Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on May 4, 2009 11:38:13 GMT -5
Hotarus sorte ulveøre var vippet næsten bedrøvet ned til siderne, men hun var på ingen måde bedrøvet. Hun gjorde det for at holde det lille indre og vrede dyr nede som vi ville kalde tempremang. -Idiot, perverse svin, pædofile narrøv, røvhul, tumpe, horeunge-. Hotarus tanker gik hastigt igennem alle de grimmeste ord hun kunne, og på en sjov måde havde hun det bedre. Hun havde holdt vejret, fandt hun nu ud af så de ord hun sagde kom en andelse for hurtigt og let stakånede ,, Din hjerne er allerede lam .. " Hun svang let og irreteret halen igennem luften imens det befolkede værtshus nærmede sig alt hastige. Hun klemte tegnebogen ind til sig, og der var sikkert kommet mærker efter hendes negle efter mishandlingen den havde været ude for her til aften. Hun skulle til at sige noget, men den fremmede kom i forkøbet. Senge-. Hotaru knurrede og så på ham med de gnistrende orange øjne ,, Jeg bliver, og venter til du er så pattestiv at jeg kan rulle dig ned til havnen og ud i vandet, trods at det er synd for fiskene at de skal lide under det .. sikke en dårlig samvittighed jeg for " Hun svarede spydigt og hastigt før hun næsten sprkede døren op. Den velkendte lugt at øl, tobak og .. var det sved? Slog hende i hovedet. Her var stortset kun mænd og en kvinde der vandrede rundt med penge i kavaler gangen. Hotaru rødmede let over dette, men trodte ellers hastigt ind og bankede sin tegneblok ned i disken ,, Det største krus, med det stærkeste i har, til idi- .. Til ham dér" Hotaru pegede på den fremmede og sendte ham det efter et udfordrene blik. Hun lod blidt en hånd glide igennem hende røde hår og sætte den ene lange tot om bag øret.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on May 4, 2009 12:11:26 GMT -5
Simon ser på hende med et forbløffet udtryk, inden han så kommer med en høj latter, "Ja, så får jeg også et bad i år" siger han med et stort smil, bare for at få hamselv til at virke lidt mere ulækker, end han i virkeligheden er. Jo mere Hotaru væmmes ved ham jo bedre. Han kommer ind i baren og skænker ikke så mange tanker til folk omkring ham, sætter sig på en barstol og kigger kort på Hotaru og så på bartenderen med et smil. Simon får serveret et glas med klar væske, hvilket han først snuser til, inden han så tager sig en slurk. Der er meget befolket her, og da andre omkring dem begynder at bemærke Hotaru, lægger Simon automatisk armen omkring hende, så hans hånd er ved hendes skulder, "nå min gen, skal du ikke selv have noget?" siger han så med en falsk kærlig stemme. Det har sin effekt, for nogle af dem, der var på vej over imod dem, vælger at vende om igen. Han fjerner armen og tager sin endnu en slurk, "tøsen skal bare have en cola" siger han så til bartenderen, der derefter finder endnu et glas frem.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on May 4, 2009 12:26:18 GMT -5
Hotaru så på ham med et blik fyldt med væmmelse ,, Du er fra stødene .. " Hun rystede på hovedet og betragtede det glas, krus ... Nej den kande de kom med til ham. Hun fnøs og havde kort et lille glimt af sejer i tankerne. Hun ville først føre ham over i det mandlige horehus, længere nede af vejen og der efter betale for en omgang til ham - Det lød sjovt. Da han lagde en arm om hende rødmede hun først og overvejede der efter at bide ham. Hun så ham i øjene med et gnistrende blik og let lyserøde kinder før hun tog i hans hånd og lagde den i skødet på ham ,, Jeg er ikke din ven .. Hr. jeg ikke engang kender navnet på indu .. " Hun knurrede kort lydløst og havde ikke lagdt mærke til nogle her inde, .. ikke andet ind her lugtese indlukket og de burdte åbne et vindue .. og at hende damen med penge i kavalergangen var forsvundet oven på sammen med en mand. Hotaru så opog vippede de sorte øre frem da hun hørte simons stemme igen ,, H-hva- .. Jeg kan godt selv bestille, og jeg behøver skam ingen cola tak .. Jeg drikker lige så godt som du selv hr. " Hendes stemme var irreteret, og 'hr'et' blev sagdt ned sådan en sød tone at hun var lige hved at bide sig i læben ,, Stik mig det samme som han har fådet .. " Hun så på ham med et udfordrene blik ,, Jeg drikker dig under bordet .. halvhjerne "
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on May 4, 2009 12:39:11 GMT -5
"hm, hvis du virkelig brænder efter at vide hvad jeg hedder, så er navnet Simon, men jeg giver alså ikke telefonnumre til folk under 30" siger han så og tager sig endnu en slurk af sit glas, "men man kan ikke drikke mig under bordet, jeg foretrækker at besvime OVEN på det" siger han så og blinker. Han overvejer om det overhovedet er lovligt, da bartenderen servere det til Hotaru, men han vælger ikke at sige noget, da hun jo alligevel godt kan være gammel nok, selv om det ikke er det første, som han tænker på, når han ser hende. Han ser sig omkring i baren efter en kvinde eller to, men her er næsten kun mænd. Han sukker og bliver ved med at sig søgende omkring, som om at Hotaru slet ikke sad lige ved siden af ham.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on May 4, 2009 13:09:04 GMT -5
Den rødhårede pige rystede bare let på hovedet og så ikke engang på ham, hendes ejen .. kande var kommet ,, 30+ hm? Du er jo snart plejehjems matriale " Smiler som tak til bartænderen og han lyfter et øjenbryn og mummler noget velbekommen. Snuser til det og mine øre ryger tilbage, alle mine instinkter siger 'gift' men min stædighed tager over og jeg sætter det til læberne og drikker. Stiller det ned og han mærke hvordan min hals brænder før jeg stirre på det og der efter drikke noget mere. Ruller med øjnene af hans kommentar, og ryster kort på hovedet ,, Besvim du .. Så bliver det hele lettere for mig " Hun sendte ham et udfordrene blik imens et lille drillene og kækt smil formede sig over hende læber før hun endu engang satte kanden til læberne. Hun havde ingen følelse tilbage i halsen, men Hotarus stædighed var nu ikke kun ud over ham, men havde sat et vædeml op med sig selv. Stilheden lagde sig over dem og da hun så på ham opdagede hun at han så rundt ,, Leder du efter nogle, .. eller tør du bare ikke drikke .. " Hun himmlede kort med øjnene før hun betraktede bartænderen der mest af alt lignede en hulemand.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on May 4, 2009 13:23:39 GMT -5
"Ah plejehjem... Jeg når nok ikke at blive gammel nok til det, men ellers ville jeg kun blive glad.. at kunne sove hele dagen ville være rart". James ser tilbage på hende med et smil, inden han tager sig endnu en slurk, "Jeg ledte bare efter noget med store babser og kønt ansigt" siger han så helt ufortrydent, da alkoholprocenterne dog er begyndt at påvirke Simon, men han har dog også stadig fornuften tæt på sig. "Sådan noget er der vist ikke her" siger han så og sukker opgivende, inden han igen ser på Hotaru, "Vi skulle have taget til et horehus, der plejer der at være mindst en eller to af disse kvinder.. Med pæne ansigter". Han griner og drikker noget mere, inden han så retter sit blik hen imod kvinden med sedler i kavalergangen, men det er ikke fordi at hun falder særlig meget i hans smag. "Nah, men jeg er nu heller ikke i nød, så det går nok" Han bemærker kort at bartenderen blinker til ham, og han kan ikke lade være med at væmmes, selv om det ikke kan ses på ham.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on May 4, 2009 13:32:52 GMT -5
,, Aha .. Og du bryder dig om at sove hele dagen? " Hotaru rystede på hovedet og drak indu lidt. Tankerneder gled i hendes hovede var ikke at nyde den klare drik men bare at skylle det ned. Hun så på ham med let røde kinder fra alkoholen der havde varmet hende lidt op, på mange måder. Hun så på ham ,, Ha! .. Kønne ansigter er noget der bliver lavet i photoshop .. Og runde forer giver rygproblemer .. " Hun rystede på hovedet og drak lidt til. Hun knurrede og lagde ørene tilbage ,, Nå ikke .. " Hun fnyste og overvejede at sparke ham igen, men tanken gled fra hendes sammen med endu en slurk af det klare vand lignene gift ,, Jeg skal følge dig til et horehus efter det her .. " Hun smilede kort hved tanken om et mandlige horehus. Hun knurrede endu engang lidt af ham og opdagede at bartænderen blinkede til Simon. Simon .. Var der ikke en eller anden Jesus forfælger der hed Simon? Eller Marcus? Eller Peter? Hotaru lod kort en hånd stryge igennem sit røde hår. Hun var ung, kvindelig og enteligt ikke rustet særligt godt til alkohol, men kruset va rnæsten drukket ud nu - stædigheden havde vundet over instinkterne igen. 4 - 3 til stædigheden. Hun tog kort fat om kruset og lod det sidste glide ned i den brændene hals ,, En - til .. " Hun smilede kært til bartænderen der så undrene på hende, men tog kruset fra hende og fyldte det igen.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Jun 25, 2009 11:29:40 GMT -5
Simon ser et øjeblik på hende, inden han så smilende ryster på hovedet. Han overvejer hvor fornuftigt det er at have en som Hotaru med i en bar, selvom han ikke rigtigt kender hende eller har grund til at tage sig så meget af, hvad der sker med hende. Han drikker resten af sit glas og bestiller et nyt. "Jeg foretrækker stadig dem med bryster og former... Hvis du virkelig er så desperat, kan jeg overveje at gøre en undtagelse" siger han så, hvor det sidste mest er for at drille hende.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Jun 25, 2009 12:04:29 GMT -5
Hotaru kunne mærke en let kvalme der fik det til at sveje for hende da hun tog imod andet store .. krus. Hun satte det livligt til læberne og lod noget af drikken glide ned - denne gang lidt langsommere ind før. Hun så på Simon og smilede kort et kækt smil til ham da han bestilte sit anede krus ,, Pff .. Forsøger du at hænge med? " Hun blinkede kort og lod endu engang en stor tår glide ned igennem sin hals. Hun havde fådet røde kinder af alkoholden og vippede ganske let med foden før hun satte i et stort smil, imens de orange øjne let gled over menneske mængden - som bestod mest af mænd. Hotaru tålte alkohol lige som de fleste, bare ikke i .. så overdrevede mængder som hun lige havde skovlet ind. Hun så på Simon og fnøs ganske let af hans ord ,, Pshaa .. Med det ansigte får du iværtfald ikke andet ind en der kræver penge bagefter " Hun sendte ham et udfordrene smil og der efter drak hun igen før hun ganske let lod sin fod blit glide hende over Simons bukseben med et let kækt blik. Hun fortsatte imens hun vendte blikket imod hylden hvor alle de farverige drikke stod.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Jun 26, 2009 4:47:42 GMT -5
"Jeg drikker skam ikke for at hænge med nogen... men mon ikke man skulle sige det om dig?" siger han med et skævt smil, imens han forsøger at ignorere det faktum at pigen umuligt kan holde til så meget, som hun har indtaget. Han ser på bartenderen, der ser tilbage og sender ham et skeptisk blik, inden han så får opmærksomheden hen på de andre kunder. Simon ser igen ud i rummet uden rigtigt at tage sig af, hvad det er, Hotaru forsøger at sige. "Hm..?" han ser igen på hende, "Jeg overlever nok" siger han og klapper Hotaru på hovedet, inden han så tager sig endnu en slurk. "Men måske du selv skulle holde lidt igen med det der" mumler han så og strækker sig.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Jun 26, 2009 5:31:00 GMT -5
Hotaru rystede på hovedet af alt og ingen ting. Hun vippede let på ørene da der blev jublet bag dem - en eller anden af de let over væktige - meget overvæktige, mænd havde vundet i dart. Hotaru smilede kort stort og skulle til at rejse sig da hun mærkede en hand over sit flamme røde hår. Hun sendte ham kort et undrene blik med de orange øjne før hun sendte ham et smil ,, Holde igen? .. Phh .. Det må være din spøj " Hun drak rebelskt det sidste der var i sit krus og puffede let til Simon ,, Jeg er ikke så let påvirket .. " Hotarus kinder var en let rosa farve da alkoholen havde steget hende til hovedet - Det var jo ikke heller lige frem noget særligt børnevenligt hun havde bestilt til dem .. Men nu havde det jo heller ikke været meningen at Hotaru skulle blive på virket, det var meningen Simon skulle dejse om .. Hvilket han ikke gjorde. Kvinden der før var lallet væk med en mand på over etagen var kommet ned igen. Hun sendte Hotaru et skævt smil som 'Travl aften, smutter videre' Hotaru nikkede bare tilbage og rystede på hovedet og så på Simon ,, Lad vær med at opføre dig som en gammel mand, .. Du er jo slet ikke så gammel? .. Hvad er problemet? " Hotaru sendte et flirtene blik til en forbi passerende - også fuld - mand, før hun igen så på Simon med hovedet lagdt let på skrå, så de to længere totter af det ildrøde hår let vippede til siden samtidigt som de store sorte ulve øre vippede imod Simon.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Jun 26, 2009 16:40:36 GMT -5
Simon klør sig i håret, imens han overvejer om han ikke også selv skal holde igen, før det begynder at påvirke ham mere end nødvendigt... Lidt alkohol skal der da ind for at holde tøsen ud. "Ja holde igen" bekræfter han, selvom hun så fortsætter med at drikke. Han bemærker selv kvinden og overvejer at proppe penge ned i hendes kavalergang bare for at være så frastødende som muligt over for Hotaru... Som en slags reminder om at hun skal holde sig væk fra mænd som ham. Han ser på bartenderen men siger ikke ydeligere i et stykke tid. Han ser på Hotaru igen, da han har det som om at hun stirrer på ham, "Jo lille snuske, du har vist fået for meget.." siger han så og bøvser.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Jul 2, 2009 17:16:34 GMT -5
Det var ikke sådan at Hotaru ikke var begyndt at føle en varm glæde bobble inde i hende, en glæde der fik hende til at ville stille sig op tage blusen af og synge frit. Hun holdte dog tilbage og sendte et varm og perlende smil til bartænderen der skævede til Simon, dog uden at Hotaru lagde mærke til det ,, Jeg tror gerne jeg ville be om- .. " Hotaru så på de farverige flasker og hun fik et gavtyvs smil på læberne, før at Simon igen talte og slog Hotaru fra tanken at bede om mere at drikke. Den rødhårede unge kvinde satte sig imod Simon og svang let den store sorte ulve hale der nu var meget mere fart på, i ivrige og lette sving der ikke svang i nogen form for takt ,, slap nu af og hav det sjovt, jeg betaler jo .. " Hotaru lo og lænte sig imod Simon ,, Her - lad mig hjælpe .. " Hotaru lagde sine slanke hænder på Simons kinde og lænte sig frem og lod sine læber varmt lukke omkring Simons læber. Simon smagte af den stærke drik de lige havde drukket af, og en ukendt madræt fra hans bøvs, trods at Hotaru ikke lagde mærke til det og bare lodt sine læber give Simon noget varme at smagde på.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Jul 2, 2009 18:11:28 GMT -5
Simon ville nok have skubbet hende væk, hvis han selv havde været mere ædru, men i stedet for lader han hende kysse ham. Han tænker ikke så meget over, at han knap nok kender hender mere, og det er mere hans mere dyriske og mandlige instinkter det hiver i ham. han gengælder kluntet kysset, inden han sender bartenderen et skarpt blik, da vedkommende stirrer lidt for meget. Der kommer en smule mumleri fra bartenderen, inden han så ser væk og giver lidt opmærksomhed til de andre kunder. Simon tænker ikke, han gør bare 100%, hvad han har i sinde. Han læner sig tættere ind over Hotaru og holder så hendes kys, imens han placere sine hænder på Hotarus lænd og lår. Han rykker sig ikke engang væk fra baren, bare for at provokere så meget som muligt. Den ældre og en smule hensynsfulde familefar er helt væk...
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Jul 2, 2009 18:28:47 GMT -5
Hotaru smilede kort for sit indre og ville mummle et 'Se, nu slapper du af' til Simon, man han forhindrede hende i det hved at holde hende kys. Hotaru vippede kort sine sorte øre rundt for at opsnappe uviktige lyde men der efter vippede de bare nydene bag ud, nydelsen som hun glædeligt tog imod fra Simon. Hotaru følte sig tåget, men stadig utroligt let i sin varme krop, der både var varm fra alkohol og det intime møde mellem læber. Da Simon lod sine hænder placere kunne Hotaru mærke den spændte fornæmmelse og en let kilden i maven og i det berusede hovede. Hotaru skiftede selv åbent form da han kom tættere på og lod en hånd glide væk fra hans ene kind og nussede ham blidt i nakken bag det sorte hår. Da bartænderen fjernt mummlede noget om pineligheder lagde Hotaru ikke mærke til det, hendes opmærksomhed, den der var tilbage efter at være dulmet med alkohol, var rettet imod Simon.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Jul 13, 2009 14:13:54 GMT -5
Simon svarer hende ikke men trækker hende med væk fra baren, så han kan slippe væk fra bartenderens stirrende blik. Han stopper og kysser igen Hotaru og har igen hænderne, hvor han før havde dem. Det her er tøsens egen skyld, eftersom det var hende der startede med at invitere ham på noget alkohol, ja.. Når hun vågner op på et tidspunkt, skal hun kun takke sig selv for det her - når alt kommer til alt, så er Simon jo i sidste ende en ganske almindelig mand og ikke en slags Jesus. Han læner sig længere frem og kysser Hotaru ned af halsen, imens han ignorere en tilfældig forbipasserendes kommentar om, at de skulle finde sig et værelse. Så længe flertallet ikke har noget imod det, så kan han ikke se en grund til at flytte sig.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Jul 13, 2009 15:02:54 GMT -5
Hotaru åbnede øjnene da Simon flyttede hænderne og det føltes næsten som om hun frøs det hvor hans varme hænder havde været, men hun fandt sig selv puffet på benene og flyttet væk fra baren, imod barens væg. Hotaru gispede kort da den kolde væk mødte hende ryg, men hun blev hurtigt distraheret da Simon fortsatte hvor han slap. Hotaru lod nu begge sine hænder glide op og blidt kæle for Simons nakke, og hun lod det sorte hår glide imellem sine fingre. Det var tyndt, men ikke blødt .. Det havde Hotaru heller ikke forventet når det strittede som det gjorde. Hun lod blidt sine læber glide over simons øre før hun igen fandt hans læber. Hendes forstand var druknet i alcohol, og lige nu det eneste hendes indskrumpede bevidsthed kunne holde til, var at koncentrere sig om Simon. Hun kunne mærke hans lette skægstupper imod sin ejen blide hud, men bemærkede det ikke yderlige og lid det sin tunge glide over simons læbe kant som en kæk udfordring til udvikling.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Jul 22, 2009 19:09:03 GMT -5
Simon kysser igen Hotaru på munden og lader det glide hen i en smule voldsom snav, mere fordi han holder af at have føringen og den kontrol, der egentelig ikke er til stede i øjeblikket - Faktisk er han bare overladt til alle sine dyriske instinkter... Han vil sikkert fortryde det her, når han bliver ædru, men det er ikke noget han overvejer lige i øjeblikket. Hans bevæger sig ned på Hotarus balder under bukserne, imens han holder kysset. nogen kommer ved et uheld til at skubbe til ham bagfra, da vedkommende passere forbi, hvilket får Simon til at rette sig op og trække sig væk fra Hotaru et øjeblik. Han ser sig om, hvorefter han så med et grin tager Hotarus hånd og trækker hende igennem mylderet og hen til trappen.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Jul 22, 2009 19:28:52 GMT -5
Det var ikke noget problem for Hotaru at lade Simon have kontrolen .. Hvis man kunne kalde det kontrol, eller testosteron. Ærligt var Hotaru ikke særligt ofte i situationer som denne. At hun ikke havde prøvet at være så nær nogle før ville være en løgn men det var aldrig gådet længere og det var nok mest fordi Hotaru var blevet nervøs og havde givet hvem en det nu var en på låget. Men lige nu var Hotarus nervøsitet druknet sammen med en masse andre ting. Det eneste der var tilbage af hende entelige forstand var en lille hvisken der sagde til hende at hun burdte stoppe og at hun ville fortryde. Men Den rødhårede hørte det ikke, fordi hvis det var en hvisken stod hun lige nu i en koncertsal og havde ikke en chance for at høre noget med buldrene musik i form af kærtegn og en noget lige på snaven. Så snart Simons hænder fand vej ned over Hotarus hofter, ned imod hende balder lod Hotaru kort, bare i nogle milisekunder naven gå på standby og kom med en tung vejrtrækning som nok ville være blevet kaldet et meget lavt støn hvis ikke det var fordi hun ikke bemærkede det lige nu. Hun skulle til at flytte sine ejne hænder og lade dem vandre over Simons krop da luften kort blev slådet ud af hende hved at nogle lavede domino effekt på Simon, så de begge blev trygget op af vægen. Den rødhårede unge kvinde, blinkede paf et par gange over at være så pludsligt afbrudt i noget så .. privat? Da Simon dog tog hendes hånd og ledte hende imod trappen fuldte hun med og nikkede med et skævt smil. Den lille forstand der var tilbage havde lagdt sig til at dø og var irreteret over at den ikke kunne vække de andre celler igen .. fordi der her var noget Hotaru ville tage hårdt .. imorgen .. så snart hun blev af med den berusede følelse.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Jul 22, 2009 20:48:33 GMT -5
Simon er ikke så kendt her oppe ved værelserne, men alligevel åbner han bare den nærmeste dør og kommer heldigvis ind i et nonbefolket værelse. Han bekymrer sig ikke så meget om der er nogen der i forvejen har lejet dette værelse eller ej, selv om det ser ud som om at der ikke er - måske er det bare til for at fulde gæster som dem ikke skal skræmme de andre gæster væk. Han trækker beslutsomt Hotaru til sig og lukker døren i, hvorefter han tager hånden op til hotarus ansigt igen og kysser hende, det er dog ikke lige så voldsomt som før men stadig lige så begærligt. Han tager hænderne ned og hiver elegant hotarus trøje af, inden han fortsætter...
|
|