt, imens han overvejede Kanoes ord inde i hovedet. .. hmm. Tænkte han med et lavt suk, inden han så tilbage på Kanoe.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 30, 2008 8:29:05 GMT -5
Han smilede skævt til Kioshi og vendte sig om og tog sig til hovedet let foroverbøjet. Det var ikke så smart! Du kunne ikke nære dig vel?! sagde han til sig selv inde i sit hovede.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 30, 2008 8:39:13 GMT -5
Kioshi foldede tøvende hænderne i nakken med et lavt suk. ,,mhmm.." Lød det lavt fra ham, imens han overvejede, hvad i alverden han dog skulle finde på at sige. ,,.. eh.." Mumlede han og så på Kanoe med et skævt smil. Han hævede let det ene øjenbryn, da Kanoe vendte sig om. Han slog et roligt slag med halen, imens han overvejede om han skulle spørge, hvorfor Kanoe pludselig havde vendt sig om, men istedet trak han bare på skuldrene.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 30, 2008 8:45:14 GMT -5
Kanoe rættede sig op og vendte sig om mod Kioshi igen "Du må hellere se at komme hjem igen inden nogen finder ud af at du er en lækker kat." sagde han og så Kioshi dybt ind i øjnene. "Jeg vil ikke have at der sker dig noget ok?" sagde han og blev ved med at kigge dybsinddigt ind i Kioshi's øjne.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 30, 2008 9:00:47 GMT -5
Kioshi smilte skævt til at starte med, dog forsvandt hans smil meget hurtigt, da han hørte Kanoes kommentar. ,,Hv-hvaad?!" Udbrød han en smule skræmt. ,,.. Du må lave sjov. Som om nogen skulle tænke det om mig.." Han rystede smilende på hovedet.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 30, 2008 9:04:01 GMT -5
Kanoe blev alvorlig i sit ansigt... Meget alvorlig. "Jeg kan finde mange her der vil gøre alt for at få fat på sådan en som dig.." sagde han også alvorligt. De var nået til en lille park hvor der også stod et par skumle hunde lidt længere væk.
|
|