|
Post by Kioshi on Nov 30, 2008 9:12:57 GMT -5
Kioshi så en smule overrasket på Kanoe. ,,Jeg ved nu ikke..." Mumlede han og sukkede lavt. ,,.. mon ikke de hellere ville gå efter nogle andre?" Kioshi sendte Kanoe et skævt smil, inden han så rundt. .. Jeg må have været fuldstændig optaget af Kanoe.. For har slet ikke set, at vi er her nu..
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 30, 2008 9:31:19 GMT -5
"tror jeg ikke." sagde han og sendte et vredt blik over til hundende som hurtigt forsvandt. "Du er et let offer for dem." sagde han og lød meget vred.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 30, 2008 9:42:01 GMT -5
Kioshi tav kort og så en smule fornærmet på Kanoe. ,,.. Du siger altså jeg er en slapsvans?" Mumlede han og lagde armene over kors. ,,.. men mon ikke du har ret i det." Sagde han dog til sidst, da han egentlig godt kunne se, han ikke ligefrem var den stærkeste på jorden.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 30, 2008 10:24:12 GMT -5
"Du har ingen chance mod de fyre! De er en del stærkere end dig." sagde han og vendte sig væk fra Kioshi "Jeg vil bare ikke have at der sker dig noget.." sgade han og så ned og tog sig til hovedet.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 30, 2008 10:43:07 GMT -5
Kioshi trak svagt på skuldrene. ,,..Hm.. Så er det da godt du er her." Sagde han med et svagt smil og puffede let til Kanoe med den ene hånd. Han slog derefter et slag med halen og gabte kort. ,,..hm.."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 30, 2008 11:11:15 GMT -5
Kanoe's hjerte bankede hurtigere og hurtigere at han var ved at gå grasat "Jeg er her jo kun indtil jeg går." sagde han og slog ud med armene.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 30, 2008 11:18:00 GMT -5
Kioshi smilte skævt. ,,..Tjah.. Det er der selvfølgelig noget om.." Mumlede han og trak let på skuldrene. ,,.. men så må du jo hellere blive.." Sagde han med et let smil og nikkede kort på hovedet.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 6, 2008 16:12:00 GMT -5
Kanoe så en smule nervøst ned "hmmm..." mumlede han og blev stille. "Ok så bliver jeg og passer på dig." Sagde han og grinede. "Så kan du også fortælle noget mere om dig selv." Sagde han og smilede igen med sit venlige smil. Kanoe lagde en hånd ovenpå Kioshi’s hat og smilede til den yngre dreng. Han var mere rolig nu og hans hjerte var holdt op med at banke vildt og var nu gået over til en normal puls. ”Altså jeg ved jo kun meget lidt om dig og vil gerne lære dig bedre at kende. Selvfølgelig kun hvis du vil fortælle mig om dig selv og dit liv.” sagde han og så spørgende på Kioshi. ”Jeg vil bare gerne være en del af det.” sagde han og smilede let.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 6, 2008 16:41:24 GMT -5
Kioshi fandt langsomt et svagt smil frem og lo let af Kanoe. ,,.. hurraaa.." Mumlede han og vippede kort ørerne frem. Imens Kanoe fortsatte med at snakke, betragtede han hunden ved hans side, uden rigtig at lytte til ham. Dog indså han det hurtigt og sendte Kanoe et undskyldende smil. Tavst trak han på skuldrene, imens han overvejede, hvad han skulle fortælle Kanoe. ,,Uhm.. altsåå.. Er der noget specielt du gerne vil vide?" Mumlede han med et let smil og slog et slag med halen. Han rettede roligt på sin hat, selvom Kanoe dog havde den ene hånd liggende på den.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 6, 2008 16:54:04 GMT -5
"Jeg vil bare vide alt om dig." sagde han og smilede "Hvad du vil fortælle." sagde han og fjernede sin hånd fra Kioshi's hat, og aede ham på kinden istædet. "For eksempel. Hvor gammel er du lige?" spurgte han og prøvede selv at gætte hvor gammel Kioshi kunne være. "Eller hvad du gerne vil være?" spurgte han også og satte sin ene hånd i siden og lod hans lange hår blafre let i vinden.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 6, 2008 17:07:29 GMT -5
Kioshi smilte skævt og overvejede igen sine ord. ,,Hmmm.. Lad mig se.. Lad os starte med at.. Jeg er 16 år gammel." Mumlede han og smilte kort til Kanoe. ,,.. Jeeeeg.." startede han og trak let på skuldrene. ,,.. jeg er.. halv kat?" Mumlede han og lo let, inden han endnu engang slog et slag med den smidige hale. ,,.. Jeg kan godt lide at.. eh.." Mumlede han tøvende og så væk. ,,..Jeg kan godt lide at tegne.. ogøh.. jaeh.. "
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 6, 2008 17:18:47 GMT -5
Kanoe smilede "16? det er en god alder." sagde han og prikkede Kioshi på hans næse. "Jeg kan huske da jeg var på din alder." sagde han og grinede. Han ville dog ikke fortælle lige med det samme hvor gammel han selv var, for det ville sikkert skræmme Kioshi væk at Kanoe er 4 år ældre end Kioshi. "Tegne... hmmm. jeg kan finde ud af meget men ikke at tegne så heller musik og mad." sagde han og grinede af sig selv fordi han lød dum. "Så du vil være tegner eller hvad?" spurgte han og så spørgende på Kioshi. "Så skal jeg jo lige se hvor god du er, og jeg er sikker på at du er rigtig god til det." sagde han og puffede let til Kioshi med sin albue. "Halv kat ja det siger jo sig selv! og det ved jeg jo allerede godt." han grinede let og smilede venligt tilbage til Kioshi for at vise at han ikke mente at Kioshi er dum.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 6, 2008 17:29:59 GMT -5
Et halvkvalt grin lød fra Kioshi, da han mærkede en albue i siden. Kort sendte han Kanoe et smil, inden han puffede tilbage med sin hale. ,,Hmm.. yeaah.." Langsomt lagde kattedrengen armene over kors og rynkede let på næsen. ,,16 år er en skod alder. Især når man ligner en på 10." Mumlede han og himlede let med øjnene af sig selv. Derefter så han kort på Kanoe, imens han overvejede, hvor gammel hunden ved hans side mon var. .. well.. Det er svært at sige. Jeg ligner en på 10, selvom jeg er 16.. Så han kan måske ligne en på 18, men i virkeligheden er han 32..... Tanken af at Kanoe måske var en gammel gris, gjorde Kioshi en smule ør i hovedet. ,,.. No way. Du får aldrig lov til at se mine tegninger." Han lo kort ved tanken om at vise Kanoe sine tegninger. Derefter rystede han bestemt på hovedet. ,,... aaaaldrig." Han sendte Kanoe et smil, imens tanken om, at han altid havde tegninger på sig, strejfede ham. I nogle få sekunder stak han tungen ud efter Kanoe, inden han med et lavt grin trak tungen ind igen. Derefter lod han blikket glide rundt med et tilfreds smil.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 6, 2008 17:43:41 GMT -5
"Jeg synes ikke at du ligner en på 10 hvis jeg skal være helt ærlig. Du ligner en på 16, men hvis du skal ligne en der er yngre så ikke mindre en 14!" sagde han bestemt men smilede dog. "Altså jeg ved ikke hvor gammel du synes jeg ser ud men bare for at få det hele på det rene så er jeg 20 år." sagde han og samlede håret i en ellastik i en høj hestehale. "Hvorfor må jeg ikke det? Jeg er sikker på de er gode! Hvor lang tid ahr du tegnet siden du ikke vil vise mig dem?" sagde han og så spørgende med et let drilsk glimt i øjet. "Jeg kritiserer ikke noget, kun positiv kritik. For det kan man ikke være andet bekendt når jeg nu selv er kundstner og laver musik. Så kan det jo godt være at der er mange der ikke kan lide min musik. Men jeg beder dem bare om at åbne sig for min musik og ikke nødvendigvis lide min musik." sagde han og kiggede over mod et træ med et tomt blik. Der var ingen tanker i hans hovede kun ord der kom ud af hans mund, som en eller anden slags computer, der er programeret til at sige den slags ting, men hant mente vert ord han sagde.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 6, 2008 17:56:49 GMT -5
,,... jah selvfølgelig." Mumlede han med et svagt irriteret suk. Han rynkede endnu engang utilfreds på næsen, inden han en smule overrasket lod blikket glide tilbage på Kanoe. ,,.. Så er du da i hvert fald ikke en 32 årig." Lo han og smilte skævt. Dog fortrød han hurtigt sine ord, da han mente det lød bedre, da han tænkte det. ,,..eh.. Jeg mener.." Et suk lød endnu engang fra kattedrengen. ,,.. geeeh, glem det Kanoe." Mumlede han lavt og rystede svagt på hovedet med blikket rettet mod sine fødder. Kort tid efter mumlede han nogle utydelige ord og så tavst tilbage på Kanoe. ,,hmpf.. Fint fint.." Lød det lavt fra ham med en halvtræt stemme. Han begyndte langsomt at rode i sin jakkelomme, imens han så på Kanoe med et smil. Jeg satser på... Mine tegniner er faldet ud.. Tænkte han og nikkede kort på hovedet. Det er sikkert også det bedste, for han vil sikkert grine.. og.. og... eurgh.. Så går min verden da fuldstændig under.. Smilende rystede han roligt på hovedet af sig selv, inden han pludselig kunne mærke en tegning mellem hans fingre. ,,..hm.." Mumlede han lavt og fiskede så tegningen op. ,,.. Her, m-men.. Lad være med at grine.." Mumlede han og så kort væk. Roligt slog han et slag med halen, for at få samlet sine tanker om noget andet - hvilket desværre ikke var alt for nemt. Istedet sukkede han bare og så tilbage på Kanoe.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 6, 2008 18:11:35 GMT -5
"Troede du at jeg var 32?" spurgte han og smilede for at vise at han ikke var sur over at blive samlignet med en på 32. "Nej jeg har heligvi 12 år endnu inden jeg bliver 32." sagde han grinende og starmmede sin hestehale lidt. Han betragtede Kioshi og smilede let. Han beundrede den fine skabning der stod foran ham med ildrødt hår og det kønneste ansigt. Han havde mødt den perfekte. Den perfekte kat vel og mærke. Mærkeligt nok en kat han nok var begyndt allerede nu at få følelser for. Hvilket nok ikke er så godt for Kanoe hvis hans 'ganster' venner finder ud af det. Da Kioshi rakte ham en tegning betragtede han forst Kioshi's lille hånd der holdt fast i det fine papir. "Jeg skal nok lade være med at grine, for det gør jeg nok ikke." sagde han og nikkede let med hovedet. Han tog tegningen og fulgte de fine strejer på papiret. "Den er fantastisk flot." sagde han roligt og smilede mens han så på tegningen. Et smil med glæde i hver smilerynke der tittede frem. "Har du nogensinde tænkt dig at vise dem her til en proffesionel tegner? Jeg er sikker på at han eller hun vil synes godt om ihvertfald denne tegning." sagde han men fjernede slet ikke blikket fra tegningen da han var helt opslugt af den. Den bragte mærkelige følelser frem i ham som han ikke helt kunne finde hoved og hale på. Men han var også ligeglad.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 6, 2008 18:24:22 GMT -5
Kioshi smilte svagt og rystede roligt på hovedet. ,,.. Du ligner ikke en 32 årig, men.. Derfor kan du da stadig være det." Lo han og nikkede beslutsomt på hovedet. Han lagde derefter armene om sig selv, imens han betragtede Kanoe et bredt smil. Et kort suk lød fra ham, inden hans blik blev fanget af en fremmed, der kom gående forbi. Tavst bed han sig i underlæben og gøs kort ved tanken om, at det måske havde været en han kendte. Han vippede træt ørerne helt ind til hovedet og famlede sig et skridt nærmere Kanoe. Kioshi mumlede lavt et 'tak' og smilte bredt. Han rynkede dog let på næsen igen og hævede et øjenbryn. Derefter rystede han på hovedet. ,,Nej.. Det har jeg aldrig tænkt over.." Mumlede han og gnubbede svagt hænderne mod sine arme med et suk. ,,.. Desuden tror jeg ikke, der er mange katte i den branche alligevel.. og som om alle de forvoksede hunden nogensinde ville se på noget jeg har lavet?" Han rystede kort på hovedet. ,,.. nej. Det sker nok aldrig, men nok om det.. Tænker egentlig alligevel ikke så meget over min fremtid. Indtil videre er jeg der bare for min familie, og det er helt fint med mig. De er det eneste jeg har, så hvorfor ikke arbejde på at holde dem i live." Han smilte skævt af sig selv. Egentlig havde hans familie det fint, og de ville sagtens kunne klare sig uden hans hjælp. Idéen poppede tilfældigvis bare ind i hovedet på ham, imens han stod her og snakkede med Kanoe. Et smil bredte sig hurtigt på hans læber, inden han gabte kort. ,,Men Kanoe.." Startede han og så lidt rundt. Igen famlede han sig et skridt nærmere Kanoe og sukkede svagt. ,,.. Hvorfor fortæller du mig ikke noget om dig?.. jeg mener.. Eh.. Jeg har ikke så meget andet at fortælle dig, så det er da vist din tur." Han lo let og så kort på Kanoe med et lumsk smil. Derefter rettede han igen på sin hat og kvælte et gab, inden han kort lukkede øjnene i. Mhm..
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 6, 2008 18:37:16 GMT -5
Han lo "Ja det kan du jo have ret i." sagde han mens han grinede. "Jeg kunne jo også være en pedofil stodder som jeg lige advarede dig om. Men det er jeg ikke." sagde han og sikrede sig at Kioshi ikke skulle få det indtryk af ham. "Det er fint at du tænker så meget på din familie, men du må også tænke på dig selv. Jeg ved hvordan det er for jeg mistede min far i en tidlig alder men jeg måtte jo komme videre, med både uddannelse og så måtte jeg jo også arbejde for at kunne holde sammen på familien og hjælpe min mor og støresøster." sagde han og smilede mens han talte. "Hvis jeg skal fortælle noget om mig selv så jaah... altså.. Jeg er jo som sagt 20 år og bor sammen med min storesøster i en stor villa." sagde han og smilede. "Jeg er musiker og underviser lidt i sang og guitar for de mindste når jeg ikke indspiller og komponerer min musik. Jeg bruger det meste af min tid hjemme, da det er der jeg kan være i fred, men bruger også meget af min tid ude da jeg jo skal finde indspiration. Og det gør jeg bedst mellem folk ude i det fri." Han smilede stort ved tanken om hvor mange sange han havde skrevet i løbet af en måned. "Men lige nu er jeg kun på udkig efter en at være sammen med.." sagde han og smilede kærligt til Kioshi "Og jeg fandt dig!" sagde han og kyssede let og meget hurtigt Kioshi på munden uden at tænke over det. "Og det er jo bare et rent held at jeg gjorde det. Og især fordi du er en speciel en." sagde han og prikkede let Kioshi på næsen endnu engang.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 6, 2008 18:53:34 GMT -5
,,..hah...ha..heh?" Han lo kort og trak let på skuldrene. Derefter nikkede han svagt på hovedet. ,,...Hm, det er så selvfølgelig rigtig nok. Man ved jo aldrig med sådan nogen gamle 'mænd'.." Lo han og puffede endnu engang svagt til Kanoe med et smil. Derefter strakte han kort armene og gabte endnu engang. Kioshi lod blikket glide lidt rundt, imens Kanoe fortsatte med at tale. Hans blik var blevet en smule opgivende, da han så tilbage på Kanoe. ,,Ja.. ja.. Du har jo nok ret, men alligevel.." Mumlede han og kløede sig kort på kinden. ,,... og jeg er da ked af at høre det med din far. Men jeg mistede også min far.. Som jah.. 4 årig.. Så det er ved at være længe siden, men.. Har også holdt på min familie siden det." Sagde han og nikkede let på hovedet. ,,.. uh.. Du underviser?" Lød det pludselig fra ham. Han så kort på Kanoe og kluklo let. ,,... mhm. Du er sikkert en god lærer.." Mumlede han lavt og lod blikket glide væk. Han slog kort et slag med halen, imens han stadig lyttede til Kanoe. ,,.. en storesøster. Så er du jo den lille vovse i jeres familie." Lo han og puffede endnu engang til Kanoe. Urgh.. Det er ved at være en dårlig vane det der.. ,,.. Hvordan har din søster det så med os.. katte?" Kioshi lyttede stadig spændt, men blev dog en smule overrasket. Han så undrende på Kanoe. Finde en at være sammen med, hm.. Han skulle til at åbne munden, da han pludselig kunne mærke Kanoes læber mod sine egne. En kraftig rødmen bredte sig over hans fregnede ansigt, imens han vaklede bagud på usikre ben. ,,.. Ka-ka-kaaanoooe.. J-jeg.." Mumlede han og så hurtigt rundt. Han bed sig kort i underlæben, inden hans fingre pressede sig roligt mod læberne. ,,..men.. Det eneste specielle ved mig.. Er at jeg er en total.. lorte kat."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 6, 2008 19:06:20 GMT -5
"Ja jeg underviser, men det giver ikke særlig meget i forhold til hvor meget jeg får for at skrive sange." sagde han og trak let på skuldrende. "Men der er nu sjovt at have små elever der går op i det med at spille musik." Han smilede og lyttede til Kioshi's spørgsmål. "Min storesøter opfører sig måske ikke lige som den ældste men det er hun. Så ja jeg er jo den lille hund i familien men de´t er mig der tager mig af det meste. Ihvertfald med madlavningen." sagde han med et stort smil og et lille grin. "Min søster er lidt ligeglad med om hun er sammen med katte eller hunde men selvfølgelig er hun mest sammen med hunde ellers bliver hun udstødt a sine såkaldte 'venner' fordi det er ikke noget man gør." sagde han i en smule alvorlig tone. "Men hun har da katte venner en del steder så jeg vil ikke kalde det et problem for hende." sagde han og blev lidt tavs. Da han så Kioshi's reaktion på ders kys smilede han blot beroligende "Du er ingen lorte kat. For mig er hver en lille del af dig en vigtg ting for mig og din familie. Det er derfor jeg gerne vil være sammen med dig. Fordi jeg kan lide dig.. for den du er og du er ingen lille lorte kat." sagde han alvorligt men med et lille smil. "Nåh ja og din rødmen gør dig bare sødere og mere uimodståelig at du ved det." sagde han med et smil og grinede let og stille, lidt mere som et lille fnis.
|
|