|
Post by Palmers on Apr 11, 2011 14:58:07 GMT -5
Ashley skar grimasse. To uger? Hold kæft hvor ulækkert! Og han havde ligget i Ashleys seng?! "Hold op med at skabe dig - du får ikke stød," sagde han irriteret. Halsbåndet var selvfølgelig lavet til at kunne udholde den slags. I det hele taget kunne det holde til lidt af hvert. Det var jo højteknologisk. Han greb fat i katten igen og sørgede for at holde godt fast denne gang. I løbet af ingen tid fik han hevet bukserne ned over halen på ham. Han tøvede heller ikke ved at fjerne det sidste tøj og kaste katten hårdt ned i badekaddet igen. Det burde paralysere ham et stykke tid, så imellemtiden låste han døren med en moderne kodelås og tog selv tøjet af. Planen var at spule katten igennem først og så tage et karbad. Derfor ville han ikke have sit tøj vådt.
|
|
|
Post by Nathaniel on Apr 11, 2011 15:12:21 GMT -5
"Du mener virkelig det her, gør du ikke?" spurgte Nathaniel, allerede sikker på svaret. Han kravlede så langt væk fra Palmers, uden at forlade badekaret. Hans hud var bleg, men havde mange mørke skygger, hvor der ikke burde være skygger. Overalt på hans krop kunne der ses gamle sår og blå mærker, de nyeste viste sig på hans mave. Men i forhold til mange andre katte var han muskuløs, men i forhold til Palmers var han bare skravlet, at se på. Da Palmers tog tøjet af, vendte han hovedet væk og blev tydelig mere og mere nervøs. Hunden var vel ikke til mænd?
|
|
|
Post by Palmers on Apr 13, 2011 4:53:28 GMT -5
"Selvfølgelig gør jeg det," Snerrede han. "Du lugter langt væk. Jeg gider ikke have den slags snavs i mit hjem." Han steg op i badkarret og fik fat i bruseren. Så tændte han for vandet og begyndte at sprøjte katten til. Vandet blev heldgivis hurtigt dejlig varmt. Da det værste snavs var væk fandt han sæbe frem. "Kan du selv skrubbe dig med sæben?" Spurgte han skeptisk. Han havde ikke meget tiltro til kattens hygiejne, eftersom den ikke havde været i bad i hele 2 uger!
|
|
|
Post by Nathaniel on Apr 13, 2011 5:04:32 GMT -5
Nathaniel prøvede at beskytte sig mod vandet, indtil han mærkede at det var varm. Langsom slappede han af, og lod Palmers sprøjte vandet over ham. "Jeg kan godt tage et bad selv," svarede han og rakte ud efter sæben. "Du ved, det er ikke af egen fri vilje, at jeg ikke var i bad i to uger. Det koster penge, penge som jeg er nød til at bruge på mad."
|
|
|
Post by Palmers on Apr 13, 2011 5:23:30 GMT -5
Ashley sukkede. "I huset her betaler jeg for dine udgifter - Så tag et bad hver dag okay? Eftersom jeg betaler for dig, forlanger jeg også du ikke lugter som en kloak," Sagde han og lod Nathaniel tage sæben. Så satte han proppen i bunden af karret så vandet ikke kunne løde ud. Nu hvor det værste skidt var af Nathaniel kunne de godt tage et karbad. Han skævede lidt til katten. "Hvornår er du sidst blevet tjekket for lus?" Spurgte han.
|
|
|
Post by Nathaniel on Apr 13, 2011 5:28:38 GMT -5
Nathaniel tog sæben og begyndte at smøre sig ind. Han var grundig, som altid, når han endelig fik et bad, og selvom Palmers bad ham om at tage et bad hver dag, var det ikke sikkert han ville gøre det. "Lus?" Han rynkede brynene, mens han var optaget af at smøre sæben ind på sin arm. "Aldrig tror jeg? Måske en gang for længe siden." Han viftede afvisende med hånden, før han så op på Palmers, med et drillende smil. "Bange for kryb?"
|
|
|
Post by Palmers on Apr 13, 2011 5:33:39 GMT -5
Ashley rynkede på næsen. "Nej, men det er uhygienisk og hvis jeg får lus fra dig vil det ikke se godt. Det er meningen jeg skal tage mig godt ud," Sagde han. "Vi må hellere tjekke dig senere." Vandet begyndte efterhånden at fyld karret. "Ryk lidt," Sagde Ashley og satte sig ned i det varme, sæbefyldte bad. Det var meget afslappende, og dt var tydeligt at Ashley ikke var blufærdig. Han havde nu heller ikke noget at skamme sig over, snare tværtimod; han havde en meget flot krop.
|
|
|
Post by Nathaniel on Apr 13, 2011 5:48:56 GMT -5
Nathaniel rykkede sig for Palmers og valgte hNathaniel rykkede sig for Palmers og valgte han koncentrere sig om at blive ren, frem for at se på Palmers. ”Hvorfor er det så nødvendigt? Noget din… kæreste forlanger?” spurgte han fraværende. Han valgte kæreste, da han allerede ville være stødt på en kone, hvis Palmers havde haft en. Normalt var han ligeglad med at vise sin krop frem, for det var omkring katte, der var lige så skravlede som ham selv, men omkring Palmers mærkede han tydeligt hvor fattig han var.
|
|
|
Post by Palmers on Apr 13, 2011 6:00:35 GMT -5
Ashley rystede på hovedet. Han havde får travlt til at have en kæreste. Ikke at der ikke var nok af de interesserede hun-hunde, men arbejdet kom i første række. Han havde da også en kvinde med hjem en gang imellem, men det blev sjællendt til mere end en nat. Ingen kvinde kunne tåle at blive sat i anden række. "Det er mine overordnede der forventer at jeg tager mig ordentlig ud," Svarede han. Han tog fat i shampoo flasken og vinkede Nathaniel hen til sig. "Kom her."
|
|
|
Post by Nathaniel on Apr 13, 2011 6:06:20 GMT -5
Nathaniel rynkede brynene og så op, da Palmers nævnte en overordnet, men blev distraheret af hans næste ord. "Hey, jeg er ikke hjælpe løs, bare fordi jeg sjældent går i bad," sagde han småirriteret. Hans hud havde et let lyserød skær nu hvor at han faktisk var blevet ren. "Jeg forstår ikke hvorfor du absolut skulle med ud. Du kunne bare have smidt mig herind, og sagt at jeg ikke kom ud før jeg var ren."
|
|
|
Post by Palmers on Apr 13, 2011 6:24:15 GMT -5
"Simpelt; Jeg stoler ikke på din hygiejne," Svarede Ashley og tog fat i kattens arm. Han hev ham hen imod sig og holdt ham der med et fast greb. Så bgeyndte han ellers at skrubbe Nathaniels hår med sæbe. Han masserede shampooen ind i kattens fedtede hårrødder indtil det var helt dækket af skum. "Så! Luk øjnene," rådede han og tændte så for vandet igen for at skylde shampooen ud.
|
|
|
Post by Nathaniel on Apr 13, 2011 6:28:55 GMT -5
"Men det er unødvendigt!" insistere Nathaniel, mens han dukkede hovedet og prøvede at komme fri af Palmers, dog uden nogen succes. Advarslen om at lukke øjnene, var overflødig, da han havde lukket øjnene så snart shampooen kom i kontakt med hans hår. Dog spruttede han, da han fik vand i munden, over sine anstrengelser.
|
|
|
Post by Palmers on Apr 13, 2011 6:43:18 GMT -5
"Så!" sagde Ashley tilfreds. "Nu skal vi bare have dig tjekket for lus senere." Han klappede katten på hovedet et pr gange og lændte sig så tilbage i karet. Nu hvor katten var ren kunne han selv slappe af. Han lukkede øjnene og nød det varme vand. Der var nu intet som et dejlig varmt karbad. Alt skummen på vandet gjorde efterhånden at man ike kunne se meget af no9gen af dem.
|
|
|
Post by Nathaniel on Apr 13, 2011 6:52:57 GMT -5
Nathaniel trak sig væk med et lettet suk. Han brød sig ikke om at være for tæt på hunden. Han betragtede hunden, da denne lod til at slappe af. Kunne han gå? Hunden ville nok være lidt alene... Det kunne vel ikke skade at prøve. Han rejste sig og steg ud af badekaret. Vandet fra ham faldt ned på gulvet og gjorde området omkring ham vådt på sekunder, men han tog sig ikke videre af det. Han rystede på hovedet for at få vand ud af ørene, før han satte kursen mod sit tøj.
|
|
|
Post by Palmers on Apr 13, 2011 6:59:07 GMT -5
Ashley åbnede et øje og rynkede panden da han så på katten. "Tag et håndklæde og tør dig ordentlig først," Sagde han og viftede med hånden over i nærheden af et af skabene. "Nu du er ved det, bør du også rense dine ører og klippe dine negle. Medmindre du vil have mig til at gøre det?" Sagde han og pegede imod en skube hvor alle tingene var i. "Og børste dit hår." Han kunne lige så godt få det hele gjort på engang så katten kunne blive ordentlig rent. Så lukkede han øjnene igen. Han undrede sig lidt over hvor katten havde tænkt sig at gå hen - døren var jo låst med kode.
|
|
|
Post by Nathaniel on Apr 13, 2011 7:05:18 GMT -5
Nathaniel skævede et hunden og skar ansigt, men gik hen til skabet og fandt et håndklæde frem, mens han mumlede noget for sig selv, tydeligt træt af at blive kommanderet rundt med. Han tørrede hurtigt sit hår og øre, før han slyngede håndklædet om livet og gik videre til skuffen, hvor han fandt en negleklipper, som han tog i hånden, da han gik tilbage til sit tøj, samlede det op og gik ud af badeværelset med ordene: "Nyd dit bad."
|
|
|
Post by Palmers on Apr 13, 2011 7:18:21 GMT -5
Ashley så op. "Sorry kitty, emn den dør er låst.. Du komemr ikke særligt langt sådan," Sagde han og smilte lidt af katten der forsøgte at komme ud af en låst dør. "Sæt dig hellere ned og klip dine negle. Jeg er færdig om lidt, så lukker jeg dig ud," Sagde han og fandt shampooen frem og begyndte at vaske håret. Han vaskede hurtigt sæben ud og rejste sig så op og steg ud af badekarret. han hev propen ud og fik sig selv et håndeklæde. Han tørrede sig og hev en badekåbe på før han gik over og tastede koden ind. "Så... Hvad siger man så?" Sagde han og smilte overlegent til Nathaniel.
|
|
|
Post by Nathaniel on Apr 13, 2011 7:24:35 GMT -5
Nathaniel sukkede og gled ned på gulvet, hvor han gav sig til at klippe sine negle. "Du er paranoid," kommenterede han til Palmers og rejste sig roligt, stadig en smule våd, men med klippede negle. "Hvorfor have kodelås på sin badeværelses dør? Det er sgu da mærkeligt. Forventer du et angreb eller noget?" Han rystede på hovedet og smilede skævt ved tanken om at hunden barrikaderede sig ude på badeværelset.
|
|
|
Post by Palmers on Apr 13, 2011 15:05:24 GMT -5
Ashley trak på skuldrene. "De fleste huse har kodelåse på deres døre - Alt andet er jo forældet," Forklarede han kort. Ikke at der ikke kunne forekomme angreb på huset hvis kattene nogensinde fandt ud af at ledderen for hærren boede her. Det var der bare ingen grund til at fortælle kræet. "Men jeg venter stadig - hvad siger man når nogen hjælper en?" Sagde han og lændte sig op af døren. Det var tydeligt han ikke ville lade nathaniel gå før han havde sagt tak for at Ashley var steget ud af badet og låst døren op.
|
|
|
Post by Nathaniel on Apr 13, 2011 15:11:28 GMT -5
Nathaniel pustede til en våd hårtot og skævede til Palmers. "Tak?" svarede han uden megen taknemmelighed i stemmen. Han holdt sit tøj som en beskidt klump mod sin mave, der med sikkerhed ville ødelægge hans rene stadie, dog uden at det var noget han selv tog sig af.
|
|