Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 27, 2008 14:39:53 GMT -5
Kanoe smilede og gik hen til en bod og kiggede "prøv at kigge her! Hun plejer at have gode og søde ting her." sagde han og så på Kioshi. "Hun har nogle halskæder her." sagde han og pegede på en masse halskæder.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 27, 2008 14:45:50 GMT -5
Kioshi smilte skævt og fulgte tavst efter Kanoe. Han betragtede kort de flotte halskæder og sukkede derefter, inden han rystede på hovedet. ,,Hmm.. Havde jeg haft pengene, havde det været fint, men jeg er ikke ligefrem.. rig eller noget.." Han lod hænderne glide ned i sine bukselommer, imens han så tilbage på Kanoe.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 27, 2008 14:52:47 GMT -5
Kanoe tænkte lidt og tog så en fin halskæde og snakkede lidt med damen bag boden. Han rakte hende nogle penge og fik halskæden i en lille æske. Han rakte den til Kioshi med et smil. "jeg kender hende så du behøver ikke at betale hende." sagde han.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 27, 2008 15:01:15 GMT -5
Kioshi så undrende på Kanoe, da han begyndte at snakke med damen. Efter kort tid forstod Kioshi pludselig, hvad Kanoe var igang med. Hurtigt bakkede han nogle skridt tilbage og rystede bestemt på hovedet. ,,..Det kan jeg ikke tage imod. Jeg mener.. n-nej.."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 27, 2008 15:03:56 GMT -5
Kanoe så på Kioshi "Nu har jeg købt den, så du kan lige så godt glæde din lillesøster." sagde han og smilede. "Eller du kan betale ham fyren med noget sex.." sagde han og skævede over mod en fyr i sort tøj i en krog.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 27, 2008 15:07:06 GMT -5
Kioshi stoppede brat op og så tavst på Kanoe. Med et opgivende suk, fulgte han Kanoes blik, inden han famlede sig tilbage til Kanoe. ,,Fint.. Fint.." Mumlede han og smilte skævt. Tanken om fyren i det sorte tøj løb koldt ned af ryggen på ham. Han rynkede svagt på næsen og så derefter på Kanoe.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 27, 2008 15:16:48 GMT -5
Kanoe lagde æsken i hånden på Kioshi og smilede og gav ham et kram. "sådan det var ikke så svært vel?" sagde han og så på Kioshi. "Det er bare en ting jeg pleger at gøre når jeg får nye venner. Jeg snakker for meget" sagde han og grinte.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 27, 2008 15:20:12 GMT -5
Kioshi smilte skævt og lagde æsken ned i den ene bukselomme. Derefter sukkede han lavt og sendte Kanoe et svagt smil. ,,Hm.. Så du ser mig virkelig som en ven.. eller?" Mumlede han en smule forvirret. Han slog et kort slag med den smidige kattehale og så derefter rundt. ,,..hm.."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 27, 2008 15:24:44 GMT -5
Kanoe smilede "Ja det gør jeg da.. Jeg ser dig jo ikke som mere end en ven tag det roligt." sagde han med et smil og et lille grin. "Jeg tænkte at du trænkte til en ven da jeg så dig første gang ved stranden." sagde han og prikkede Kioshi på næsen.
/frys/
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 27, 2008 15:28:26 GMT -5
Kioshi tav i nogle sekunder, inden han endnu engang så undrende på Kanoe. ,,Hvem har overhovedet sagt noget om 'som mere end en ven'.. Jeg mener.. Jeg nævnte det i hvert fald ikke.." Sagde han, måske en smule for hurtigt. Derefter lod han blikket glide rundt og trak kort på skuldrene. ,,Tjah.. " Sagde han med et smil. ,,..Jeg har da et par venner, men ingen af dem er.. hunde." Han mumlede det sidste ord lavt, imens hans blik opmærksomt gled rundt.
//Frys
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 29, 2008 15:21:03 GMT -5
Kanoe smilede "Nej ok skulle bare lige være sikker på at der ikke var mere i det." sagde han men i hans hovede var der et lille suk. Han er vild sød og virkelig lækker... Men jeg vil ikke rigtig. tænkte han og så ned med et lettere bedrøvet blik. "Nej selvfølgelig er de ikke hunde for du kan jo ikke være vender med en hund.." sagde han og så stadig ned.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 29, 2008 15:23:29 GMT -5
Kioshi smilte skævt og trak svagt på skuldrene. ,,Hm." Mumlede han lavt og så hurtigt rundt. Hans blik gled dog hurtigt tilbage på Kanoe, efter hans næste kommentar. ,,..Jeg kan sagtens være venner med hunde, men det er ikke ligefrem fordi hundene gider os katte." Mumlede han og hævede svagt det ene øjenbryn med et undrende blik.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 29, 2008 15:28:46 GMT -5
"Hmm.. ja det ved jeg.. Jeg er heller ikke som de andre, Jeg vil ikke have dette splid." sagde han og skævede hen på Kioshi. "Jeg vil hellere kunne slå mig til ro med en jeg holder af og leve mit liv." sagde han stille og så ned igen.. "Men heldigvis kan nogle af mine venner godt se det." sagde han og sukkede.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 29, 2008 15:34:54 GMT -5
Kioshi betragtede kort Kanoe med et smil. ,,hm.. jah, men der går nok længe før, katte som jeg kan godt frit rundt." Mumlede han med et svagt suk. Han lo dog lavt og trak endnu engang på skuldrene. ,,.. en du holder af, hm.. Det lyder da.. skønt. Jeg har aldrig selv tænkt over sådan noget..." Mumlede Kioshi lavt og så kort væk.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 29, 2008 15:38:36 GMT -5
Kanoe så op og smilede "Jeg har nu aldrig rigtig mødt sådan en.. en jeg holder af.. før nu.." det sidste hviskede han og så ned imens. "Hvis det nogensinde sker.." sagde han og sukkede dybt.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 29, 2008 15:42:25 GMT -5
Kioshi smilte skævt og strakte armene op over hovedet. Han sukkede svagt med et let smil. ,,..Hm.. Jeg har godt nok heller ikke ligefrem.. fundet mig en sjæleven." Sagde han og lo kort af sig selv. .. Ikke at jeg rigtig går op i sådan noget for tiden. Tænkte han, endnu engang med et hævet øjenbryn. Han så derefter på Kanoe med et spørgende blik. ,,Hmm..?"
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 29, 2008 15:47:18 GMT -5
Kanoe så på Kisohi med et falskt skævt smil "Tænk ikke på det." sagde han "du skal ikke bryde dit lille hovede med noget.." sagde han og smilede. Stadig med det samme falske smil. Hvad er det der sker i dit hovede?! Det her kan du ikke! Ikke med en kat og slet ikke en katte dreng.!! tænkte han og rødmede en smule.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 29, 2008 15:49:30 GMT -5
Kioshis blik skiftede hurtigt til et mere fornærmet et. Han fnøs lavt og så hurtigt væk. Der gik dog ikke længe, for hans blik var tilbage på Kanoe. ,,...mhm." Mumlede han og opdagede så Kanoes rødmen. Han hævede endnu engang øjenbrynet. ,,..uh.. Kanoe.. Har du det varmt, eller..?" Mumlede han og pressede hånden mod Kanoes pande for at tjekke.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Nov 29, 2008 15:57:02 GMT -5
Kanoe fjernede Kioshi's hånd "Nej nej slet ikke." sagde han og skjulte sin nu mere klare rødmen, men det lykkedes nu ikke så godt. "Jeg har det skam fint, der er ikke noget.." blev han ved med at sige og strøj noget af sit har til siden af nærvøsitet.
|
|
|
Post by Kioshi on Nov 29, 2008 16:00:16 GMT -5
Kioshi så en smule bekymret på Kanoe, inden han derefter bare nikkede let på hovedet. ,,Hmm.. Jeg ved nu ikke.. Du ser lidt.. eh.. rød ud?" Mumlede han. Han smilte skævt af sin kommentar. Det lød.. underligt.. Han rystede dog bare tanken væk igen, inden hans opmærksomhed fandt tilbage til Kanoe.
|
|