|
Post by Kioshi on Dec 6, 2008 19:14:51 GMT -5
Kioshi bed sig endnu hårdere i underlæben og betragtede Kanoe med store, grønne øjne. Han gemte derefter ansigtet med hænderne, for at få rødmen til at forsvinde. ,,Hold mund Kanoe. Ti stille.. Du gør det bare værre.." Mumlede han, stadig med hænderne foran ansigtet. Han vendte sig derefter med ryggen til Kanoe, fjernede hænderne og kiggede rundt. ,,.. urgh.. Jeg ligner en eller anden død fuglt, når jeg rødmer." Mumlede han og så fornærmet rundt. Rødmen forsvandt dog roligt med tiden, da han på det sidste havde lært at styre den noget bedre, siden han havde haft meget brug for det. ,,Hm.. Lov mig at jeg engang kan hilse på din søster." Mumlede han med skumle bagtanker i hovedet. Derefter lød et lav fnis fra ham, hvilket dog kun fik ham til at se underlig ud i hovedet. Han rystede kort på hovedet og overvejede sine næste ord. ,,..hm. Jeg har aldrig været god til at.. lære ting fra mig. Jeg er lærenem, men jeg kan simpelthen ikke lære ting fra mig - desværre..." Han smilte skævt og famlede sine hænderne ned i jakkelommerne, imens han tænkende begyndte at gå lidt frem og tilbage.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 6, 2008 19:27:45 GMT -5
Kanoe så på Kioshi med glæde i sine øjne "Jeg gør det ikke værre. det er noget du synes men jeg synes at du ser sødere ud." sagde han og smilede. "Det kan godt være at du ikke kan lære ting fra dig og det behøver du sådan set heller ikke." Han lagde armene om den lille kat som vandrede fram og tilbage. "Jeg skal da nok lave et møde med min søster hvis det er men jeg siger dig hun er skam optaget og hun er nok heller ikke lige din tybe og så er hun jo 22 år gammel skal jeg lige hilse at sige." sagde han med et grin og kyssede Kioshi på kinden. "Du virker lidt træt måske skulle du tage hjem og sove lidt på det og så kan vi mødes i morgen." sagde han og så på Kioshi som jo bare var en engel i Kanoe's øjne. "Så kan vi mødes hjemme hos mig." sagde han "så får du chancen for at møde min søster." han smilede bare men sukkede også med et lille suk.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 6, 2008 19:35:38 GMT -5
Kioshi tav i et stykke tid med et undrende blik klistret fast i ansigetet. Han vippede svagt fra side til side, da Kanoe pludselig lagde armene om ham. ,,..hnm.." Mumlede han og smilte svagt til Kanoe. ... geh, er det bare mig.. Eller lyder det som om.. Kanoe tror jeg vil.. at jeg.. Åh nej. Godt gået, møgkat.. Han sukkede lavt opgivende af sig selv, inden han med et suk rystede på hovedet. ,,Træt, hm.. Jah. Det er rigtig nok.. Jeg er ved at være godt træt.." Mumlede han og tog sig kort til hovedet. ,,.. så mon ikke jeg hellere må smutte hjem. Jeg er sikker på min søster venter på hendes gave.." Mumlede han og smilte skævt. Han famlede sig hurtigt ud af Kanoes greb med et smil. ,,.. Kanoe jeg.. Tak." Mumlede han, inden han pressede læberne svagt mod Kanoes ene kind. Derefter lod han hænderne glide ned i sine lommer igen for at tjekke dem igennem. Han nikkede kort, da han følte gaven i sin ene hånd. Hurtigt så han på Kanoe med endnu et smil, inden han pludselig satte i løb derfra. Og kort tid efter, var han forsvundet ind imellem nogle huse.
//Out
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 7, 2008 9:10:52 GMT -5
Kanoe smilede "Jeg synes også du gabte lidt meget men det har vel også været en lang dag for dig ikke?" spurgte han og så på Kioshi med sine helt lyseblå øjne som gjorde en kontrast i hans ansigt da han jo var mørk i huden og havde mørkt hår. "Jeg er sikker på din søster bliver glad for gaven, og husk at du skylder mig intet for det. Det er kun en ting jeg har gjort for at hjælpe." sagde han og så sig let omkring. Kanoe skulle jo ikke hjem lige foreløbig for han havde stadig noget han skulle inden han skulle hjem. "Jeg skal også finde min søster. Hun sidder sikkert på en bar et eller andet sted så." sagde han med et grin. Da han mærkede Kioshi's varme læber mod sin kolde kind, mærkede ham en varm følelse brede sig i hele hans krop. Han smilede let og så efter den lille kat der forsvandt et sted i natten. "Nåh... Hvor mon Klio er?" spurgte han sig selv og gik igennem mængden af mennesker i nattens festlys.
//Out
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Mar 2, 2009 12:56:39 GMT -5
Den rødhårede hund holdte sin tegneblok tæt ind til sig idet hun gik igennem en dunkel gade. Trods at gaden var dunkel var her massere liv. Jeg ville hellere være gådet igennem slumkvateret ind her! Hun fnøs kort og vippede sin sorte ulve hunde øre bag ud og hendes store sorte ulve hale hang bare. Hotaru var på vej hjem fra en veninde, og var blevet nød til at gå da den sidste bus var gådet. Det gjorde hende i princippet ingen ting, men da hun fandt ud af at hun skulle igennem dette kvater var hende humør sunket. Hun knurrede ganske let da en fuld mand - hund for den sags skyld, let støtte ind i hende og sendte hende et øllugtende smil. Hun havde lyst til at kaste op af ren væmmelse da han næst efter lænede sig ind over hende og rørte hende skulder ,, Hvor skal en sød lille pige som dig hend så sent om aftenen? " Hotaru sendte ham et gnistrende blik med de orange øjne hvor efter hun rystede hans hånd af sig ,, Iværtfald alle andre steder ind hvor du er .. " Hun skyndte sig hastigt videre og havde en ufatteligt lyst til at råbe af dem alle sammen at de var nogle idioter. Hendes tempremang spillede som altid op og i ophiseldsen var hendes kinder gådet hend og blevet en let rød farve.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Mar 14, 2009 16:07:39 GMT -5
Simon kommer gående, imens han ser tomt ud i luften. Der er et par timer til at han skal på arbejde, så han har ikke planer om at drikke, selv om det til tider kan virke fristense. Han ser rundt og begynder at overveje om han så ikke bare burde være der hjemme og hvile ud i stedet for her imellem en flok alt for festglade mennesker. Han sukker og fortsætter med at gå, indtil han ser en tøs et stykke frem for sig, der ser ud til at være alt for ung til at rende rundt i de her gade. Jeg må nok hellere få hende væk herfra tænker han, selv om han ikke er i humør til at lege babysitter for en eller anden lille unge. "Hey du der!" siger han halvirriteret og lægger en hånd på Hotarus skulder, "tror du ikke, at du er lidt for ung til at rende rundt sådan et sted? folk er alså ikke helt børnevenlige her!" siger han så med en klar og myndig stemme, selv om han stadig er irriteret.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Mar 14, 2009 17:04:59 GMT -5
Hotaru skævede rundt op opdagede hun var kommet på forkert kurs. Hun bed tænderne sammen og hendes fregnede næseryg blev joinet af en rød ophisset farve. Hun så rundt og vippede prøvene ørene frem. Højer venstre, så sværdt var det jo ikke. Hun sukkede irreteret og fortalte sig selv at hun skulle huske at trække vejret. Hun svang hissigt halen og lod en hånd let glide ud af grepet om teneblokken for at rode op i det røde nakke hår. Hendes orange øjne gled rundt og da hun fandt vejen igen var der endu en stor klam hånd på hendes skulder. Hun vendte sig op, Blikket var gnistrende, nærmest dræbene. Hun lyftede dog øjnbrynet og dræbe blikket gled fra hende, dog dansede gnistrende stadigt i hendes øjne da han talte videre. For ung!? Hotaru tabte tegnebloggen i ren raseri og skød hendes kvindelige bryst frem ,, For ung!? .. " Hotaru sendte en flad hånd igennem luften, i form af en lussing og der efter lod hun knæet glide op. Hun var vred. Hendes tempremang havde sluppet ud af sit bur og gled nu omkring i hendes hovede.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Mar 14, 2009 17:38:19 GMT -5
"he- " Simon der er helt uforberedt på at der skulle komme så voldsom en reaktion får først en lussing og så et knæ i skridtet, hvilket får ham til at synke ned på sine knæ. Det er virkelig smertefuldt og det tager lidt tid, før han så rejser sig op igen og stirrer vredt på den halvsindsyge tæve. "Hvad fanden skulle det til for?" spørger han, imens han stadig ømmer sig...
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Mar 14, 2009 17:44:55 GMT -5
Hotaru glemte alt om sin forsømte tegneblok da hun mest af alt var på vej væk der fra. Manden sank sammen og hun ånede lettet op og lod raseriget glide af hende. Hun vendte om på hælen og var på vej der væk da han kom op og stå igen. Hun vendte sig om, kort med et paniskt blik i de orange øjne før hun vippede ørene tilbage og pegede sin pege finger imod ham ,, Det skulle til for at du ikke skulle tag på mig .. " Hun fnøs ganske let og en knurren gled fra hendes læber før hun med den røde ophissede farve der joinede fregnerne så på ham ,, For det anede er jeg ikke ung, jeg er 18 år og fuldt myndig til at være her .. At jeg ikke kan lide det er en anden historie .. " Hun svang irreteret halen og gnistrende i hendes øjne var roligt hved at sænke sig lidt ned da hun havde af reageret.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Mar 14, 2009 18:19:24 GMT -5
"Du må slet ikke tro at jeg er alt for anstændig til at rage på s... tilfældige fremmede" skynder han sig at rette, da han ikke lige er i humør til at skulle slås med sådan en iriterende lille tøs som den foran ham. "Det var sådan set mere for at så mange andre vamle typer ikke skulle finde på at se en mulighed i dig, men det virker vist som om at du kan forsvare dig selv.." han klør sig i håret, "så jeg kan være ligeglad angående det". Han er stille et øjeblik og lægger armene over kors, imens han overvejer om han faktisk skal slå tilbage, men det vil samtidigt virke kujonagtigt at slå på en pige.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Apr 18, 2009 5:35:34 GMT -5
Hotaru stod med ryggen til den fremmede mand. Den røde ophisede farve der havde joinet hendes fregnede næse ryg var begyndt at aftage, men hun havde jo også fådet lov, eller rettere gevet sig selv lov, til at afreagere. Hun stoppede op og spisede øre, hved ganske let næsten ubemærkeligt at vippe på de sorte ulve øre. Ordene den fremmede mand sagde lød ikke falske .. Hun følte en irreterende skyld følelse bredte sig i hendes brystkasse og hun stod stille og klammrede sig til sine tegneblokke. Hun sukkede kort og bestemte sig for at ignorere den. Dog da hun havde taget et skridt så hun sig over skulderen på ham. Hun svang kort halen og vendte sig der efter imod ham og rødmede pineligt berørt imens hun så ned i jorend imellem dem. Stilheden minede hende om noget koldt ... En brise måske. Hun betragtede ham imens hun byggede en sætning inde i hovedet .. Hendes fregnede næseryg brændte genert og pineligt lyserødt ,, Ehm... U-undskyld j- .. Jeg er ikke riktigt vand til .. den venlighed " Hun mummlede genert det sidste og følte sig pineligt til pas. Hun så på ham. Han var .. Køn eller smuk ville ikke riktigt passe ind i hans sammenhæng. Han så en andelse træt ud .. Arbejdtene, men ellers så han fornuftig ud med træk Hotaru sikkert ville misunde hvis ikke det hele var lidt akavet ,, Gør det ondt? .. .. Nej! Glem det, det var et lorte spørgsmål .. " Hun lyftede undskyldene de lange slanke hænder og rystede lidt på hovedet så det helt røde hår med de to længere totter bevægede sig omkring hendes hovedet. Hun så på ham stadigt let rødmene men nu med et undskyldene og let pineligt skævt smil på sine læber ,, Det her kommer til at lyde så .. så .. Så billigt! " hun sukkede kort og så væk og lo kort ,, Men .. Kan jeg byde på noget? .. Hvis du har travlt " hun kløede sig rødmene.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Apr 18, 2009 11:29:13 GMT -5
Simon retter sig op og glor på den anden med et udtryksløst fjæs, "Det var virkelig et lorte spørgsmål, men jeg overlever nok" mumler han og retter sig op. Det dunker dernede på den knap så fede måde, men i sidste ende har han jo oplevet så meget værrer end et knæ op i junior. Simon er stille et øjeblik, imens hun så taler videre, hvorefter han så stadig er stille, da han først ikke helt ved, hvad han skal svare, for det lød virkelig meeget billigt. I baggrunden kan man høre et par festglade mænd vælte halvfulde ind i en anden bar, imens de råber et eller andet utydeligt. "Hvad vil du da byde på" spørger han så og giver hende elevatorblikket, imens han overvejer, hvor fornuftigt det ville være at være i nærheden af noget så ungt... Han foretrækker normalt modne og lidt ældre kvinder.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Apr 19, 2009 12:15:27 GMT -5
Hotaru så ned i jorend, forlegent ,, Mmhm .. " En pinelig og undskyldene mummlene lyd var det eneste der undslap hendes læber. Hun smilede skævt til ham og vippede kort ørene imod ham ,, .. Du- " Hun strakte let den ene hånd ud efter hans kind, og lod sine hænder næsten røre ans let røde kind efter hendes slag .. Men dog ikke. Hendes lange, slanke og blege fingre trak sig hurtigt tilbage selv om de havde været så tæt på at røre det røde sted. Hun så på ham før hun slog det orange blik med en let irritation over sig selv ned i jorend. Hun kunne høre det billige og det dumme i det. Hun så kort rødmene og mummlede så ,, Altser .. Det kommer and på hvad du .. har lyst til? Det ville jo være lettest her omkring, så er der ikke så langt og- " Hun stoppede op .. Spærrede øjnene op og rødmede kraftigt, da det gik op for hende at han sikkert havde misforstådet. Hun havde lyst til at sætte endu et velfortjent spark imellem hans ben, hun rynkede den fregnede næse og stoppede sig selv ,, Jeg mener ikke på nogler sådanne- .. Arrhg!- " Hotaru blev skubbet frem af ad mængden og kunne mærke hvordan hendes tempremang begyndte at spille. Satans til fulle irreterende menneske der ikke kan se dig for. Hun knurrede med nåede ikke andet da hun blev standset af den fremmede mands .. krop - kan man vel sige - og stod helt tæt ,, - måder .. " Hun stirrede kort ind i hans brystkasse og rødmede i en rosa farve der blanede sig med den røde farve og fregnerne. Hotaru fik en umådeligtrang til at bide ham .. Og samtidigt til at forhelvede bare få ham til at forstå at det var KAFFE, ØL, MAD, DRIKKELSE! Hun ville byde på .. Ikke noget .. Så .. Intimt. Hun stirrede stadig ind i hans bryst kasse .. Hun havde en 'out of body' episode lige nu.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Apr 19, 2009 13:10:01 GMT -5
"Jeg må indrømme at du nok er lige lovlig for ung til min smag, så det bliver nød til at blive noget andet" siger han så og ser væk, imens han forsøger at virke ret ligeglad med Hotaru. Hvis der er nogle fra arbejdet der ser ham, så vil de sikkert stille spørgsmål ved han besynderlige selvskab - det er jo ikke ligefrem noget man praler med i hans selvskab, og måske vil de direkte kalde ham pedo. Han tager sig til munden for ikke at begynde at grine, da Hotaru bliver skubbet tættere på ham. Han ser så igen ned på hende med et skævt smil, "men hvis det ikke var det, som jeg tror det er, du mente, hvilke måder hentyder du så til" siger han så, da han da altid er klar til at motage penge, hvis det er sådan noget hun er underlig nok til at mene, men det kunne også være sprut eller andre damer. Han sukker og står lidt og tænker sig om, da han ikke ved, hvad han skal gøre.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Apr 19, 2009 13:45:35 GMT -5
Hotaru mærkede varmen stirre som en bølge af irretation til hovedet. For ung, for lille, pige .. Ordene der irreterede hende noget så grugeligt - For hun var ikke på nogen måde lille! Hun knurrede kort under en vejrtrækning så den blev let skjult. Hun tog en dyb indånding og forsøgte at tænke på noget .. Godt. Desværre var det første der gled op i hendes hovede .. Kage i håret, Sakis hjemme bryggede Saké, .. snegle. Hun vrængede på næsen og skulle til at råbe men rødmede bare mere da den stadigt fremmede mands brystkasse let hævede og sænkede sig. Jeg burdte flytte mig. Den praktiske tanke gled igennem hovedet på hende, lige til hendes øre opmærksomt vippede imod ham .. Hvilke måde? Hun så på ham. Hendes ene øjnbryn var lyftet undrene. Hendes ansigte var enteligt et stort rod. Spørgene, Irreteret, Genert og generalt bare .. Ja ,, Ja siden vi ikke alle er kvinder der går og sælger .. Eller giver .. sex .. .. Så ville jeg byde dig på noget og DRIKKE hvis ikke du har noget andet i hovedet du vil have, ud over min mø- " Hotaru lagde hånden for munden og vippede ørene helt tilbage og rødmede kraftigt.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Apr 19, 2009 14:17:56 GMT -5
Simon skal til at bakke væk, inden det så går op for ham, hvad det er hun taler om, "... Din mødom?" færdigør han med et stille smil, hvorefter han lader sin hånd berører den andens hage, imens han stadig er på vagt over for eventuelle spark eller slag. Han har som sådan ikke planer om noget, men at se hende an, kan man vel altid. "Hvad hvis jeg så ville have den? ville du så give mig den?" spørger han stille. Folk er alt for optagede af sprut og den høje musik, der strømmer ud af forskellige vinduer, selv dem der skulle kigge hen på dem ville alligevel ikke finde dem interessant... For så mange opfører sig mere tåbeligt end Simon. Ja.. Det er ret tåbeligt, men sjovere end at hænge ud ved en halvtom bar sammen med et par deprimerede ældre mænd. "hm?"
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Apr 19, 2009 14:43:00 GMT -5
Ordene rungede i luften, og selv om Hotaru inderligt ønskede at de aldrig var blevet sagdt var de nu frie - Hvilket både fik hende til at rødme, se ned i jorend og begynde at spænde grepet omkring tegneblokken i irretation. Da han rør Hotarus hage lyfter hun automatiskt hovedet. Hun ser kort forvirret på ham og den første tanke der som en hurtig sommer brise glide igennem hendes hovede er at manden må være sindsyg. Den glide dog hurtigt videre og hun nåede enteligt ikke at få lov til at tykke i tanken. Hotaru spærrede ufriviligt øjnene op da han talte og overvejede nu for alvor at slå ham, bide ham eller måske lave en sådan der selvforsvar øvelse. Hun prøvede at memorere den der kongfu øvelse men tanekn gled væk da han fortsatte. Hun rødmede. Irretetationen sad hun fast i hænderne nu der stadig knugede sig om tegneblokken, men den rosa farve og fregnerne var det der dominerede Hotarus ansigte lige nu. Hendes orange øjne så ind i hans. Skræmte kunne man ikke kalde dem og dog? Hun lagde en hånd på hans brystkasse og lod den kort ligge før hun slog blikket ned i jorend og let lavede et større mellemrum imellem dem, så hendes farktisk ret så kvindelige former ikke på nogle måder skulle kommer i .. kropskontakt ,, M-men nu .. -nu v-vil du jo h-heller ikke bede om den " Hun forsøgte at gøre tonelejet .. Skræbt, bedstemt og forsøgte at lade sine øjne udstråle alt irretationen i hendes krop. Men sanheden var at han havde ramt lige under bælte stædet.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Apr 20, 2009 9:06:54 GMT -5
Simon glor tomt på hende et øjeblik, inden han så udstøder en høj latter og rykker sig væk igen, "nej du har ret... det ville jeg nok ikke" siger han så og kæmper for ikke at grine videre, da det hele er så komisk. "Ser du, jeg er til modne kvinder, og der sikre også langt yngre knægte, du senere ender med at være sammen med" fortsætter han bagefter og går forbi hende, da det virker til at tøsen godt selv kan finde hjem. Han overvejer lidt om, han skal holde øje med hende for at sikre sig, at hun ikke går ind på en af de barer, men han er ikke her i gaden for at lege babysitter for en eller vred lille pige. Han ser kort tilbage og så væk igen. Okay hun er nok ikke helt så lille igen, og hun eråbenbart gammel nok til at drikke, men hun stadig alt for hysterisk til hans smag. Han begynder at kigge fter et sted, hvor han selv kan få sig en øl.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Apr 20, 2009 9:56:55 GMT -5
Hotaru mærkede lettelse og irretation skylle ind over hende da den fremmede brød ud i latter. Hun så på ham, undrene og med let gnistrende øjne ,, Siger du at jeg er umoden " Hun satte den ene hånd i siden og lyftede ganske let hovedet som en irreteret gestus der fik hendes pande hår til at flytte sig. Der efter vippede hendes øre let rundt, rastløse ,, .. Hmm .. Jeg tvivler, Taken or gay - Har du nogen sinde hørt det ord sprog før .. " Hun rødmede ganske let, men det var næsten usyneligt da det havde blandet sig med det røde ophissede farve og fregnerne ,, Umoden .. hmpf .. " Hun mummlede ganske let og stirrede irreteret på hans føder. Han hed helt sikker Bo .. Eller Ib .. Eller noget andet utroligt dumt. Da han gik forbi hende, fulgte hun ham kort md blikket. Da han så tilbage på hende vippede hun undrene ørene frem og overvejede om det var en sådan 'follow me' gestus. Hvor irreterende. hun knurrede næsten lydløst og trampede op på hans side ,, .. Så .. Har du valgt en effing drikkevare jeg kan byde på .. " hun lagde tryk på drikkevare og skulede kort til ham før hun sukkede og forsøgte at 'slappe' af i de let spændte skuldre ,, Jeg fik aldrig dit navn, .. For man må jo ikke gå rundt med fremmede mænd, Slet ikke nå man er ååå så umoden en kvinde, .. når nej .. jeg mener LILLE PIGE " Hun mummlede enteligt det sidste lidt for sig selv.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on May 4, 2009 10:52:09 GMT -5
Simon smiler triumferende, selv om der ikke er noget, som han har vundet. Han stopper igen op og overvejer, hvor mange penge tøsen har på sit kort, hvis hun da overhovedet har noget kort. "To liter almindelig humlebryg burde kunne gøre det" siger han så og studere sine negle, "så har jeg noget at glemme det hele på". Det er ikke fordi at han er fuld så tit, da han stadig har sin søn at tænke på, når tankerne ikke er optaget af arbejde, men nogengange sker det da... Bare som noget beroligende på nerverne. "ja eller bare to liter væske med alkohol i, eller måske mere - Det kommer an på, hvornår jeg har drukket hjernen lam" siger han og tager sig til hagen, imens han tænktsomt betragter Hotaru, "Det burde du jo sagtens kunne klare at give, ikke?" han smiler igen og begynder at gå hen imod den nærmeste befolket bar. "Når du har betalt, kan du få lov til at gå hjem.. Du har vel en sengetid, som du skal overholde?" får han så kort sagt, inden han fortsætter med at gå.
|
|